לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סקס שקרים ומדיטציה


מחפשת את מזלי בעולם.

Avatarכינוי:  סקס שקרים ומדיטציה

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

12/2011

כוחה של מחשבה אחת קטנה


אתמול התחלתי לחשוב ברצינות על לחזור לישראל , זה היה בדיוק 5 דקות של
חולשה שהתגעגעתי למוכר ולידוע אבל  אחרי
חשיבה קצרה היה ברור לי שזה יהיה שטות גמורה כי אנחנו נחזור לאותו המצב ואולי
אפילו עם קצת פחות כסף .


 


כנראה שזה נכון שצריך להיזהר במשאלות לב כי  יש מצב טוב  שנחזור הרבה קודם מהמצופה.


 


אני תמיד אמרתי שמה שמתחיל בחריקות ודורש כל הזמן שמן בשביל דברים לא
יתפרקו  שהכל קשה ומרגיש כמו מלחמה כנראה
שזה לא הדבר הנכון וסופו להכישל. וכך התחיל גם כל הרילוקיישן שלנו עם מריחות וכאב
ראש של חודשים וכשבסוף כבר הגענו "ליעד הנכסף" זה המשיך  להיות מלווה בחבלי לידה , אי הבנות וקשיים.  אבל מילא הרצל עקשן וזה דווקא מאתגר אותו הבעיה האמתית
 היא הישראלי שאחראי על כל החוות כאן
במדינה. מדובר בנאד נפוח וטרחן שכבר תקוע פה 25 שנה פלוס ולא רוצה שיהיה פה אף אחד
אחר מלבדו ומקומיים נדכאים שהוא יוכל לרדות בהם ויענו לו על כל דבר ב Si Señor .


אז היום הם שוב רבו בפעם המי יודע כמה והרצל כבר מתחיל להיות מתוסכל
שכל דבר קטן החרא הנפוח הזה  ישר מתרץ את
זה ב"אם אתה לא יכול לעשות את זה אז תחזור לארץ" . זה פחות או יותר
המשפט המככב מהיום שנחתנו כאן ואני מרגישה שבקרוב מים יגיעו עד נפש. הימים שלנו
כאן קצובים וספורים  כי הוא עושה הכל כדי
להעיף אותנו חזרה.


 


ואני יושבת בבית חסרת שליטה ובתסכול עמוק וחרדות כי אין לנו גרוש על
התחת , אני בהריון מתקדם ,  ועד שהוא ימצא
בארץ עבודה אחרת וכשהוא ימצא היא תהיה חצי מהשכר פה במקרה הטוב. מיד אחרי הלידה
אני ישר אצטרך לחפש עבודה כדי שלא נשקע בחובות ואנחנו בדיוק לאותו מקום שחשבתי
שיצאנו ממנו אבל יותר גרוע כי כנראה שנצטרך לגור אצל ההורים שלי תקופה.


 


הנה הלך החלום שלי על הזמן שיש לי לשנות את חיי (ולא עשיתי בו כלום בינתיים
) , לטייל בעולם  ( קצת קשה כשהרצל עובד 7
ימים בשבוע ) ולחסוך כמה גרושים ( היינו באשליה שיש לנו עוד שנתיים פה )  הנה אני רואה את  הכל עף ברוח........


אני פשוט מרגישה שהעולם מחרבן עליי!

נכתב על ידי סקס שקרים ומדיטציה , 13/12/2011 20:32   בקטגוריות חלומות ומימוש רצונות, פשוט דיכאון!  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , סקס ויצרים , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסקס שקרים ומדיטציה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סקס שקרים ומדיטציה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)