לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my Complicated life



כינוי:  Niki Star

בת: 28

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2010

כש חושבים אופטימי הכול משתנה (:


הנה שיר שאור הקדיש לי (:

http://www.youtube.com/watch?v=Msoioc49III

אז נתחיל בזה שיש לי חבר (:
ושאני ממש אוהבת אותו 
ושממש  כיף לי איתו  ^__^

יום חמישי הייתי במפגש בסנטר והיה כיף
וזה אפילו שרבתי עם טל כמו תמיד חח 
היה סבבה הכרתי כמה בנות וזה (:

יום שישי לא יצאתי כי היה לי בייביסיטר
אבל דיברתי עם אור כל היום (:

ויום שבת גם  
כל היום הייתי בבית ודיברתי איתו <:

ואתמול אור בא אלייי :$
והיינו ביחד והיה הכי כיף שבעולם 
הוא דם נירדם אצלי חח ועשיתי לו בוק כש הוא ישן חחח
אחר כך אני ואור ישבנו ודיברנו  
פתאום מצלצלים בדלת ואנחנו לא מבינים מזה
זאת הייתה שנאל וחברה שלה :S
הן חחירפנו אותי ואת אור 
רק  רצינו שהם ילכו ושניהיה לבד חחח :$
ואחר כך הן הלכו 
ואני ואור נישארנו לבד (:
ואז אור גילה שיש לי מסרק שמדלל כש מסרקים 
והוא היתלהב התחיל להסתרק אחרי כל סירוק הוא אמר" פאאק
זה מלא שיערר יאאו "
ואני רק צחקתי עליו 
והוא לא הפסקי להסתרק ולהסתכל במראה :X

ואני והוא ניפטטררררנוו 7 מטר XDDD

הגעתי למסקנה שכש  מוותרים על הכול וחושבים שכלום לא יצליח 
אז פתאום בא משו או מישו שיעזור 
וזאת הרגשה כיפית
עם אור אני מרגישה בטוחה 
אני מריגשה שהוא יקשיב לי 
ושהוא יהיה איתי :$
אני שמחה שהכרנו 
והכול
וגם כש אני חושבת אופטימי הכול משתנה 
הכול ניהיה יותר טוב (:

 הנה כמה תמונות מהשבוע (:

עם קורלי היפה ((:

עם אחד שלא רצה להבייא לי תכתר שלו :@


 סתם תמונה (:

 
אני ואור המושלם שמאחוריי ישן (:

עם אור (:


איזה תמונה יפה (:

עם היפה הזה והשפיצים שלו ח 



התמונה הכי יפה (:

אז אני יעדכן שבוע הבא או משו (:
נכתב על ידי Niki Star , 23/8/2010 14:58  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של OOpc.Dani ב-2/9/2010 14:30
 



אחרי מלא זמן עידכון עם תמונות ^__^


אאאזז הכול הישתנה 
כלום לא כמו שהיה 
החברים הישתנו יש יום אנשים בחיים שלי 
ויש יותר אנשים לשנוא חח 
^_______^
היתאהבתי היתאכזבתי כמו תמיד 
אבל כבר ויתרתי
החברה הכי טובה שלי מזניחה אותי כי בקושי ניפגשנו
בחופש :@
החופש הזה היה אחד החופשים שהכי נהנהתי בו
הכרתי אנשים חדשים
והכרתי צדדים אחרים בי
ואני מרגישה שאני יכולה להשיג כל מה שבאלי 
ולעשות מה שבראש שלי
ואין אחד שיגיד לי לא ! 
עוד מעט מסתיים החופש וכל כך לא באלי :(
כי זה כיתה י' וצריך להשקיע כי יש בגרויות והכול ואני כל כך לא רוצה אתזה!
ישלי מספייק צרות על הראש אני לא צריכה גם תבגרויות האלה ><
אעה ואני וחברות שלי עשינו סרט שקוראים לו אבודה עם באלכם לראות 
הוא לא ארוך והוא יפה ומושקע (:
http://www.youtube.com/watch?v=PNIFYYeAGUo
גם עבדתי בחופש בקייטנה עם ילדים בני 3-4 
והיה לי כל כך כיף להיות איתם ולשחק איתם
וגם להרוויח כסף רק חבל שיתנו לי תכסף יותר מאוחר -__-
ואני התחלתי לצלם מלא! אז אני ישים פה כמה תמונות ^^
אני (:


אני ורון היפה הזה (:

נועם אני אוהבת אותך (:

אני וכליףף 
אני ועינברר 3>



הנה תמונות מתחילת שנה עד הסוף (:
בבלומון ^_^
עם  אמא (:

עםם ששחחרר החבברה הכי טובה שלי (:


יאמי ^^



וזהו לבנתיים אני ימשיך לעדכן פעם בשבוע ככה 

נכתב על ידי Niki Star , 16/8/2010 16:59  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של AMBER ב-16/8/2010 19:17
 





5,729
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNiki Star אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Niki Star ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)