לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גם לי יש חיים



כינוי: 

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

רק כשאתה מאבד דבר , אתה מבין כמה אהבת אותו


שלום לכולם!

אני לא מבינה מה היה לי רע פה? למה סגרתי?

באמת שאני לא יודעת.

אז הנה , אני פותחת מחדש.

היתה לי תחושה שאני לא אוכל להתחיל את כיתה ז' בלי לכתוב פה. בעיקר בגלל שהחברים שלי קוראים פה.

אני בידיוק מנסה להתרגל למושג "החברים הישנים שלי".

 

**

 

אני פשוט לא יודעת מה לעשות עם עצמי.

אני כל כך מתרגשת!

הלב שלי דופק ויש לי פרפרים בבטן.

אני כל כך לחוצה.

חושבת איך אני אהיה הכי מושלמת שאני יכולה.

אני רק רוצה שהזמן יעבור כבר..

וחוץ מזה, יהיה גם נחמד לישון קצת בלילה..

אוף , חופש מטומטם!

מי הדביל שהחליט שהחופש צריך להיות חודשיים?!

הייתי מסתדרת מעולה עם חודש , חודש וחצי.

חודשיים זה הרבה יותר מידי.

רק שהזמן יעבור כבר...כמה שיותר מהר..

מה עושים עכשיו?

מנסים להנות מהזמן שנשאר?

בוכים על הפרידה מכולם?

או..הדבר שהכי מתאים לי כרגע..הוא לנסות להבין איפה אני נמצאת.

 

אני. רוני ספדיה , מאז ומתמיד.

ז'1 שרת.

מוזר.

אני אשכרה בכיתה ז'!

כל כך מוזר לי..

 

הכי מוזר יהיה לבוא כל בוקר ולא לפגוש אותם. אף אחד מהם. אף אחד מהחברים שלי.

נכון , יהיו לי חברים חדשים , אבל עדיין..

לא יודעת. הם יחסרו לי.

 

'רק כשאתה מאבד דבר , אתה מבין כמה אהבת אותו'.

הנה , המשפט הזה מוכיח את עצמו שוב.

פעם בקשר לבלוג , ועכשיו בקשר לחברים שלי. החברים "הישנים" שלי.

 

**

אני אכין עיצוב חדש בקרוב..

אי אפשר בלי לפרסם את הבלוג החדש משהו של גל , של מאיה ושלי.

מוגלי עיצובים וביקורות.

זהו , זה בדיוק מה שהייתי צריכה עכשיו.

**--

3> המון , רוני.

נכתב על ידי , 29/8/2008 21:03  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוף!


היי , לא , לא החזרתי את הלוג , ולכן מעטים מכם יגיבו , אם בכלל. לא נורא , העיקר שאגיד את מה שיש לי להגיד.


את ילדה כל כך מיוחדת..

אבל לפעמים..לא יודעת..הדברים לא מסתדרים.

ואת לא מגיבה כמו שאני מצפה או מקווה.

אז נכון , אולי הציפיות שלי גבוהות מידי.

אבל זה גורם להתעצבן. מאוד.

ואני לא רוצה לאבד איתך את הקשר הזה. למרות שברור לי שתוך חודשיים אנחנו בכלל לא נדבר.


אז מה אם עשיתי פוסט אחרי שסגרתי את הבלוג?

תוך שמונה ימים הבלוג יהיה סגור. לגמרי. ואתם לא תוכלו להיכנס יותר.

אז נצלו את הימים האחרונים שלכם בבלוגי!

3> רוני

נכתב על ידי , 22/8/2008 22:03  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל!!roni אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על !!roni ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)