לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אין לי כל כך מה לכתוב... תכנסו ותראו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2008

פוסט ראשון


טוב.. אני לא יודעת איך להתחיל לכתוב...

הכל התחיל כאשר רציתי להכנס לבלוג שצריך בו סיסמא של ישרא... אז אמרתי טוב נו.. בו נפתח בלוג.. אבל עכשיו כבר יש לי הזדמנות לכתוב..

 

שלום קוראים לי דניאל ואני תלמידת כיתה ח בתל אביב.. . אני מאוד מאוד אוהבת לרקוד, רק שיש בעה אחת די גדולה...

הביטחון העצמי שלי נמוך מאוד, ואני לא מרגישה בנוח לרקוד מול אנשים. מצד אחד האנשים סביבי אומרים לי שאני סתם מדברת שטויות, אבל הם אומרים את זה רק במטרה לעודד אותי, ולא בגלל מה שהם חושבים.. 

אצל המורים הסיפור די דומה, המורים שמים אותי בשורה שלישית באמצע או שנייה בצד- אך מצד שני מדי פעם מחמיאים לי... 

מרב התגובות השונות והתייחסות השונה אצל כל מורה ומורה אני לא יודעת אם אני רוקדת טוב או לא....

הבעיה הכי גדולה שלי אם ללכת למגמת מחול שנה הבאה, כי אני לא יודעת אך אני באמת רוקדת, ואני לא רוצה לעשות מעצמי צחוק....

 

אני בר מיואשת ולא יודעת מה לעשות:S....  

 

דניאל  

 

נכתב על ידי ללייאאוורר- דדננייאאלל , 27/5/2008 14:13  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





יום הולדת שמחכינוי:  ללייאאוורר- דדננייאאלל

בת: 32

MSN:  ליאור





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לללייאאוורר- דדננייאאלל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ללייאאוורר- דדננייאאלל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)