לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

music is my aeroplane


אם יהיה זה שנית, אל יהיה זה אחרת.

כינוי:  כרמל

בת: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

ביום מסה.


בבגוד באדם דרכו -

מארבע רוחות העולם

רגליו יוליכוהו שולל -

 

אל מחוז אין בו חפץ.

 

מערה יער - אטום.

שחללו - בלוי.

שעיגולו - חתום.

שעפרו - קלוי.

 

שאין בו אבן על אבן.

 

שאין בו ענף לקושש.

שאין בו פחמי כירים.

אין בו לחם.

אין אש אין מים.

 

שבו יש

מלוא חופנים

רק אפר.


מה נשתנה? לא הרבה, האמת.

עדיין מדשדשים במקום, דברים שחשבתי שילכו הלאה נדמה שנסחבים אחורה בעקשנות,

כאילו הם דורשים ממני מאמץ כפול מכופל ומשולש, אבל הדרכים כבר אבדו,

נראה כאילו לא ניתן לשנות דבר.

כמעט ונעלמו לי כל הדברים הטובים להאחז בהם. אפילו אנשים קרובים נעלמו, או שאולי אני העלמתי אותם?

אולי אני צריכה להפסיק לעשות לעצמי ולאחרים בחינות?

אולי להתחיל להתנגד לאופי שלי על יתרונותיו וחסרונותיו ולהתעקש? לטובה ולרעה?

אין לי כיוון, כאילו- יש קצת.

נראה לי שאני נאחזת בלחן קטן, שנותן לי תקווה לעתיד.

אולי מתחיל לצוץ שם משהו, אחרי כל החינוך המוזיקלי.


אז באמת לא קל לי, ובאמת שאף אחד לא יודע עד כמה אם בכלל.

אני ממש מעולה בלהסתיר את כל זה, את כל הדמעות הרבות שנשפכו כמעט כל יום במשך שבוע.

וזאת הפעם הראשונה שאמרתי את זה "בקול רם".

פשוט... כואב כזה.

נכתב על ידי כרמל , 1/5/2008 22:06  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הזאת עם האוזניות ב-14/1/2012 15:49
 





6,676
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכרמל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כרמל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)