לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

" החיים על פי עצמי " [ ניראליי ] ..



Avatarכינוי:  Linda ! #3

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

תאיר ראדה


מישהו ראה אתמול את הכתבה על תאיר ראדה ?1

[ תאיר זו הילדה שנרצחה בתא בשירותם בקצרין לפני שנתייםם ] .

איזה פחחדד !1 Z =

עברו שנתיים ולא יודעים מי הרוצח ?? איזהה מפפגררייםםם ,


 ..

בשיעור מחשבים ראינו ת'סירטוןן מנענע . כמה ילדות .. ויריןן , אחת מהכיתה שלי בכתה אבל בכי רציניי עם דמעות וההכלל וגם עדןן \ = ,

אם הן יודעות שהן לא מסוגלות לראות את זה . אז בשביל מה הן רואות ?! בשביל לבכוות ?!

אני , שירוש , רועי ומאור ראינו גם כן ת'סיירטוןן ורוני [ עצמה עיניים כל הסרטוןן אסס . לא נחשב ]

ננאממ , טטוופפ עכשיו שירקעע אצצליי = K

וורוני הברייזה ליי כי היא פחדה שאני יראהה ת'סרטטווןן . נו באממתת !1

 [ גם כן סיייבהה ] ,

עעופפר הבמאיי מס'ה מעצצבןן אותי . יש לנו ת'צילומים למסיבת סיום וכל יום הוא דוחה את זהה וזה ממשגעעע אותי אני חיייבתת לההצצצטטטללםםם X ;

אאווופפפיייקק אייתתווו !!1 Q =

ננאממ, גם היום הגעעתיי ל ממסקקננה [ אני ושירה צחקננוו בלייי הפפסקהה היוום ווממש נהננתי איתהה P : , אוולליי היא החברה הכי טובה שלייי ? ]

אאממ . אני שונאת אותה במצצביים שהיא רציניתת ואז אני מרגישה ממתחח באווירה וזה מעעצצבןן אותיי 1!

אסס . ניראלי שהיא השתתננתה . אני מקווהה .

 

בבשבבילללה !!!1

 

ללאפפ , 3 3 >

נננווויייההה

 

נכתב על ידי Linda ! #3 , 4/6/2008 17:55  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בבעעסהה . \ =


המורה לאנגלית שונאת אותיי בטירוףף ,

בגלל מה ?1 הלכתי להרצותת לאיזה איש אחד שבא לבחון ת'בבצפר שללנוו . S =

אסס לא עשיתי ת'ממבחןן בפעםם השננייהה ..

עכשיו היא עושה לי קטעעייםם . היא לא רוצה לתת לי דפים עכשיו והיא סתםם עושה לי מינווסייםם X : [ כללבבהה ]

אופפייקק . מה אני יעשהה ??

 

אתמולל היה מזהה כיף בהקלטות למסיבת סייוום . הוא שם אותי בקבוצה של הקולות הטוביםם [ גבוהייםם ] . = F

היה ממש ככייףף . וזה נתןן לי ביטחווןן . אפעם לא חשבתיי שאניי שרה טטוובב , אאססס . אני ממש שמחה שהלכתיי ; K

וגגםם העארסייות שאני שונאת לא באוו אס בכלל היה כייףף בטירוופפ XP

קיצצ' . הבנתי שאני שרה טוב והוא גם הכפיל ת'קוול שלליי : C

אס שרתי בקול האמיתי שלי ולא התביישתי ונתתי ת'אמיתי שליי ..

 

 מסקנה ?? -

 

תמיד תאמינו בעצמכםם . ת מ י ד !1

 

וורוציםם לקרואא עוד משהוו יפהה ?

 

חירש שמע , שעיוור ראה , נכה רץ ומושך לקרח בקוקוו ..

מסקננהה ?! אל תפקפקו ביכולותת שלכםם  = *

נכתב על ידי Linda ! #3 , 3/6/2008 19:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






ללא ממגייבייםם Z =  ,

זה ממש מבאאס . כי אני מאוד משקיעה בבלוגג !1

זה קצצתת מעצצבןן ..

תתגייבוו ^^

נכתב על ידי Linda ! #3 , 3/6/2008 19:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



^ , ^


וואי . היוום היה מזה שווה !!

הלכנו מהבוקר לראות ת'חטיבה שנעבוור אליהה . אבל ת'אמתת שזה לא היה הסיור שציפיתי לו בדיווקק .. - _ -

לא הלכנו לקיוסק וללוקרייםםם . שזה מה שרצייתיי ^^ חטניקים התגרו בנו וזהה . מגעיילייםם !1

אחרי זה למדנו ריקוד של מופע סופשננהה . P ; [ לא למדנווו בככלל ] ..ץ

מחר ישלנו הקלטות ב 4 לשיר של סופשננה " אל הבמה " , אסס . לא נוכל ללכת לעזריאליי אני שירקעע , לוטט ורונצ'יי כי אחרי בצפר נגיע לשם בערךך ב 3 ,

וו . מה, נהיה שם רק שעתיים ?? ללא שווהה . אסס ויתרננוו X :

אניי אספפר אייךך היהה , = K

אני חייבת ללכתת לחחזררותת , אסס אני חייבת לסייםם בבההיי .

 


נכתב על ידי Linda ! #3 , 1/6/2008 14:28  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





139

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLinda ! #3 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Linda ! #3 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)