לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Anna_Yo_Blog^^



Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009


אז.. היי:]

תראו תראו תראו משבו מגניייב מהפייסבוק-

אבל אתם לא תבינו אם לא תקראו עד הסוף.

 

טוב, אני עשיתי את זה לחני:

חני היקרה,

אני לא ממש יודעת איך לספר לך את זה, אני מאוהבת בחתול שלך. אני חושבת שהבנתי את זה שנה שעברה כשהשתנת במכנסיים מתחת לאוטובוס, ושפכתי סירופ על הפיל שבפינה. אני בטוחה שאת פתוחה מספיק כדי להבין שאת צריכה שינוי מין.

אני מחזירה לך את תחתוני הסנופי התאומים שלנו, אבל אני אשמור את הבתולין שלי בתור מזכרת. גם כדי שתדעי שתמיד רציתי לשבור את הרגליים שלך וכדאי שתפסיקי לחטט באף.

 

ברכות לצפרדע שלך לאונרד,

אנה .

 

 

 

 

ככה עושים את זה:
(מישהו שלאחרונה דיברת איתו) היקר/ה,
אני לא ממש יודע/ת איך לספר לך את זה, (1). אני חושבת שהבנתי את זה (2) (3), ו(4) (5). אני בטוח/ה שאת/ה (6) מספיק כדי להבין (7)
אני מחזיר/ה לך את (8), אבל אני אשמור את (9) בתור מזכרת. גם כדאי שתדע/י ש(10) ו(11).

(12),
שם

1) מה צבע החולצה שלך?
כחול - אני מאוהב/ת בחתול שלך
אדום - הרומן בינינו נגמר
לבן - אני מצטרפ/ת למנזר
שחור - מערכת היחסים בינינו נגמרה
ירוק - הגרביים שלנו לא מתאימים
אפור - את/ה לפרקון
צהוב - אני מוכר/ת את עצמי עבור ממתקים
ורוד - הנחיריים שלך מעליבים
חום - המאפיה רוצה אותך
בלי חולצה - קיפודים סגולים רוצים להרוס אותך
אחר - אני לא אוהב/ת את הריסים שלך

2) מה חודש הלידה שלך?
ינואר - בלילה ההוא בו חיטטת באף שלך
פברואר - כשציטטתי את פורסט גאמפ
מרץ - כשהגמד שלך נשך אותי
אפריל - כשמעדתי על חמאת בוטנים
מאי - כשהקאתי במגירת הגרביים שלך
יוני - כשאת/ה שמת אזיקים עליי
יולי - כשראיתי את הקוף הסגול
אוגוסט - כשהפלקת לתחת שלי
ספטמבר - שנה שעברה כשהשתנת במכנסיים
אוקטובר - כשרחצנו בעירום באמבטיה
נובמבר - כשהכלב שלך התחרמן על הרגל שלי
דצמבר - כשסוף סוף החלפתי תחתונים

3) איזה אוכל את/ה מעדיפ/ה?
טאקו - כשרחצנו בעירום באמבטיה
עוף - במכונית שלך
פסטה - מחוץ למשרד שלך
המבורגר - מתחת לאוטובוס
סלט - כשאכלת מנה חמה
לזניה - בארון שלך
קבב - עם אהוד אולמרט
דג - בחליפת ליצן
סנדוויצ'ים - בקונצרט של אלטון ג'ון
פיצה - בבית משוגעים
נקניקיות - מתחת לפנס רחוב
אחר - עם ג'ורג' בוש וביבי נתניהו

4) מה צבע הגרביים שלך?
צהוב - התעלמתי מ
אדום - שמתי קצפת על
שחור - התחלתי עם
כחול - הרבצתי ל
סגול - שפכתי סירופ על
לבן - חרטתי את ראשי התיבות שלי על
אפור - הורדתי את הבגדים של
חום - נשכתי את
כתום - סירסתי את
ורוד - הורדתי את המכנסיים של
יחף - ישבתי על
אחר - דרסתי את

5) מה צבע התחתונים שלך?
שחור - בן/בת הזוג שלי
לבן - אבא שלי
אפור - הכומר הקתולי
חום - השוער של
סגול - צלי הבשר המשומר שלי
אדום - פיקות הבירכיים שלי
כחול - דלי הבשר המומלח שלי
צהוב - הילד הלא חוקי שלי בגאנה
כתום - הדיסק שלי של Fall Out Boy
ורוד - אוסף "הפוני הקטן" שלך
אחר - הפיל שבפינה

6) מה את/ה מעדיפ/ה לראות בטלוויזיה?
One Tree Hill - סנילי
Heroes - שחטף מכת קור
Lost - מסטול
Simpsons - פחדני
החדשות - מפוחד
American Idol - מזוכיסטי
Family Guy - פתוח
Top Model - בינוני
אחר - מבוייש

7) מצב הרוח שלך עכשיו?
שמח/ה - כמה נורא את/ה
עצוב/ה - כמה משעממ/ת את/ה
משועממ/ת - שרק אנשי זבל מדליקים אותי
כועס/ת - שהריח שלך גורם לי להקיא
מדוכא/ת - שיש בנינו קשר משפחתי
מתרגש/ת - שאני עשוי/ה להשתין במכנסיים
לחוצ/ה - שהמזרח התיכון מתכננים את הנקמה שלהם בך
מודאג/ת - שהמכונית שלך גרועה
אפאתי/ת - שאת/ה צריכ/ה שינוי מין
מטופש/ת - שאני אלרגי/ת לתנוכי האוזניים שלך
מתרפק/ת - שסנטה לא קיים
מבוייש/ת - שאין פתרון לזה שאת/ה ילד/ה טיפש/ה
אחר - שהנהיגה שלך שווה לתחת

8) מה צבע קירות חדר השינה שלך?
לבן - טבעת הבוהן שלך
צהוב - מכתבי האהבה שלך אליי
אדום - התמונות מוגאס
שחור - אבן המחמד שלך
כחול - הכריות של הספה
ירוק - המכונית שלך
כתום - השיניים התותבות שלך
חום - קוצץ שערות האף שלך
אפור - תחתוני סנופי התואמים שלנו
סגול - שמיכת היי פייב הישנה שלך
ורוד - גזירי ציפורניי הרגליים
אחר - תחתוני האנה מונטנה שלך

9) מה האות הראשונה של השם הפרטי שלך?
א - הבתולין שלי
ב/ג - התמונה שלך שמצוייר עליה שפם
ד/ה - הכלב של השכנים שלך
ו/ז - מיכל הדלק מהמכונית שלך
ח/ט - האוזן השמאלית שלך
י/כ - התוצאות של בדיקת הדם ההיא
ל -העין מזכוכית שלך
מ - ההיגיון הפשוט שלי
נ/ס - אמא שלך
ע/פ - אוסף הפרפרים שלך
צ/ק - התיק הפלילי שלך
ר –מכתב ההתאבדות שלך
ש/ת - כרטיסי האשראי שלך

10) האות האחרונה בשם המשפחה שלך?
א - אוהב/ת את התחת המתוק מתוק שלך
ב/ג - תמיד אזכור את שיחות העידוד
ד/ה - אף פעם לא אשכח את אותו לילה
ו/ז – לא אגיד לרשויות שגנבת את הלוויתן מהחצר האחורית
ח/ט – לעגתי לך מאחורי הגב כל הזמן
י/כ - שונא/ת את הבישולים שלך
ל - אמרתי בוידוי שלי היום על הציד הלא חוקי של איילים שאתה עושה
מ - אמרתי לפסיכיאטר שלי לגבי הסימנים הכחולים
נ/ס - תמיד רציתי לשבור את הרגליים שלך
ע/פ - נגעל/ת כשאני חושב/ת על הרגליים שלך
צ/ק - אנסה לשכוח ששברת לי את הלב
ר - לא התקלחתי כבר חודש
ש/ת – טוב לי יותר בלעדיך

11) מה את/ה מעדיפ/ה לשתות?
יין - החברות שלנו נהרסה
משקאות קלים - הלכתי להתחיל חיים חדשים בתור לימון
סודה - ארדוף אותך אחרי שאעבור גלגול נשמות לאסקימוס
חלב - בניין הדירות עולה באש
מים - אני מגרד/ת בישבן שלי בזמן שאת/ה קורא/ת את זה
סיידר - יש לי עניין מלא תשוקה בעכברים
מיץ - הרסת את הנסיונות שלי למלחמת עולם שלישית
מים מינרליים - כדאי שתבדוק/תבדקי את הפריחה המביכה ההיא
שוקו - הפטיש שלך למלפפונים מוזר
ויסקי - אני אוהב/ת את אופרה ווינפרי
בירה - תודה על הקוקאין
אחר - כדאי שתפסיק/י לחטט באף

12) לאיזו ארץ תעדיפ/י לנסוע לחופש?
תאילנד - תחושות חמות ומדגדגות
אוסטלריה - בהצלחה בשינוי מין ההוא
צרפת - באהבה תמיד
ספרד - עם דמעות צער
סין - את/ה מחליא/ה אותי
גרמניה - בבקשה אל תפגע/י בי
יפן - לכ/י תחלוב/תחלבי פרה
יוון - האוייב/ת הנצחי שלך
ארה"ב - ברכות לצפרדע שלך לאונרד
מצרים - שק לי בתחת
אנגליה - לכ/י תתביע/י את עצמך

נכתב על ידי , 17/4/2009 19:41  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




תחרות רמלה||תמונות

 

מה קורה ? ^____________^

טוב.. אז אתמול (יום שלישי), הייתה לנו תחרות (ריקוד) ברמלה .

חחחחחחחחחחחח, השופטים שם באו לנולד לרקוד לאודישנם, עברו כמה שלבים, עפו, ונהיו שופטים .. ~.~

אז התחרות לא ממש הייתה הוגנת . אבל בכל זאת זכינו בפרס על כריאוגרפיה וביצוע .

 

טוב אני עוברת לתמונות:





חנילה (הימנית), ואני

 



העין שלי

 



אני (איכככס) סתם תמונה מכוערת!

 




אני



רוי

 





שוב רוי

 



לרלה

 



שוב לרלה

 

 

יש עוד מלאמלא תמונות אבל ממש אין לי כוח לעלות..

 

תגובות?


 

נכתב על ידי , 8/4/2009 13:13  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,810
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לana shpas^__^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ana shpas^__^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)