לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"יותר טוב ליסלוח"


החיים?! הובה בובה כי בהתחלה זה חמוץ ואז זה מתוק ואז מרים..

Avatarכינוי:  המלפפון המהלך..נו טוב,עגבניהXD

בת: 26

MSN:  לאא באלי לירשום פה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008



חהחה זה בתיבה!!
טוב הינו בקניות....
קנינו הרבה דברים...

פשות הוספתי והוספתי הרבה דברים!
ו-חהחהחה דוד שלי בה ואח הקטן צופה בהופ בלי הפסקה!!
חהחהחה הרבה חרוזים!XDD
להלהלה אין חפירות טוב זאת תיבה עליזה

XDDDDD
טוב דיי!!!
אתם יודעים שהאלה היצורים היו גדולים נכון??
הקטנתי אותם...
וגם מחר אני אני מכינה פוסט של דוד שלי!!!
חחחח להלהלהXDDD
טוב די להיתחרפן!!

ועוד משהו....
אח שלי מוצי פוצי חממודי !!!
וגם אם אתם רוצים להיות באיזשהו תיבות אתם מוזמנים!!
אאאאא אני אני מלנקקת רק בתיבותXDD


 

 

ולריה!!
חחח טוב ביי!!!!
ועוד משהו קטן ולפירסום:
להלהלה
כי גם אני צעקתי "קדימה!"מול המסך של הטלויזיה ביזמן שצפיתי  באולימפידה
כמובן צעקתי לישראל

 

נכתב על ידי המלפפון המהלך..נו טוב,עגבניהXD , 14/8/2008 17:37  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שמעו משהו


טוב,אם פוסטים נימחקים זה ביגלל-לילך.
כן כן ,היא נעלה על הדברים ה"מעליבים"שכתבתי
והיא מחקה את הפוסט.
לילך:שיניתי סיסמא^^
חעחעחע את לא יכולה לשנות כולם!!!!!
טוב אהי נישמעת מוטרפת טוב נמשיך??
תזמינו את מעצבת רק לוגואים..
אז אתמול היתי בעיר אם סטפני ואבא שלי.
קנינו ציוד והלכנו למשביר ליקנות עוגהXDDD
וגם אבא שלי חיפס לי שחמט ואני לא יודעת למה...
טוב אולי עיצוב חדש!
ביי..
ולרושש

נכתב על ידי המלפפון המהלך..נו טוב,עגבניהXD , 14/8/2008 15:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לה לה עוד עידכון על הבוקר!!


Myspace Icons From Freeglitters.comMyspace Icons From Freeglitters.comMyspace Icons From Freeglitters.com

אני חייבת להשיג מפרידים יפים!!

 

הינה יש ליXDD

אחר חיפוסים רבים

יש בפוטושופ עזורים!
שווה שוהה!!

 

אזז רוצים תמונות או שטויות לרשימות??

אחרכך טוב??

אין לי כוח.
זה בוקר לא??

 

טוב ביי עד הפוסט הבאה!
ולר..

נכתב על ידי המלפפון המהלך..נו טוב,עגבניהXD , 3/8/2008 09:27  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סורי סורי שלא עדכנתי


רוצים הזמנה?
תקבלו!

שמעו אני בשביטה מהבלוג כיי:
אני הולכת הההרבה לברכה אבל הרבה.

כימעט כול יום שבתXDD
אז סוריסוריסורי

סטפני??!!
את החיים שליי!
מה אני יכולה לעשות בלי שאת לידי??

הרבה!XDDD
סתם,כלום.

טוביק אני ואבא שלי נענו ליקנות גלידה .
עכשיו אין כלום!!

קנינו רק היום!
נחשו מי??אנייי!!
חחחחחחחחחחחחח

סתם:

תישלחו את זה לכולללם!!

טוב ביושש!


נכתב על ידי המלפפון המהלך..נו טוב,עגבניהXD , 2/8/2008 21:16  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,770
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמלפפון המהלך..נו טוב,עגבניהXD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המלפפון המהלך..נו טוב,עגבניהXD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)