לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

More Than Words


Behind the empty words

Avatarכינוי: 

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2014

תובנות


אני רוצה לשתף אתכם במשהו כנה שחשבתי עליו הרבה זמן.
נכנסתי למעגל הפרעות האכילה לפני כעשור.
לא סתם זה מכונה "מעגל". וזה בדיוק מה שאני רוצה לדבר עליו.
זה משהו מאוד מחזורי, לפחות אצלי.
מתחיל בדיאטה תמימה, מתפתח לדיאטת כאסח, הרעבות, צומות, דיכאון, נקודת שפל, התאפסות, שיקום, עלייה במשקל- דיאטה תמימה
וסוב סובב הסביבון. הייתם חושבים ש"למדתי מזה" ולא אחזור לזה שוב יותר.
טוב, זה נכון חלקית. כשהייתי מאוד צעירה לא באמת ידעתי מה אני עושה.
בגיל 14 בערך נכנסתי לשלב הכי אפל בחיי ולא יצאתי ממנו עד גיל 17. זה היה שלב הדיכאון והצומות הכי ארוך EVER.
לא פשוט. 
אחרי ההתאפסות המשמעותית שהייתה לי בגיל 17-17.5, הנפילות שלי היו מעידות קטנות.
המעגל הסתובב מהר יותר ולא היה מפחיד כמו פעם.
אבל זה כמו קרוסלה, וכבר יש לי בחילה.

נכתב על ידי , 24/7/2014 21:04  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



38,712

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraciella Sol אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graciella Sol ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)