לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג האישי שלי ^^"




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

אני לא יכולה יותר . |:


 

החיוך המזוייף ,

המבטח העמוק שמלא זיכרונות וכאב ,

הלילות הבודדים והכואבים שלא עוברים בלי בכי של שעה לפחות ,

המחשבות ,

החוסר ביטחון שאתם בטוחים שאין לי ,

העיינים הנפוחות והכואבות ,

כל מה שעובר עליי .. אתם פשוט לא רואים !!

לא רואים את הכאב והסבל .. =\

 

שוב אני בחדר לבד , בוכה .

ניזכרת בכל מה שעבר עליי לאחרונה ,

האהבה , השמחה , האכזבה , הכעס , הכאב , הבכי , המכות .

אני לא יכולה יותר , אני מרגישה שאני משתגעת [!!]

אני כלכך שונאת אותם , את כולם ! את המצב שאני נמצאת בו .

אף אחד לא רואה ולא שומע מה עובר לי בלב 3/>

 

ושוב אני טועה ומתאהבת באדם הלא נכון ,

ושוב אני סומכת על האנשים הלא נכונים ,

ושוב אני נפגעת ,

ושוב אני מתחרטת וכועסת על עצמי - שאני לא לומדת מהטעויות של עצמי ! ,

ושוב אני בוכה ומסתגרת ,

ושובושובושוב הכל קורה ל=י .

 

 

מתי כל זה ייגמר ?!! כי אני לא חושבת שאני אוכל להחזיק עוד זמן רב . =\

 

ביי > <

 

 

 

נכתב על ידי ההיא 3/> . , 4/6/2008 21:36  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ממ פוסט ראשון + לב שבור =\


 

והנה אני במיטה ,

מזילה שוב דמעות בגללך ):

אתה שיקרת וניצלת

הבטחת ונישבעת לשוואה

אתה הלכת אלייה -

ואני נישארתי פה , בלעדייך .

אוהבת ושונאת בו זמנית

האור שהבאת איתך ?

כבה ממזמן .

האהבה גרמה לי רק סבל וכאב

מנסה לחבר את רסיסי הלב

כמו עיוורת האמנתי למילותייך ,

שבוייה בקסמיך .

מלאת ציפיות ותקוות - מאוהבת

עכשיו אתה איתה , ואני מלאת אכזבה

כי זהו גורל האהבה 3/>

 

 

אחח מה יהיה הסופ ? =\\

ההיא .

נכתב על ידי ההיא 3/> . , 1/6/2008 10:02  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  ההיא 3/> .

מין: נקבה

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לההיא 3/> . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ההיא 3/> . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)