לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 28

ICQ: 317705241 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

תשובות לשאלון השבועי


ג’אנק פוד או אוכל ביתי?
אמממ, תלוי במצב רוח.. מדי פעם בא לי איזה ג'אנק פוד אבל אני יותר מתבססת על ביתי D:

בשרי או חלבי?
בשרי כמובן !

האם את לרוב מבשלת / מטגנת / אופה?
אממ כן , יוצא לי דיי הרבה לבשל וכאלה . אני אוהבת את זה !

את אוהבת את המטבח?
כשהוא אוהב אותי (:
סתם , לרוב כן .

מהו המאכל שאת הכי אוהבת להכין?
פאי תפוחים ומוקפץ D:

את צמחונית? אם כן, ממתי?
לא .

מה יותר רומנטי? ארוחה במסעדת גורמה, או ארוחה שהכין בן זוגך בבית?
לא מבינה בזה ממש . העיקר שיהיה אוכל XD

סלט ירקות או סלט פירות?
פרות !!!!!!!!

נשנושים- מתוק או מלוח?
מתוק . [:

מה אף פעם לא תאכלי?
סוס וארנבת . S:

מהי תוכנית האוכל האהובה עלייך?
מבשלים עם צחי בוקשסטר XD
חח סתם , אני שונאת תוכניות אוכל , הפכו אותן למעאפנות !

נכתב על ידי , 15/7/2008 19:38  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איש ב-10/9/2009 21:57
 



אממ סתם קישקושים לרשימות שהכנתי


אין לי מקום אחר לפרסם אותם אז ..

בבקשה אם אתם לוקחים תנו קרדיט !






- את התמונות האלו מצאתי באיזה שהוא בלוג מי שיודע באיזה בלוג יש את התמונות האלה שיגיד ואני יתן לינק (:



 

בבקשה קרדיט אם לקחתם !

נכתב על ידי , 12/7/2008 23:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היה גדול ! תמונה שלי (:


ב - 10.7 היתה לי את הבר מצווה הכי כייפית בעולם P:

תמונה (תיאור על התמונה)
מימיון לשמאל- אני אחותי דניאל אחותי ליאור ובעלה של אחותי ליאור

 

ציטוט מצחיק :

לפני שאתם מתחילים , כשאתם קוראים את המשפטים של האיש שאף אחד לא מכיר תקראו אותם בטון הונגרי כבד מאוד מאוד !

 

חלק 1 :

אני יושבת בארוחה עם דודים ובני דודים שלי והאחים שלי (יש גם אח שלא בתמונה) ועוד מישהו שאני לא מכירה ואני בכלל לא חושבת שהוא מהמשפחה שלי.

אחותי : תאמת בירה שחורה זה הרבה יותר בריא מקולה וכל השטויות האלה [ *הערת שוליים - אחותי תזונאית XD ]

דוד שלי : אה וואלה ? תאמת אני מעדיף בירה שחורה על קולה ..

איש שאף אחד לא מכיר : אני שונא בירה שחורה ! בטון עצבני

 

חלק 2 :

מדברים על זה שאחותי ובעלה גרו בגרמניה .

איש שאף אחד לא מכיר * שואל את אחותי : את גרת פעם בגרמניה ? [ הוא שואל את זה בטון חביב כזה .. ]

אחותי : כן , בערך שלושה חודשים רצינו ללמוד שם אבל בסוף ..

ואז הוא קטע אותה ואמר : אני שונא את גרמניה . בטון עצבני

 

חלק 3 :

דודה שלי : אתמול הייתי בקניון ופתחו שם חנות מעצבים ענקית עכשיו את לא מבינה ...

איש שאף אחד לא מכיר : שונא קניונים !

אני : שונאת אנשים שמתפרצים לאנשים באמצע שהם מדברים ומעירים הערות מעצבנות !

דודים שלי : צוחקים XD

ומאז האיש הזה לא דיבר אבל המשיך לשבת איתנו בשולחן משום מה .

נכתב על ידי , 11/7/2008 16:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגברת מגונדרת. D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גברת מגונדרת. D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)