לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

kim stupid life (:


אני קים. מי שמכיר? לא להיכנס.

כינוי: 

בת: 29

ICQ: 420088066 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008


 

אני שונאת את יום שבת.

 

בוקר: סלט

צהריים: מרק ירקות עם עוף קטן

ערב: כריך מלחמקל עם ביצה קשה

לילה: קצת פופקורן, 7 קליק [יחידות כן ? לא חבילות.], 5 עוגיות מיני קטנות כאלה.

 

 

/:

 



נכתב על ידי , 29/3/2008 23:35  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

להתחיל שוב מההתחלה.

אז ככה, היום:

בוקר-מגנום. 300 קל' בערך

צהריים-סלט וחביתה. 100 קל' בערך

ערב-שניצל קטן וחצי תפ"א 200 קל' בערך

 

בסך הכל להיום 600 קל'. שזה הרבה-אבל בסדר יחסית...

אני יודעת שאני יצליח,

אני כבר עשיתי את זה.

הכל עניין של כוח רצון. [:

 



נכתב על ידי , 28/3/2008 22:27  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,351
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקימי הקטנה . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קימי הקטנה . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)