לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

התאוריה על לב העולם


"אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים"- דקטור סוס


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008

האח הגדול או האח הקטן, מי מעניין אותנו יותר?


קיבלתי הערב את המכתב הזה במייל, הוא לא הניח את דעתי ועל כן החלטתי לפרסם אותו בבלוג, אשמח אםתקדישו מעט מזמנכם .

(המייל לא היה חתום

 

 

שלום חברים
 

לפעמים נידמה לי שיוסי בובליל מקבל כל יום יותר פרסום ואהבה ועניין בציבור מאשר  848 יום של גלעד , אני מביט על זה ואני אומר- מדובר על שני אנשים שאחד אח גדול ואחד אח קטן, והכל כל כך הפוך אחד מהשני, אחד צעיר סגור בעזה 848 יום והשני סגור בקושי 70 יום בוילה.

אחד מת לחזור להורים, למשפחה, לחברים, לאזרחות כמו שאר חבריו, ובטח מתפלל שכולנו נוציא אותו מהמקום הרע והאפל שהוא נימצא בו, אביו ואמו תומכים בו ועוברים בכול הארץ לרוחבה ואורכה.
האח השני בוגר כבר עבר ממחצית חייו ונימצא סגור בוילה, גם הוא ב"אי שם". יש לו שם בריכה, יש לו אוכל, סיגריות, רופא, חבריה ואפילו בתו איתו.

 הגדול לעומת הקטן רוצה רק להישאר בוילה ולהיות סגור 100 ימים. את הגדול אנחנו מכנים הדורבן, ואתה הקטן- הקורבן. את יוסי בובליל דואגים להזכיר לנו 24 שעות ביממה בכול אמצעי תקשורת אפשרי, ואפילו פעם בשבוע אנחנו שולחים סמס שהוא יישאר כי ככה אנחנו "עם אוהב".


לפני כמה ימים ראיתי את התוכנית והיה פרק הדחה, ואז ארז טל אמר שנשלחה כמות סמסים (

s.m.s)מטורפת. אני מתאר לעצמי שזה כמה מאות אלפים, ואני שואל את עצמי כמה מאות אלפים יכולים לשלוח סמס, אבל חצי מזה לא יכול להגיע לכיכר רבין...


נכון,  גלעד נהפך לשגרה, יוסי נהפך לשיחת הסלון של יום שישי, לשיחה באוטובוס, לכתבות הקטנות בעיתון. אהה וכמעט שכחתי יוסי לא רוצה סתם להישאר בבית, הוא ירוויח מזה מליון שקל...
אז אולי זה ישמע לך מוזר גלעד אבל כנראה שלחופש יש מחיר. למאה יום מקבלים מליון שקל, גלעד, אתה מתקרב לאט לאט ל900 יום ואני בטוח שבעד שום סכום שבעולם לא היית מוותר על החופש שלך אפילו ליום אחד אחרי מה שאתה עובר... ובוא נהיה מציאותיים, גם תעבור ...
ואני שואל את עצמי ואת אלוהים- מי ישתחרר קודם? יוסי או גלעד?, זה שרוצה להישאר, או זה שרוצה לצאת? ההבדל הקטן... כנראה למעלה בכנסת לא מבינים שהחיים שלך הם לא תוכנית ריאליטי. זה עצוב גלעד, כי עכשיו עומדת להתחלף ממשלה.

ואחרי כל ההקדמה הנ"ל אולי נצליח לשחרר את גלעד שליט בעזרת "הפצצה" של smsים למנהל-מגיש התוכנית (אדון אולמרט).
אני עדין לא יודע אך אני מתחיל להפיץ את מה שיושב לי בראש ובלב כבר המון זמן, אבל אולי ככה מתחילות מהפכות גדולות.

 

ערב נעים לכולם =]                                                                                                  

 

נכתב על ידי ילדה אהובה , 4/12/2008 18:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  ילדה אהובה

בת: 32




759
הבלוג משוייך לקטגוריות: האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לילדה אהובה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ילדה אהובה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)