לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Hair Blog Haifa City- החלקה יפנית > מילוי הארכת > הלחמת תוספות שיער > טריכוטילומניה מומחים במרכז


שלום בנות (וגם בנים!) שמי צחי רביבו ואני אמן שיער בלוג החלקה יפנית > ברזילאית > מילוי הארכת שיער טבעי > הלחמת תוספות שיער לשיער דליל או קצר > שיקום לשיער פגום > טריכוטילומניה > מרכז ישראלי > המרכז www.haircenter.co.il

Avatarכינוי:  צחי רביבו - מעצב שיער





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2009

בלוג השיער הגדול - חוזר ובגדול!!! - HairCenter


שלום לכולם

אתם בטח זוכרים אותי, אני צחי רביבו מנהל מותג הייר בנטר - המרכז הישראליע להחלקה יפנית ותוספות שיער > מרכז מומחים לטיפולי החלקה יפנית > הארכת שיער ובעבר הלא רחוק ניהלתי כאן את בלוג ה שיער היחיד בישראל, שהצליח להביא כמות מדהימה של תגובות, כניסות ושאלות בזמן קצר. לאחרונה הבלוג קצת הוזנח עקב המון עבודה קשה (בכל זאת אני אחד ממעצבי ה שיער העסוקים בישראל) וכמובן בעקבות החגים הרבים, אך כעת הגיע הזמן לחזור ולנהל כאן את הבלוג הזה שעזר לכל-כך הרבה בנות (וגם בנים!) להגיע להחלטות לגבי ה שיער!

 

לפני שנתחיל בואו נערוך היכרות קצרה!

שמי צחי רביבו ואני מעצב שיער המתמחה בתחום תוספות שיער והחלקות שיער ( החלקה יפנית , החלקה ברזילאית וכו') כמו כן אני גם מתמחה במילוי שיער דליל וכמובן שגם בתספורות ותסרוקות.

אני מעביר השתלמויות וקורסים בהחלקות שיער.

אני מנהל את HairCenter - המרכז הישראלי ל תוספות שיער ו החלקה יפנית . (אתם בטח ראיתם את הפרסומת שלי בערוץ 24 או אפילו בפרסומות של האח הגדול!)

ובין לבין אני גם אנהל את הבלוג הזה ואעזור לכם להגיע לכל החלטה שתידרש בנוגע לשיער שלכם!

 

הנה אני:

 

 

הייתי רוצה להיות השמאלית, אבל לצערי אני הימני

בתמונה אני עם ג'וליה לוי-בוקן, השחקנית מ"האלופה" לאחר שבאה אליי לעשות אצלי תוספות שיער .

כל פוסט בבלוג הזה אני אשים תמונה שלי עם סלב אחר.

 

והנה המקום שלי...

 

 

 

 

 

HairCenter ברחוב משה לוי 11 ראשל"צ (בית UMI)

המרכז מס' 1 בישראל לכל מה שקשור לשיער.

אם השיער שלכם חשוב לכם, אתם מוזמנים (ומוזמנות!) לבוא בכל רגע שרק תרצו. רק כדאי בהחלט לתאם תור לפני-כן. רק תתקשרו לכוכבית "השיער" (27597*) ואתם מסודרים!

 

ועכשיו -

הגיע הזמן לשאול שאלות!

כל מי שיש לו שאלה כלשהי בנושא השיער (פן, תספורות, מה מתאים ומה לא מתאים, פוני, מחליק, החלקה וכו') - שישלח אותה כאן בתגובות. אני מבטיח להתייחס ולענות לכולכם!

מי ששאל שאלה ועוד לא קיבל תשובה - אל תדאגו, אתם תקבלו את כל התשובות שלכם במוקדם או במאוחר!!!

 

באהבה,

צחי

http://www.hairCenter.co.il

http://www.המרכזלהחלקהיפנית.com/

 

נכתב על ידי צחי רביבו - מעצב שיער , 28/4/2009 17:54  
1950 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





23,281
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצחי רביבו - מעצב שיער אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צחי רביבו - מעצב שיער ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)