לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  Suicide Silence

בת: 30

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2009

עידכון .....מסקנוות שמגיעים אליהם לפעמים ^ , ^


אוקיי תופתעו אני מעדכנת חחח

המ..ת'אמת שהחודשים והשבועות והימים האלה עברו עלי נחמד ביותר. ראיתי את בר אבל .....לא היה משהו ^ ^לא רוצה להיכנס לזה חח [אני עדיין אוהבת אותו ! ]

חזרה התקופה של המבחנים וזה....ומחר פורים @#%$@#%
ואין לי מושג למה להתחפש חח ..
עוד מעט יש לי הצגה ...כיאילו שאני מופיעה בה חח ב 22 לחודש הזה ....בבת ים ....יש איזה פסטיבל הצגות חחח.

המ..יום שני אני במטלון יש מסיבה כזאת חח ..חסרת חיים שכמותי

שלישי אני אולי אולי אולי אולי בת"א %&

רביעי שומדבר מיוחד חמישי חוזרים ללימודים.....

ת'אמת שאני עכשיו בנאדם שונה שכזה ....אני יותר פתוחה [לא במובן ה.....סקסי חח] , יותר משוחררת יותר אוהבת חח

אני כבר לא הבנאדם שהיה פעם ששנא המון אנשים ורק רצה לעשות להם רע ...וריכל וזה ...

אני בנאדם אחר אני יותר מרגישה טוב עם עצמי אחריי שהלמתי עם כל כך הרבה אנשים, ואני אוהבת את כל מי שהשלמתי איתו למורת שרבנו וזה חח

ולמרות שקשה לי בחיים אני נאדם מאושר מאוד ואני מנסה לא לבכות ולא להיות עצוב ולא להתבאס מהכל ואני מנסה סך הכל להשתנות

להתבגר וזה

ות'אמת נכון שיש ת'אלה שאומרים :" איו כל כך רע לי בחיייים אפחד לא אוהב אותי אני רוצה למות אין לי חברים כולם שונאים אותי בוהו "
אז אני חושבת שכל אלה שככה צריך עזרה או משהו....כי הם קיבלו את החיים שלהם במתנה ...גם אם רע להם ....וכל הצומי הזה ...לשמה ?

יש אנשים שיותר מסכנים מהם ויותר סובלים ואהם באמת חובים את הכאב ...אז רק בגלל אהבה נכזבת לרצות למות ?!?!?!

חח אני לא מבינה אותם .....נכון יש קטעים שהחיים קשים מודה אבל...אתה צריך לדעת להתמודד ....לאזור כוח ....לרצות לנסות להצליח ...לא להתבאס בכל פעם שאתה לא מצליח ...לנסות שוב ושוב ושוב גם אתה חושב "אין לך סיכויי בחיים " .....אז זהו שיש .....ולפעמים גם צריך לחיות את הרגע

זאת אומרת אם משהו טוב הולך לקרות לך ואתה יודע את זה ...אז לך על זה ...אל תעצור את עצמך .....תהיה תמיד בטוח ..ואני מדברת בלשון זכר כי זה יותר קל חח אבל אני מתכוונת גם לבנות...ובעיקר להן.

ויש את האלה ...."איזה חופרת וזה לא מבינה שומדבר מהחיים שלה " ..אוקיי...תמישיכו להגיד כל מה שבאלכם ...רק אם זה עושה אותכם מאושרים באמת אין לי התנגדות חח...

ואני חושבת שצריך להגיע להסכם של שלום ...אבל מה אני מבינה ...איך אני יכולה להשפיע ? ?!?

חחח אני רק חלק מזערי בכל העולם הזה .....

וזהו אני חושבת ....אין לי יותר מסקנות שהגעתי אליהם בשבוע האחרון חח !

פתחתי פייסבוק חח
shir shakargy
מי שרוצה להוסיף...^

להית' !

 

 


 

נכתב על ידי Suicide Silence , 7/3/2009 13:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,823

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSuicide Silence אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Suicide Silence ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)