לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני סתם כותב על החיים שלי בשביל לפרוק הכל על החיים שלי חברים שלי האנשים בחיי...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2008


ככה אוקיי שלשום הלכתי מכות אם איזה ילד כאפות אחד.

עכשיו הוא לא הייה איתי באותו בית ספר יסודי שנה שעברה וילדים אחרים שהיו איתו אמרו לי שהוא היה ממש חננה.

והוא בא לכיתה שלנו באמצע השנה כי לא היה לא חברים בכיתה הקודמת שהוא היה בה.

אז הוא התחיל לרדת על ילדים חלשים ממנו והוא ירד אליהם ויום אחד הוא ניסה לרדת עלי ואני לא פראייר קיללתי אותו בחזרה.

והתקופה הזאת נמשכה בערך כמה  חודשים ושלשום הוא התחטיל לרדת עלי ועל חבר שלי והתחלנו שזהו צריך ללמד אותו לקח ואז אני באתי ונתתי לא בעיטה לא חזקה ואז חבר שלי בא והם התחילו לריב מכות ואז אני באתי להפריד נתתי לו בעיטה והוא תפס לי את הרגל ונפלתי ואז הייתי מסונוור מהשמש והוא הביא לי אגרוף ועכשיו יש לי שם שריטה קטנה.

אתמול יום אחרי זה החברים שלי בכיתה אמרו וואי איך השמן נועם הזה עשה לך סימן ואני אומר להם הייתי על הריצפה והם ממשיכים להגיד לי ובאותו רגע שנאתי אותו כל כך וריציתי להביא לו איזה אגרוף ואז אמריתי לעצמי,עזוב רועי בשביל מה אתה צריך את זה אחרי זה להסתבך.

ואז באתי חזרתי באוטובוס אם חבר שלי וריאיתי שם חבר של נועם שהוא גם חבר שלי והוא אמר לי שמע רועי תשלים איתו וזה והוא לא יירד עליך ואני בהתלבטות כי מצד אחד אני לא רוצה שהוא ימשיך לרדת עליי גם שאני חבר שלו ומצד שני אני רוצה להשלים איתו ולהיות בסדר איתו ולא בסכסוך איתו בבקשה תעזרו לי מה לעשות?

תכתבו בתגובות

נכתב על ידי , 3/6/2008 11:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 29

ICQ: 221175294 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחיים ונושמים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חיים ונושמים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)