לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

si es atal es atal



כינוי: 

בת: 32

ICQ: 341312281 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008


היא מתהלכת בין כל האנשים

מנסה להתחבא,להראות כמוהם

היא לא רוצה להיות שונה לא רוצה להיות אחרת

רוצה להיות כמו כולם,ממש כמו כולם

שלא ישימו לב לנערה השונה

שלא ישימו לב שהיא לא מתאימה

נכון שהיא באותו מקום נמצאת

אך ליבה שונה ליבה אחר

היא מנסה להתכופף

אולי מעיל או בגד יסתיר אותה

היא מתהלכת בתוך צילם של אנשים

מתחבאת מחומה הרב של השמש

שלא תשרוף שלא תכאיב

היא מחפשת מקום שבו תוכל לנוח

שיהיה אפשר לעצור את הזמן

מקום שבו יהיה אפשר להמשיך לחשוב עד שמוצאים תשובה

מקום שבו הנערה לא תצטרך להתחבא

מקום שיהיה רק שלה

נכתב על ידי , 23/10/2008 18:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני צריכה לעדכן את היומן שלי..
יש לי יומן כזה שהכנתי שאני מרכזת בו את כל מה שאני עושה..לימודים,חזרות,פגישות..ומאז ראש השנה הפסקתי..לא היה לי כח להכין חדש..כי הקודם נגמר..ועכשיו מתחיל שוב הלחץ..אז..צריך לעשות שוב..חח..
אין לי כח לכלוםםםם אבל ממש לכלום..חבר שלי מעצבן אותי אבל ממששששש
אף אחד לא פגע בי כמו שהוא פגע לי גם אין כח לפרט בכלל מה היה..רק השורה התחתונה היא..
לא יודעת אם אני איי פעם אסלח לו!!
פשוט זהו אין זהו זה נגמר..לא משבר לא ריב..כלום פשוט כלוםםםםםםם!
שישכח מלחזור ..אם ככה הוא חושב שימשיך לחשוב..
בקיצור אני מנסה לשכוח ממה שהיה..אני צריכה להתרכז בלימודים ובמיוחד בבגרות במחול..
והיום היתה את החזרה הראשונה!!
היתה חזרה משו בנזונה..הם אהבו את הריקוד!!למרות שזה רק 40 שניות ממנו..אבל פסדר..חחחחחחחחח..

אז עד הפעם הבאה עם המונמונמונמון נישוקים
נכתב על ידי , 19/10/2008 19:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




יש לי שאלה אליכם ותענו בכנות..

יש דבר כזה "קורא/ת מחשבות"?

ואם לא..אז מה קרה לי????

מה אני?סתם יצא לי במזל?סתם ניחשתי מספרים?..סתם ניחשתי צבעים?סתם ניחשתי על מה חושבים?

הכל התחיל שהיום בבוקר אח שלי אומר לי.."תעצמי עיניים ונחשי כמה אצבעות אני מרים"

ואמרתי..וזה יצא נכון..ואז הוא שוב ושוב ושוב שאל אותי "כמה אצבעות אני מרים?"

ונחשו מה קרה? צדקתי שוב ושוב ושוב ושוב!!

חשבו שהצצתי אני מחיתי בתוקף והמשכתי לומר שלא הצצתי..אח"כ בעלה של דודה שלי אומר לי "אני חושב על משהו ..על מה אני חושב?" אמרתי לו..וכרגיל צדקתי..

ואז הוא עבר למשהו אחר.."תעצמי עיניים ותורידי את הראש למטה אני נוגע במשהו ותאמרי לי במה נגעתי"

"נגעת בכוס הזו"..האם צדקתי?כן !!צדקתי..

ואז הוא אומר לי "אני בוחר מספר מ1-100 " "אמממ..72" "נכון..איך ידעת?"

ואז הוא עבר לצבעים..קיצר זה לא נגמר..

עד שלבסוף הוא אומר לי "טוב תקשיבי אנחנו הולכים למלא לוטו"

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח..אז מה אתם חושבים עכשיו?

יש קוראי מחשבות או לא?

 

עד הפעם הבאה..המונמונמונמון נישוקים=]

נכתב על ידי , 14/10/2008 19:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

165
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לweird dreams אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על weird dreams ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)