לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זה בננה ובגלל זה אני אוהבת תות


אגוזים של קוקוס מהעץ קטפתי פאם פאם פאם הנה הם עומדים כאן בשורה פאם פאם פאם פאם יש קטנים יש גדולים אפילו יותר מהראש =]

Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 349997285 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

רגע לפני שזה נגמר


עוד מעט נגמר הקיץ וזה היה קיץ בנזונה עברו כולכך הרבה דברים החודשיים האלה היו כאלה משמעותיים עשיתי כולכך הרבה

אם זה הפרידה מיואב הפעם הראשונה שלי במוסד הוילג'!!! שהיה כולכך כולכך כיפי וכול מיני דברים כאלה שעשו את הקיץ פשוט מדהים

חבל לי שנגמר אבל אני מרגישה ממש טעונה לשנה חדשה אני מרגישה ששנה הבאה הולכת להיות מגניבה מכול הבחינות

ואני מקווה שזה יקרה

שיהיה לכם אחלה סוף חופש אני יודעת שלי יהיה=]

 

נכתב על ידי , 26/8/2008 12:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הוא עזב ולי זה קשה


הוא עזב לצבא והשאיר כאן קבוצה מדוכאת אני לא מפסיקה לבכות לא משנה כמה אני מנסה

אולי זה בגלל שקשה לי אולי זה בגלל מה שהוא כתב במכתב שעושה לי רע

אולי זה כול מה שקרה אתמול.......

כנראה שניפגש שוב ככה הוא אומר אני לא כולכך מאמינה אבל אני צריכה להאמין כי זה הוא ואני צריכה להמשיך

לסמוך עליו בדיוק כמו שסמכתי עד עכשיו.

אני לא מאמינה שהשנה הזאת נגמרה כולכך מהר והנה הוא משאיר אותנו פה בזמן שהוא הולך לצבא וכול מה שנשאר זה

מכתבים וערמת ספרים.

אני ממש רוצה לשמור איתו על קשר אני יודעת שאני אשמור.

אני כולכך אתגעגע.....................

נכתב על ידי , 4/8/2008 18:07  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





662
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסהר =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סהר =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)