לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


פאנפיקי מקפליי להמונים הרעבים!~ RPF וגרביים לפניכם!

כינוי:  Broccoli

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2015    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2015

תובנות לעת ליל


כשאנשים מתבגרים הם נוטים לזנוח כישרונות שהיו להם בצעירותם.

נכנסים למשהו אין סופי שבשבילי התחיל בתקופת הבגרויות והמשיך בזמן הצבא ועכשיו בלימודים ובעבודה. 

די חבל, אם יוצא לכם לחשוב על זה. 


אני רוצה לחזור לכיתה ח', הייתי אז ילדה שמנמנה וחנונית שאוהבת את מקפליי, היה לי כלום ממה שיש לי עכשיו ובכל זאת היה לי כ"כ הרבה יותר. יותר דמיון, יותר אופטימיות, יותר תקווה והרבה יותר תמימות נהדרת. החיים פשוט הורסים אותנו. את גדלה ולומדת שלאף אחד לא אכפת שפעם היה לך בלוג עם סיפורים שכתבת עם החברה הכי טובה שלך לילות שלמים בחופש הגדול, זה לא מזיז שהתחלת ממעריצה של מקפליי שכותבת בצורה מחרידה על הקראש הילדותי שלה והמשכת להיות מישהי שיכולה להפוך כתיבה מחרידה על קראש ילדותי לכתיבה שלא הייתה מביישת את הרלן קובן (אם נניח שהיה מתמחה בכתיבת דרמות רומנטיות ולא סיפורי מתח).

בסופו של דבר מה שמשנה זה כמה הוצאת בתעודת הבגרות שלך ובפסיכומטרי, ואם, במקרה, בזבזת את שנות התיכון על כתיבת סיפורים במקום למידה - מה רע.


פוסט שבוז במיוחד שנגרם עקב היסחפות לנוסטלגיות ועייפות קשה לאחר פתירה מרובה של תרגילים בגיאומטריה, מנגד ייתכן כי מדובר בהפרעת נפש כזו או אחרת, עימכם/ן הסליחה. 

נכתב על ידי Broccoli , 20/1/2015 02:25  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-25/5/2021 23:28
 





47,514
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBroccoli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Broccoli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)