לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Friend of Misery


בלוג אפל וקודר :):)

Avatarכינוי: 

בן: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

תני לי יד,תני לי מקום.....הכל משתנה, וכלום לא קורה....


וואי, טוב עבר הרבה זמן מאז שכתבתי....

בזמן האחרון הרבה שואלים אותי מה קורה, מה חדש(כן שאלות לא נפוצות חחחח)

אבל תאמת יצא לחשוב עם עצמי קצת מעבר להכל סבבה מה איתך....

תחלס הכל אצלי חדש וכלום לא חדש....

ולשאלה מה קורה איתי.. את האמת, הכל בסדר..כרגיל

אבל כרגיל בישבילי זה לא טוב...

מחפש את הדבר הזה שישנה את החיים שלי, אז עכשיו אני קצת יושב על הגדר

לא לפה ולא לשם יש אהבה יש חיים היה גם בעבר, אבל זה לא מיוחד

חולף ובא... מחכה למשהו מיוחד...

ובנתיים חולם בעקיץ

 

כל הלילה היינו תחת כישוף...

כל הלילה גילינו סודות של הגוף...

 

תני לי יד, תני לי מקום...

תני לי יד, תני לי מקום... אצלך בעולם...

 

תני לי יד, תני לי מקום...

תני לי יד, תני לי מקום... אצלך בעולם...

 

השדים של הלילה יוצאים כבר לרקוד....

הם נוגעים בי, נוגעים בך...

 

נוגעים עוד ועוד.............

נכתב על ידי , 16/6/2008 04:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




עכשיו בן זונה... ;-)

זהו כל החרא עברררררר ועכשיו רק טוב וטובבב :):):):)

 

נכתב על ידי , 6/6/2008 16:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 18 עד 21 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMy Friend of Misery אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על My Friend of Misery ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)