לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מוסטפה-מופסה


לרגע, רק לרגע, נדמה שהיה יכול להיות פה אחרת...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2013

אלוהים, פיזיקה, איך זה קשור?


אני עובדת מאוד קשה בשנה וחצי האחרונות, לא תארתי לעצמי שהמח מסוגל לקלוט כל כך הרבה חומר בכל כך מעט זמן.

כל כך הרבה דברים משתנים כל הזמן ומתפחים להם ככה שאני בקושי מצליחה לעקוב...קצת מצחיק שמי שהיה החבר הכי טוב שלי פעם, הבלוג הזה, הוזנח משמעותית...תקופה? נהה...לא נראה לי...נראה לי שסתם היה לי מעניין יותר במקומות אחרים. אני לוקחת אותו כמובן מאילו, וכשיש חבר אחד כזה זה דווקא די סבבה...לדעת שהוא תמיד יהיה שם בשבילי, ומתי שיתאים לי ויהיה לי נוח אני אפיק ממנו את התועלת...

מאז שאני מתעסקת רק עם מתמטיקה, פיזיקה ומחשבות אנליטיות מדהים כמה יכולת הכתיבה והיצירה שלי התדרדרו...אני לא מצליחה לשמור על טון, אני מרגישה שאני יורה לכל הכיוונים כל הזמן ואם יש לי מזל- גם פוגעת. חסר לי ספר טוב...חסר לי זמן לספר טוב

אבל

בסוף הכל ישתלם

 

 

-אנחנו מנסים להסביר את האלוהים באמצעות הפיזיקה-

 

 

נכתב על ידי גלשנית , 17/1/2013 23:15  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  גלשנית

בת: 35

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , ספורט , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגלשנית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גלשנית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)