לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  miss. Ana

בת: 15

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

Missing


Evanescence-Missing
Can you stop the fire?
Can you stand to fight her?
You cant stop the fire,
you wont say the words.

Please, please forgive me,
But I won't be home again.
Maybe someday you'll look up,
And, barely conscious, you'll say to no one:
"Isn't something missing?"

You won't cry for my absence, I know -
You forgot me long ago.
Am I that unimportant...?
Am I so insignificant...?
Isn't something missing?
Isn't someone missing me?

Even though I'm the sacrifice,
You won't try for me, not now.
Though I'd die to know you love me,
I'm all alone.
Isn't someone missing me?
Can you stop the fire?
Can you stand to fight her?
You cant stop the fire,
you wont say the words.

Please, please forgive me,
But I won't be home again.
I know what you do to yourself,
I breathe deep and cry out;
"Isn't something missing?
Isn't someone missing me?"

Even though I'm the sacrifice,
You won't try for me, not now.
Though I'd die to know you love me,
I'm all alone.
Isn't someone missing me?

And if I bleed, I'll bleed,
Knowing you don't care.
And if I sleep just to dream of you
I'll wake without you there,
Isn't something missing?
Isn't something.......

Even though I'm the sacrifice,
You won't try for me, not now.
Though I'd die to know you love me,
I'm all alone.
Isn't something missing?
Isn't someone missing me?
Can you stop the fire?
Can you stand to fight her?
You cant stop the fire,
you wont say the words.

Isn't something missing?! 
Isn't someone missing me?!
כן בטח. 
טוב ... לא כתבתי פה כל כך הרבה זמן, בטח כבר אף אחד לא נכנס לא פה. כולם שכחו .
איבדתי קשר עם כל אחד מהבלוג הזה, איבדתי כל קשר לחיים האלה.
כל קשר לה"א.
לא מעדכנת. אין לי כוח לזה.
אין לי כוח (או אומץ?) למחוק את כל הרשימות ירידה במשקל...
התמונות המחרידות של כל האנורקטיות המגעילות האלה.
העצמות.
הכאב.
PAIN .
אני רק רוצה לפרוק רגשות... אני רק רוצה לפרוק.
אם מישהו קורא, ואם לא ... זה רק משחרר.
ואני כנה... מעכשיו אני כנה.
שנים של שקרים, ימים.
שקרים. 
LIES.
כל החיים שלי שקרים .
חוסר טעם . חוסר עיניין.
ועכשיו כנות. כנות אנונימית.
לא חייבת הסברים לאף אחד, לא פה, ולא במציאות.
לא פוחדת, בלי פחדים, עומדת מול האמת.
אם צריך- מכחישה.
כמה פתטי. 
אין מה לעשות.
חיים.
כלום לא מובן, הא?
לא נורא ... העיקר הכוונה .
נכתב על ידי miss. Ana , 24/11/2009 13:22  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,416
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiss. Ana אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miss. Ana ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)