לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נהר גועש ושמו החיים שלי

כבר המון זמן שאני חושבת לפתוח בלוג, כזה שיכיל את מה שעובר עלי באמת, בעילום שם, יומן שישאר לי למזכרת. כמובן שלא ידעתי שיהיה כל כך מעניין... אבל כל כך. אפשר קצת שעמום לחיים?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2013

אזרחית גרמניה


בשעה טובה, לפני שבועיים, היינו בשגרירות גרמניה לקבל את האזרחות ולהגיש בקשה לדרכון. 

בשביל מה? אין לי כל מושג, אני כנראה אסיים את חיי במדינה הזו שאני מאוד אוהבת, אפילו שקשה לי מאוד לפעמים.. אבל איך אומרים,. שיהיה, שיהיו אפשרויות לילדים.. נו שיהיה. 

התחלנו את התהליך לפני כמעט שנה, נגשנו לעורך דין מתמחה ,עם מסמכים של סבא שלי , ועשינו דיל- אזרחות לאמא שלי, לשתי אחיותי ולכל הילדים. 

האמת, היה פשוט מאוד, קודם הם הוכיחו שבסא שלי היה אזרח ומשם הדרך הייתה פשוטה וקלה עד למייל שבישר, מזל טוב יש לכם אזרחות, תקבעו תור בשגרירות לקבל אותה. 

קבענו תור, וכמובן שהייקים, כמו הייקים, היו מאוד דייקנים, הכל הלך שם חלק , היה נעים מאוד ויעיל מאוד. 

נכנסנו לחדר של הקונסולית, כולנו כולל בעלה של אחותי והגרוש שלי, היא וידאה את הפרטים שלנו, הסבירה לנו על החובות והזכויות שלנו, (בעצם רק זכויות... משום מה) והגישה לנו את התעודות. 

משם עברנו לצד השני, לדלפקים לשם הגשת בקשה לדרכון, ושוב יעילות מקסימלית, מכיוון שהיינו הרבה, הם פשוט פתחו דלפקים נוספים, שחס וחלילה לא נעמוד בתור יותר משתי דקות... תענוג. 

הכל היה מאוד נעים ויעיל ואחרי שעה וקצת היינו כבר אחרי הכל, והמשכנו ליום כיף בתל אביב.. 

אז זהו.. מעתה אפשר לקרוא לי גם פראו חחח 

נכתב על ידי optimologit , 29/9/2013 08:26  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  optimologit

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לoptimologit אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על optimologit ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)