לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נהר גועש ושמו החיים שלי

כבר המון זמן שאני חושבת לפתוח בלוג, כזה שיכיל את מה שעובר עלי באמת, בעילום שם, יומן שישאר לי למזכרת. כמובן שלא ידעתי שיהיה כל כך מעניין... אבל כל כך. אפשר קצת שעמום לחיים?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2013

יצחק רבין


אבא שלי נפטר בגיל 47, כשהייתי בת 23 . בכיתי לילה לילה ,במשך תשעה חודשים. עד שעשיתי מעשה ועברתי מחיפה לתל אביב.

חליתי בסרטן, עברתי ניתוח, טיפולים כימוטרפים והקרנות.

בעלי בגד בי ועזב אותי, תוך כדי הטיפולים שעברתי.

אני אוכלת קש עם גיל ההתבגרות של הבן הבכור שלי, ברמות של המון אנרגיות ומאבקים.

כשהייתי נשואה, היו לנו ימים מאוד מאוד קשים כלכלית, גרנו בשכונה גרועה, פעם ראיתי מהחלון שני נערים, בערך בגילו של הבן שלי היום, מזריקים הרואין ,אצלנו בגינה.

פרצו לי לבית. פעמיים.

ההורים שלי התגרשו כשהייתי  בת 19.

אחותי התחתנה עם האיש הכי פסיכופת בעולם כולו.

אחותי הקטנה בצרות פסיכיאטריות. השבוע היא קבלה את השחרור הרשמי מהצבא. כל פעולה לוקחת לה שעות, בעיקר שרותים, אמבטיה, לצאת מהבית, ללכת ברחוב- היא הולכת בהליכה מוזרה, תוך כדי ריקוד ,עצירה וריצה מוזרה. היא חיה בבדידות מזהרת, בעיקר עם אבא שלה.. אההה הגרוש (ממש בימים הקרובים) השני של אמא שלי.

 

 

ולמרות כל אלו

היום הכי גרוע בחיים שלי- היום שבו נרצח רבין.

היום שבו מתה התקווה שלי. היום שבו השתניתי. היום שממנו שום דבר כבר לא נראה אותו דבר.

נכתב על ידי optimologit , 17/10/2013 09:19  
הקטע משוייך לנושא החם: 18 שנה לרצח רבין
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  optimologit

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לoptimologit אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על optimologit ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)