לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המלחמה על השפיות.


עקשנות היא זו שהופכת את הבלתי אפשרי לאפשרי, את האפשרי לסביר, ואת הסביר לנצחי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

זמן לשינוי


טוב, זה כבר ממש לא הגיוני וסבלנית ככל שאהיה, הסבלנות שלי פוקעת. שקילת בוקר מראה 60.4, ושם אני כבר חודש. שישים עגול נקודה משהו. ברור שאני שמחה שאין עלייה אבל גם אין ירידה ואני קורעת את עצמי בספורט מדי יום. משהו פה לא בסדר ובהתחשב בעובדה שאני שורפת מינימום 500 קלוריות ביום בחדר כושר, בימים של חוגים זה מגיע גם לאלף חמש-מאות ומעלה, אני תקועה ולא זזה מהמשקל הזה. עכשיו שאני מסתכלת ביומנים מלפני שנה בידיוק, קרה לי אותו המקרה ואיך ששברתי את המחסום הזה של האי-ירידה, התחלתי לרדת בקצב מהיר משהו ותוך חודש ירדתי מ-57 ל-52 עד שנעצרתי ב-51 ועליתי על המטוס בחזרה לארה"ב.

אז הבעיה היחידה שאני יכולה להצביע עליה היא תזונה. הזנחתי את יומן הקלוריות של השבוע האחרון כי הייתי חוזרת מאימונים ומרגישה קצת רעבה אז אכלתי משהו בריא כמו ירקות עם קוטג', אבל מסתבר ש"להקשיב לגוף", כשמדובר בשלי, זו טעות. אולי ייקח לי יותר מדי זמן להבין מתי אני באמת רעבה ומתי המופרעת אכילה שבי דוחפת אותי לבלוס.

 

אז הפעם החוקים קצת משתנים, אני לא עוברת את ה-1,000 קלוריות ביום אלא אם כן יש לי אימון קשה כמו קיקבוקסינג שהורג אותי ובאותו היום אני יכולה להרשות לעצמי עד 1,300 (כשכמובן עדיף לא להגיע לשם). הדד ליין הראשוני הוא לשבור כבר את מחסום קידומת ה-שש. עד הראשון למאי אני מצפה להיות 59 עגול. גם ככה אני משתגעת מזה שאהיה בפלורידה ושבוע שלא אתאמן, אני אברר היום אם יש שם חדר כושר שאוכל להתאמן או לא. אני לא נפש של ריצות בטיילת בעיקר כי יש לי כישרון אדיר בללכת לאיבוד.


יום שלישי:

חדר כושר- קארדיו (630) + חצי שעה שיעור חיטוב.

בוקר- חביתה משני חלבונים וחלמון, כפית זעתר וכפית שמן (200). סקיני לאטה (120), כפית צימוקים (100?).

צהריים- סלט (חסה,תרד, עגבניות שרי, כפית בלסמי, כפית שמן זית, כף רוטב רימונים, 100 גרם בולגרית, 10 גרם צנוברים קלויים: 470)

ערב- בננה (100), 3 קרקרים (150).

סה"כ: 1140.

 

 

יום רביעי:

חדר כושר-קארדיו (550) + חיטוב בטן ורגליים.

בוקר- פרוסת לחם קל (45) עם כף טחינה גולמית (105), צ'אי לאטה (60).

ביניים- כמה מקלות בייגלה (40).

צהריים- מסעדה עם חברה: סנדוויץ' T.B.M.עם רוטב לייט(403), גזר גמדי (10), חתיכת לחם (50?), קרמל מקיאטו עם סויה (170).

לפני אימון- בננה (100).

ערב- ארוחת ערב אצל חברה: כוס פירה (250), כוס מרק עדשים עם שני ביסים מפיתה (150-200),עגבניה (30).

סה"כ: 1470-1370.

קטסטרופה לא הייתה כאן כי אני עדיין על מאזן שלילי של לפחות 500 קלוריות. נקודות אור: שני מוקשים ויצאתי בסדר גמור. ארוחה במסעדה בצהריים וארוחת ערב ספונטנית אצל חברה אחרי חדר הכושר, ידעתי לשים גבול. השאר אכלו מנות כפולות.

 

יום חמישי:

חדר כושר- קארדיו (400)+ חיטוב בטן. ישר אחרי מבחן עפתי לחדר כושר. אני ממש עצבנית על עצמי בגלל התוצאה העלובה אבל הייתי מחוסרת אנרגיות משום מה.אוטוטו הולכת ליומולדת.

בוקר- תה ירוק,חביתה מחלמון, שלושה חלבונים, כף זעתר, כפית שמן, פטריות שמפיניון (230), בננה (100).

צהריים- מרק עגבניות עם כפית מוצרלה (300), קרקר (50).

אחרי אימון- בייבי גזר וקרקר (80). אוף אין יוגורטים או קוטג', חייבת לקנות מחר!

***ערב- בתכנון: פרוסת עוגת יומולדת (500?).

סה"כ: 760.

***חגיגת יום הולדת לבעלה של החברה, זהירות! צריך לתכנן את היום בקפידה.

 

 

יום שישי:

שקילת בוקר: 59.3! האהאאאאאאאא! מלכה!

חדר כושר-

בוקר-

צהריים-

ערב

-סה"כ:

 

נכתב על ידי , 21/4/2009 19:13  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ויקי וייל ב-24/4/2009 18:47
 



פוסט חזרה.


טוב, כבר כתבתי פוסט חזרה בבלוג דיאטה אחר שהיה לי לפני שנה אבל בכל זאת החלטתי לחזור לפה (אל תשאלו).

קראתי כרגע את הפוסט הראשון כאן וכמה שהדברים שונים, לא ייאמן.

 

מאז שלקחתי את עצמי בידיים לפני קצת פחות משבוע, הכל הרבה יותר טוב. זהו מצב קבוע ולא זמני. לחברתי "בי" אני לא מעיזה לחשוב על לחזור, אני חושבת שזה בעיקר כי אני אוכלת כמויות נורמאליות (אם כי לא מסודר) ועושה ספורט על בסיס יומיומי כך שהקריזות שלי ירדו לאפס מוחלט.

 

במשקל כרגע אני לא רואה ירידה מבחינת המספר, ואני יודעת שאני לא אמורה להשקל כל יום אבל מצד אחר, אני מרגישה כלכך טוב עם התהליך החדש של הקבלה העצמית ושילוב של תזונה נורמאלית וספורט, שאני באמת מצליחה לאהוב את עצמי ולהרגיש טוב גם כשהקידומת שלי היא 6 ולא 4. יכול להיות אני הוזה אבל אני נראית רזה יותר (שימו לב! לא פחות שמנה, אלא רזה יותר), אולי זה בגלל השיזוף שמבליט את השרירים בבטן ועצמות החזה אבל לא, בהחלט צימצמתי היקפים והצלחתי לסגור על עצמי ג'ינס שלא הצלחתי מאז ה-25.12.08 כשהייתי אצל קייל בקריסטמס והכלבה שלו החליטה להשתין עליי (למרת שהיא עושה את זה מידי יום בימים האחרונים,הכל מאהבה). אני יכולה להשבע שאני נראית עכשיו כמו שנראיתי כשהייתי 5 קילו פחות ממה שאני עכשיו.

 

שינויים:

-אני מאוד אוהבת ללכת לחדר הכושר, פשוט כי הוא אדיר ברמות שבהן עוד לא נתקלתי. אני מרגישה כמו במלון דלוקס בפורטה ריקו. הכל כלכך יוקרתי שאפילו מביאים למנויים סכיני גילוח בחינם, סבונים, קרמים, דאודורנטים, משחות שיניים, מסירי איפור וכו'... בגלל שכרגע אני בטיפולים קוסמטיקיים עם עור הפנים שלי, אסור לי ללכת לספא ולהנות מהג'קוזי והסאונות, אבל בקרוב מאוד. אני משתדלת לשרוף 500 קלוריות מדי יום והחל מהשבוע הקרוב אני גם אתחיל ללכת לחוגים שהם מציעים, בעיקר פילאטיס, יוגה ומדיטציה. להרגע קצת.

מטרה: חדר כושר לפחות 5 פעמים בשבוע, לפחות 500 קלוריות בכל פעם.

 

-אוכל. בעיקרון אני לא מונעת מעצמי שום דבר, פשוט אוכלת כל דבר בכמות קטנה. אני משערת שאני אוכלת בין 1200-1500 ליום, אולי היו כמה ימים שהגעתי כמעט ל-2000 אבל בסה"כ התזונה השתפרה ואת זה אני יודעת כי, שוב, אני לא מרגישה בחילות או שאני מתפוצצת לכן אין לי קריזות ואני בולסת פרוסת עוגת תות שבועית עם חיוך על הפרצוף ובטן שנראית בסיידר גמור.

מטרה: לא לעבור את ה-1000 קלוריות ליום. סופש"ים או ימים שבהם יש אירועים מיוחדים אני יכולה להגיע ל-1300.

 

-משקל. כן, אני מרגישה טוב עם עצמי למרת הכרס שבולטת אם אני מעיזה ללבוש חולצה צמודה (והאיי, הגיע הזמן שאני אעז! חדל הסתרת שומנים! הם ייעלמו, עד אז אני גאה בתהליך היעלמותם), אבל למרת זאת, אולי עדיף שאני לא אשקל לעיתים כלכך תכופות (כמו עשר פעמים ביום), רק בגלל שאני לא יודעת מתי הקריזה תנחת עליי ללא אזהרה מוקדמת ואז זה סתם יהרוס. אם אני מרגישה טוב, אני לא חייבת להשקל.

מטרה: להשקל פעם בשבוע.

 

-מעקב יומי. פשוט כי ככה יהיה הרבה יותר קל ואפקטיבי.

מטרה: אכתוב כאן מדי יום, כמה אכלתי וכמה שרפתי, כמה אני שוקלת מדי שבוע.

 

חוץ מזה? אני נחושה יותר מאי פעם. בשביל עצמי קודם כל, בשביל המשפחה שלי, בשביל מי שאני אוהבת, בשביל הילדים שיהיו לי בעתיד (וואו, והם יהיו ה-ר-ב-ה!).

בשביל להוכיח לעצמי את מה שידעתי תמיד, שאני מסוגלת להיות בריאה ומאושרת ולהוות אינספיריישן לאחרים כל חיי בכלכך הרבה תחומים זה לא מספיק כשאני לא יכולה להוות אינספיריישן לעצמי. הכל יהיה טוב, אני חזקה.

 

והאה, יש לי חופשה בפלורידה- מיאמי בתחילת מאי כך שבכלל.. ;)

 


 

שבת 11.04:

שקילה: 60.1 (האם ייתכן שאני אכן עומדת לשבור את מחסום השישים אחרי כלכך הרבה זמן? ).

אכלתי: שורת שוקולד מריר, קפה טורקי, כף קרנברי, מרק עדשים עם קרקרים, 30 גרם שקדים, 3 כפות חמאת בוטנים,חצי פרוסת אננס,כדור מוצרלה.

סה"כ: 1350.

חדר כושר: 600 קלוריות.

 

ראשון 12.04:

אכלתי: ביצת עין עם כפית גבינת צ'דר, רבע כוס קוטג' 2%, כוס אננס, 2 תמרים, 3 אגוזי פקאן, 2 כפות חמאת בוטנים, חצי קערה מרק עגבניות מוקרם, סלט עם מוצרלה וצנוברים. התקף רעב בערב: עוד 200 גרם של אננס,תותים, סלט עם יותר מדי מוצרלה, רבע כוס קרנברי, קרקר, שורת שוקולד מריר.

סה"כ: מפחדת לספור, חושבת שהתקרבתי ללנשוק את האלפיים. כבר שכחתי בליסות מחזור מהן, ברוכה השבה לעולם הנשים. אני יכולה להגדיר את הערב כקטסטרופה אבל אני מעדיפה לחשוב חיובי ולהתחשבן מחר. נקודה חיובית, לפחות בלסתי בריא . לא מצחיק .

חדר כושר: 450 קלוריות.

 

שני 13.04:

אכלתי: מעדיפה להפסיק לספור,זה מחרפן אותי וגורר בולמוסים.

חדר כושר: 1,050 קלוריות.

 

שלישי 14.04:

אכלתי:

סה"כ:

חדר כושר:

 

רביעי 15.04:

אכלתי:

סה"כ:

חדר כושר:

 

חמישי 16.04:

אכלתי:

סה"כ:

חדר כושר:

 

שישי 17.04:

אכלתי:

סה"כ:

חדר כושר:

 

נכתב על ידי , 11/4/2009 18:59  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של FaraFoset ב-19/4/2009 17:41
 





כינוי: 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללא מבוזבזת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לא מבוזבזת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)