לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ארגמן.



Avatarכינוי:  Lost Writer.

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

שיר על שיר שלי..


מצאתי היום תוך כדי נבירה בדפים ישנים,

שני שירים שכתבתי עליה, בתקופה שעוד לא דיברנו. לקראת החגים...ספטמבר 2009.

חודש גורלי במיוחד.

 

""יש ימים טובים
ויש שפחות,
אישונים נפוחים,
שקשה לך לראות.
ויש רגעים יפים,
כשאני איתך,
מלטפת שיער שחור מתולתל,
בתוך מכונית מפח.
יש כמה דקות,
של דיסק עם שירים רומנטיים,
שצרבת לנסיעה
ודיסק עם מזרחית, לא מוכר
ולא ניתן לשמיעה.
הרגעים שאני הכי אוהבת,
הם הרגעים השקטים שלנו.
להביט בך - עוצמת עיניים,
ממלאת מחשבות יפות,
ושוב מתחיל הטיול..
ואנחנו חולמות..."

 

 

-

אולי זה יראה כמו בריחה,אבל החלטתי לנטוש את מעוני הדל,

לחצי שנה הקרובה.

גם כדי לעבוד ולחסוך לטיסה המיוחלת,

ובמיוחד כדי לשכוח מהבחורה שטימטמה אותי סופית.

 

שלילה, ושבוע שקט יעברו על כוחותינו.

 

אני אוהבת אותך.(!!)

נכתב על ידי Lost Writer. , 16/2/2009 02:18  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הלב שלי לא עומד בזה יותר.


מחר היא באה אליי...

מה יהיה הסוף?

אם הלב שלי יפסיק לאהוב אותה, הוא פשוט

יפסיק לפעום.

 

 

דיי..או שתהיי שלי,

או שתפסיקי איתו.

 

אבל טוב לי כשהיא מחייכת.

נכתב על ידי Lost Writer. , 14/2/2009 03:24  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חלשה מולך...


אני מרגישה שהלב שלי מתכווץ עוד ועוד ועוד.

המחשבות עלייך פשוט לא מפסיקות להתפרץ לי למוח.

הכל סובב סביבה.. לא מסוגלת לעבור שעה ביום מבלי לחשוב על מה איתה ואיפה היא,

ועם מי ומה היא עושה ואם טוב לה או לא.

כל הזמן זו היא. ורק היא.

בין היתר גם החברות שלי עם כל הבלאגנים שלנו מסביב. רק מקווה שמי שתצטרך להחליט את ההחלטות הנכונות שלה,

שתעשה את זה ובקרוב, כי אנחנו הולכות ודועכות לה..

 

אני לא מסוגלת יותר לסבול את הלב שלי.

הוא מתרוקן לאט לאט מרגש.. ואני מרגישה שגם אם הייתי רוצה להרגיש למישהי אחרת, לא הייתי מסוגלת.

כי הוא פשוט לא נותן לי. הוא שם מחסום רגשי לכולם מבחוץ. רק לה יש אישור להיכנס.

ואני כבר אובדת עצות.

אני לא יודעת אם לקרוא לזה אהבה נכזבת.. כי היא אפילו לא יודעת באילו רמות אני אוהבת אותה.

היא לא מתארת לעצמה אפילו.

אוף, אם רק היית יודעת מה את בשבילי. ומה את בשבילי כשאת לא כאן, קרובה אליי...

מה הייתי נותנת ועושה בשבילך..

 

כל כך הרבה מכתבים נכתבו בשבילך.. מכתבים שלא בטוח עוד יגיעו אלייך.

פעם זה הקטע הקטן שלנו, לכתוב מכתבים ולתת לך אותם.. אני יודעת שאם אכתוב לך מכתב, אני תשמחי לקבל אותו.

אבל הבעיה היא, שאם אני אכתוב לך מכתב, כל מה שיצא לי זה לומר לך עד כמה אני אוהבת אותך ולא מסוגלת בלעדייך.

למרות שאת יודעת את זה, פשוט לא כל כך רואה..

 

כמה שירים נכתבים עלייך כל לילה כמעט..

 

בדיוק לפני 2 דקות שלחת לי הודעה, לא ציפיתי לראות את השם שלך על המסך.

אני כל כך אוהבת אותך ילדה.

אוף.. אני מתגעגעת עד אין סוף.. מתי כבר, מתי אני אראה אותך?

תבואי.... עד שיש לך יום חופש...

אתמול היית אצלו... עכשיו תעשי לי טובה ותבואי אליי.

אני אעניק לך הרבה יותר חום ואהבה. מבטיחה.

רק תבואי....

צריכה שתהיי קרובה אליי עכשיו יותר מתמיד..זקוקה לחום גוף שלך.

למבט בעיניים שלך.. לשמוע את הקול שלך. את השטויות שלך.

לראות את החיוך שלך..את הניצוץ בעיניים.

רוצה שוב להשתגע מהמשחקי ידיים שלנו.. רוצה שתחבקי אותי.

רוצה שנחזור כבר להיות כמו פעם..

רוצה לאהוב אותך כמו פעם, למרות שעכשיו אני אוהבת ומתגעגעת יותר.

רוצה שנחזור להיות קרובות כמו פעם...

 

הפרפרים בבטן שלי כבר מאבדים אחיזה..

קשה להם לעוף..

תעזרי להם לקום לתחיה קטנה.. רק את יכולה.

רק את מסוגלת.

נכתב על ידי Lost Writer. , 10/2/2009 17:37  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





667
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , גאווה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLost Writer. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lost Writer. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)