לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


(נתון לשינוי. שנוי במחלוקת)

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2006

25


צלקת אחת, לא גדולה.

בריאות שלמה כמעט לגמרי.

יותר טעויות מכפי שניתן למנות.

יותר מזל משכל. הרבה יותר.

 

כאבי לב רבים, בעיקר בחושך,

ואין אף אחד שאפשר לספר לו.

כאבי לב שכוחים רבים, שטמונים בארון, וגם אני כבר לא סופדת להם.

כאבי הלב לא יכנסו לרשימת המלאי,

כי הם פשוטים וזניחים.

 

אהבות רבות, רובן באור, חלקן לא,

ויש הרבה שידעו מהן.

ובן הייתי כמנסרה, וששתי להתיז אושר לכל הכיוונים.

ואותן אני צוררת, ממתיקה ומתענגת על כל זכרון.

רובן נסתיימו היטב,

על כן ראויות הן למקומן ברשימה.

 

אהבה אחת גדולה, יש שיאמרו אמיתית (וכי מה היא אהבה מזוייפת?),

שלמרות הכל איני מוכנה להרפות ממנה.

שלעולם לא אוכל להרפות ממנה,

כי היא לא תרפה ממני.

ואין מילים בלקסיקון שיכתרו אותה.

 

אנשים המון, שחייהם נשקו לחיי,

וחלקם אני זוכרת

ורובם לא.

אבל את החיוכים שחלקנו אני שומרת,

מצפינה מין הסתם בתודעה עלומה.

 

וחלומות אינספור.

אחיה כל עוד אוכל לחלום.

אחלום - כל עוד אני חיה.

נכתב על ידי , 1/7/2006 21:33  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



2,825

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*Selene אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *Selene ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)