לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סקס שקרים ומדיטציה


מחפשת את מזלי בעולם.

Avatarכינוי:  סקס שקרים ומדיטציה

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ככה זה כשיש שניים


מיותר לציין שהסערה הזאת לא באה לי בטוב.

אני כבר כלואה שבוע בבית עם תינוק משועמם וילדה מצוננת שמתעקשת להתעטש ולהשתעל עליו כאשר כל ניסיון להפריד בין השניים עולה בתוהו כי אי אפשר להוציא את האף החוצה לרגע. הייתי קופצת מהחלון אבל אנחנו בית קרקע.

 

האריה ברח היום בערב למשחק פוקר עם הבנים ואני , רעיה מתוקה שכמותי, נתתי לו אור ירוק בטמטומי . היה לי איזה חלום הזוי שאחרי שבוע מעיק שבו אין לי דקה לעצמי יהיה לי קצת מי טיים אחרי שכולם ילכו לישון .כבר בעודי מרדימה את תינוקי התחלתי לפנטז על מקלחת רותחת , תה לימון וזמן איכות עם עצמי .ויותר מהכל על שקט.

כמובן, שהדוד התפוצץ כשהגיע הזמן להתקלח. אבל אני בחורה מסתדרת וזה לא ידכא אותי , הכנתי לי קערה מסכנה עם קומקום רותח והתקלחתי בשיטה המסורתית של אבות אבותיי ברוסיה. כמה מפתיע שתינוקי החליט להתעורר ולהתחיל לצרוח כשאני קופאת עם סבון בכל הגוף . הוא גם המשיך להתעורר בכל פעם שקירבתי את כוס התה לשפתיים עד שלבסוף היא התקררה והוא נרדם עם חיוך של מנצח.

 

ואז כשסופסוף התיישבתי על המחשב ואמרתי לעצמי איזה מזל שהוא לא העיר אותה. הארנבונת התחילה לבכות מחלום רע כשתינוקי קופץ על ההזדמנות לפתח את מיתרי הקול. אוףףףףףףףףףףףףףףףף......................

 

 

אחלה ערב מצא לו האריה לברוח . עצבני

נכתב על ידי סקס שקרים ומדיטציה , 10/1/2015 22:53   בקטגוריות ילדים, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , סקס ויצרים , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסקס שקרים ומדיטציה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סקס שקרים ומדיטציה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)