לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפור אהבה פשוט 3>


כינוי: 

מין: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

פרק 4 :P


 

סורי שלקח זמן חח :) תודה לאיב המושי :)


פרק 4 :

"אחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מה אתה מפגר?!" צעקתי, הרמתי את הראש לראות מי המפגר וראיתי, נער יפה נראה בגילי הוא היה סקסי ברמות הוא היה נראה גלשן היה לו מכנס גולשים וגופיית סבא זרוקה,שיער פרוע לא קצר ולא ארוך בצבע שטני.

"מה את רוצה?!" הוא ענה לי בתוקפנות.

"אני רוצה שלא תתקע בי, ושתלמד ללכת נורמאלי!" אמרתי, לא מבינה מאיפה הביטחון הזה פתאום.

"יאללה שתקי ילדה לפני שאני אבעט בך ואחזיר אותך למקום שממנו את באה", אמר והלך.

מי הוא חושב שהוא? שהוא ידבר אליי ככה!.

התקדמתי בעצבנות לאמא ואבא שהמשיכו ללכת לכיוון הקפיטריה.

קנינו לשתות ישבנו, שתינו, דיברנו עד מערכת הכריזה הכריזה שצריך לעלות על המטוס, התקדמנו לכיוון הדוכנים האלה שבודקים אותנו לפני שעולים למטוס. נכנסנו למטוס, אני קיבלתי את המקום

שליד החלון. יותר נכון ביקשתי להיות שם ^^".ההורים שלי ישבו מאחורי, ככה שזה לא ממש שינה לי.

המטוס המריא, נרדמתי הייתי כ"כ עייפה.

התעוררתי אחרי שעה ככה, בדיוק שאנחנו היינו צריכים לנחות.

נחתנו, ירדנו מהמטוס, יאוו סוף סוף טורקיה ולא ישראל!

התקדמנו למכונה הזאת שמביאה לנו את המזוודות, עבר 5 דקות ועדין לא יצאה שום מזוודה ממנה.

אחרי 7 דקות בערך יצא המזוודה הראשונה, חיכינו למזוודות שלנו לקחנו אותם, ויצאנו לכיוון האוטובוסים של המלונות הכל כלול.

נכנסנו לאוטובוס של המלון שלנו, היו שם המון ישראלים, כי בכל אופן במטוס היחיד שנחת עכשיו זה היה מתל אביב, אני ישבתי לבד, וההורים שלי שישבו ביחד, ישבו לפני.

עוד ועוד אנשים עלו לאוטובוס, והאוטובוס כבר התמלא, כ"כ התפללתי שלא ישבו לידי.

שמתי MP3 באוזן שמעתי את השירים האהובים עלי.

האוטובוס כבר היה מלא, ועדין אף אחד לא ישב לידי סובבתי את הראש לכיוון החלון צפיתי בכל האוטובוסים שמתמלאים, פתאום אני מרגישה מישהו מתיישב לידי, סובבתי את הראש וראיתי את הילד המטומטם הזה שנתקע בי בשדה בישראל.

הוא אפילו לא הסתכל עלי, הוא פשוט התיישב. האוטובוס החל לנסוע, סובבתי את הראש בחזרה לחלון והרגשתי שהוא נועץ בי מבטים.

סובבתי את הראש אליו, והוא ראה בדיוק שסובבתי את הראש אליו והוא סובב אותו לצד השני.

"מה אתה נועץ מבטים",אמרתי בזלזול.

"מי נעץ בך מבטים יא חולה, עוד פעם את והשטויות שלך, יאללה סובבי את הראש לחלון." אמר בתוקפניות.

"אל תדבר אליי ככה לפני אחרת תראה איך הראש שלך נוסע לי מהזווית 180 מעלות."

הוספתי וסובבתי את הראש.

 

אחרי נסיעה של רבע שעה של שקט בלי ריבים. הגענו למלון, ההורים שלי הלכו לקחת את המפתחות של החדר, אני קיבלתי חדר לבד, ההורים שלי ביחד, יותר טוב מזה לא יכול להיות J.

ההורים שלי הביאו לי מפתח הם אמרו שהם הולכים לראות קצת את המלון, לי לא התחשק אז אמרתי להם שאני הולכת לחדר לנוח קצת, הם הסכימו.

לקחתי את המזוודה והתקדמתי לכיוון המעלית, עליתי אליה ואז הוא עוד פעם הופיע הילד המעצבן הזה! אני לא מאמינה שאני צריכה לראות את הפרצוף שלו עוד!

אני לחצתי על קומה 8 והוא לא לחץ על שום קומה, אז תיארתי לעצמי שהוא באותה קומה שלי.

הוא פשוט לא הפסיק להסתכל עלי, הרגשתי לא נוח בכלל, "רוצה פוסטר", אמרתי.

"לא תודה, אני לא רוצה לכער את החדר שלי, חבל". יאוו איזה בן זונה

"יא בן זונה תסתכל על עצמך בראי ואחר כך עלי", אמרתי כ"כ עצבנית, הוא הסתכל עלי למשך כמה שניות הוא פשוט שתק, הסתכל עלי מוזר ופתאום הוא התקדם אלי, נבהלתי.

תפס אותי בצוואר, לא חזק כ"כ, הוא היה כ"כ קרוב, שיכולתי לשמוע את דפיקות ליבו, הרגשתי את גופו החסון שהיה כ"כ צמוד אלי, הסתכלתי לו בעיניים הירוקות דבש שלו, הייתי מהופנטת אליהם, הוא היה כ"כ חתיך!, השפתיים שלנו היו כ"כ קרובות שעוד סנטימטר אחד יכולתי להרגיש את השפתיים שלי, ואז...


תהנו :) ותגיבו :)

נכתב על ידי , 3/6/2008 21:39  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





465

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)