לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

More Than Words


Behind the empty words

Avatarכינוי: 

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2014

שוב עבודה שלא מתאימה


שוב עבודה לא מתאימה.
אז הנה החסרונות לעומת היתרונות;
יתרונות:
1. קרוב הביתה יחסית (אוטובוס אחד)
2. בתוך קניון שאני מכירה
3. יש שתי עובדות נחמדות
4. זה תחום המכירות שאני די מכירה וטובה בו.
5. הזדמנות ללמוד להתמודד עם כעס עלי, מה שאני מקבלת מאוד רע. 
(< יצויין בפרוטוקול שלא משנה בכמה עבודות הייתי אני לא מצליחה להתמודד עם זה)
חסרונות:
1. הבוסית שלי היא טריגר מהלך להפרעת אכילה.
2. אני לא מבינה כלום בחזיות.
3. הלקוחות הן קבועות ואני לא מכירה אותן.
4. ורובן גם מבינות רק רוסית, ככה שאני מבינה אותן אבל לא יודעת לענות להן בחזרה.
5. משרה מלאה פחות מתאימה לי כי אני רוצה גם להנות מהחופש.
לא שזה משנה כי אני כבר די נעולה על לחפש עבודה אחרת.
היא צריכה להיות במשרה חלקית, ורצוי כמה שפחות אינטראקציה אנושית.
כי אין לי כוח לאנשים.
אני אפילו לא רוצה את העבודה בשביל הכסף,
פשוט בשביל תעסוקה ולא להיות פרזיטית.
וגם יש לי עוד עבודות להגיש ואני רוצה גם להנות מהחופש.
ממש לא בא לי לבלות אותו בהקשבה לבוסית הדקיקה שלי יורדת על המשקל שלי.
ואפילו ירדתי קילו מאז שהתחלתי לעבוד שם. פףף.




שבוע נפלא.
נכתב על ידי , 5/8/2014 20:52  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



38,712

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGraciella Sol אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Graciella Sol ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)