לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  ME . (:

בת: 29



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2012

המשאלות שלי


3 משאלות? ואוו, זה השאלה הכי קשה שאי פעם שאלו אותי.

זה דיי מזכיר לי את התוכנית "הוריי פיות" , שבשביל טימי טרנר, משאלות זה חלק מהשגרה.. :O

אני ינסה לכתוב 3 משאלות-

1.הלוואי ואני יקבל תפקיד שיתאים לי בצבא. - כי נכון לעכשיו, אף אחד לא שולח לי זימונים, וזה די עצוב לי, אחרי שדיברתי עם מי"טב כמה פעמים,לא ניראלי שזה באמת מעניין אותם, הרי אני רק עוד אזרחית קטנה... לא?

2.הלוואי ואני ימצא חברה אמיתית.ולא אחת שתעזוב אותי בשביל חבר שלה, ולא אחת שתצחק עליי עם המשפחה שלה,אחת שתאהב אותי.היתי רוצה שזאת תיהיה אחותי לפעמים, כי עוד על מי אפשר לסמוך אם לא על אחותי..?

3.הלוואי שתמיד תיהיה פרנסה למשפחה שלי,ולי כמובן. כי אני לא מצליחה למצוא עבודה כבר כמעט 4-3 חודשים, ואיזה עבודה נחמדה וקבועה  עד הצבא תיהיה טובה, ושיהיה לאבא ולאמא שלי ולאחותי גם ♥

 

אולי אלוהים ולא פיה יחליטו להגשים לי את החלומות.... 

היתי מבקשת עוד משאלות אבל זה סתם להיות חמדנית, ... או שלא?! סבבי

נכתב על ידי ME . (: , 23/9/2012 03:08  
הקטע משוייך לנושא החם: 3 משאלות
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




האמת, שדיי התרגלתי להיות ככה "מוגבלת" .

לצאת, ולחזור מוקדם.. ,  להיות מודעת לעובדה הזאת שאחרי השעה 10 , לצאת מהבית זה בכלל לא אופציה..

לדעת, שאם אני מאחרת בדקה שאני קובעת עם אבא שלי, הוא יתעצבן עליי כול כך שאני לא יצא לפחות יום יומים אחריי...

לא לצאת יום אחריי יום כי כמובן זה פשע נתעב! 

וחס וחלילה לא לצאת למקום שהוא מועדון או פאב או בר.

זה עצוב לי לפעמים, שלמדתי ללמוד לחיות ולהתמודד עם החיים הפרמיטיבים של אבא שלי...

יותר עצוב לי , שאני לא קמה ואומרת לו משהו על זה, היי אבא אני כמעט בת 18 .. אתה לא יכול למנוע ממני לצאת עוד מעט..

למרות שאני יודעת ודי מדחיקה, שגם שאני יהיה בת 18 אני עדיין יהיה באותו מצב, ולא יצא עד מאוחר.

אז כן, אני צריכה "להעריך" את אבא שלי כמו שהרבה אנשים אומרים לי.

רק כי הוא לוקח אותי ומחזיר אותי כשאני יוצאת, והאמת היא, שגם אם אני יצטרך לקחת מונית אין לי שום בעיה עם זה כי כשאבא שלי לוקח ומחזיר,

וואלה החיסרון הגדול של זה , שאני צריכה לחזור גג ב12 .

מצחיק אותי שאנשים "מקנאים" בי על זה, שהם לא יודעים עד כמה שזה לא טוב.

לפעמים היתי רוצה שלאבא שלי פחות יהיה אכפת ממני, או לפחות ישחרר קצת את הרצועה שיש לי בצוואר ויתן לי לנשום קצת, לצאת , ולחזור מאוחר..

חבל שזה יקרה רק אחרי שאני יעזוב את הבית... 

טוב נו, אני ימשיך להיות ככה עוד כמה שנים..

נכתב על ידי ME . (: , 22/9/2012 23:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כול כך עצוב


שאתה סומך על בנאדם, ובסוף הוא דוחף לך את הסכין..

כאילו, למה שיקרת לי? בשביל מה? זה כול כך דבילי לשקר על דברים כאלו.

למה אמרת שאתה בתול? בשביל לגרום לי להרגיש בסדר ?

אני פתאום מתחרטת כול כך על הכול... אשכרה חצי שנה אני איתך, וכול הזמן הזה חייתי בשקר.

הפכת להיות עוד אחת מהחברים האלו , שיש לי זכרון רע איתם, שעשיתי איתם דברים שאני מתחרטת עליהם..

אני לא מאמינה איך סמכתי עלייך, נתתי לך לגעת בי, ואתה שיקרת לי בפרצוף..

זה כול כך שורף לי עכשיו את הלב, שאתה לא יכול לתאר בכלל מה גרמת לי להרגיש

גרמת לי להתחרט, על כול רגע שאני איתך, על כול דבר שעשיתי איתך,

איך סמכתי עלייך נתתי לך לגעת בי, בגוף שלי, במקומות הפרטיים שלי, חדרת לעולם הפרטי שלי,  ואתה משקר לי במצח נחושה

"רציתי לגרום לך להרגיש שאני מוכן לחכות לך.." אז מה שגרמת לי להרגיש זה שאתה תיהיה הראשון שלי, ואני שלך..ואני הרגשתי כול כך טוב עם זה, שהסכמתי לכול דבר שביקשת...

 

אבל מסתבר שלשקר ולגרום לי להרגיש שאני הראשונה שלך זה היתה המטרה שלך רק בשביל שאני ירצה לשכב איתך

חתיכת שקרן מסריח בן זונה!

לפחות לא שכבתי איתך. FUCK YOU

נכתב על ידי ME . (: , 3/9/2012 00:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לME . (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ME . (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)