לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


(נתון לשינוי. שנוי במחלוקת)

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2009

רטרוספקט


הגעתי אלייך בטעות.

כבר שנים לא ראיתיך באמת.

 

הצצתי-נפגעתי

באשר על ליבך.

קראתי אותך מדממת.

יפה,

באותיות עגולות.

 

ופתאום נזכרתי בך,

ברטרוספקט,

והבנתי.

איך היית לי אז מרגוע בעולם של כאב.

לרגע קצר, לא מובן.

לרגע פגום, לא שלם.

ובכל זאת,

לרגע כאב לי פחות.

 

וזכרתי אתך מחייכת.

קורנת כמו שמש,

מנסה לגעת בשלמות.

 

אז

נראה לי תמוה

שבוהקת כשהיית,

התקרבת אלי -

ילדה של פני לבנה

ועצב זולג מהעיניים.

 

החור הזה בנפש,

החור השקט, הבולע,

הוא שקסם לך כל כך, נכון?

הוא זה שהשקיט גם אותי מולך.

 

את למדת לזייף, לחייך.

את למדת ששמש כתומה פותחת דלתות.

 

אני למדתי להאיר

שנות דור אחרייך.

 

והחור,

אגב,

עדיין קיים.

נכתב על ידי , 22/2/2009 03:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



2,825

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*Selene אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *Selene ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)