לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

צעד אחד אחורה


סיפור התבגרות של 5 חברים טובים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

חזרתי


 אוקיי אז קודם כל אני רוצה לבקש סליחה אם יש מישהו שקורא פה ושם לב שלא עדכנתי המון זמן. זה בגלל מה שקורה מסביב אצלי בחיים....בכל אופן אני אשתדל להבא להיות יותר עקבית אז..עמכם הסליחה

 


 

 

פרק 4

 

אחרי יומיים בבית ספר

 

"אסף החליט לחזור" אמר חן בקפיטריה לחבריו. "מה???" שאל רן. "אם זה בגללי תגיד לו שאני כבר בסדר גמור!" חן שתק והסתכל על נריה. "הוא פשוט מתגעגע". אמר לבסוף.

רן הזמין את הקפוצ'ינו הרגיל שלו.

"נריה אתה לא מתרגש!?" שאלה אותו סיוון. "חשבתי שאתם החברים הכי טובים" נריה הסתכל עליה במבט אטום לגמרי. "או-קייי" אמרה סיוון "מישהו יכול לספר לי מה פספסתי?" היא הסתכלה על רן שהסתכל על חן.

 

 

ליד כיתת האלגברה

 

"זאת טל!"הכריזה קרין בשמחה. עידן הסתכל עליה במבוכה. "היי" אמרה לו טל. היא הייתה דומה לנריה בעיינה הכחולות והשיער השחור החלק אבל באופייה הייתה שונה ממנו. היא הייתה יותר מידי "תמימה" ולפעמים "פרחה" לפי מה שנריה אמר לה פעמים רבות שילוב שלדעתה לא ממש יכול היה לעבוד.

קרין כמעט קפצה באותו רגע מרוב שמחה. "אנחנו חברים!!" אמרה לטל וחיבקה את עידן."יופי" היא אמרה באדישות. ממש לא היה לה חשק לעשות עניין מהעובדה שהבן שהיא כל כך אהבה לפניי שנתיים הפך להיות בן זוגה של חברתה הטובה. "טל בהקבצה ג'!" היא המשיכה " היית מאמין!?".עדין ידע כבר את כל זה מכיוון שהוא עצמו היה איתה בשיעורי ההיסטוריה ושם מידי פעם היו משוחחים. "אה..כן?" העמיד פנים. טל לא ענתה גם אם הייתה רוצה לא הייתה לה הזדמנות כי בדיוק אז עברה שם דקלה וקרין משכה את עידן אל עברה. "בוא תכיר את דקלה" עדין נופף בידו אל טל והלך אחרי חברתו החדשה.

"כבר התגברת עליו" הזכירה לעצמה.היא ראתה כמה שקרין מאושרת.היא הייתה כל כך שקועה בזוג החדש שכולם התלהבו ממנו בשכבה עד שלא שמה לב שעמד מישהו מאחוריה.

 "טל,היי!" נשמע קול מוכר. "אילי!אני לא מאמינה!!" היא קפצה וחיבקה אותו. "את עצובה" הוא הסתכל על פניה העדינות. "לא ,לא זאת סתם העייפות והלחץ...מה שלומך!?,מתי חזרת!?!?" אילי חייך מזמן לא ראה אותה. "לפני שבועיים" הוא צחק. "ואיפה את היית שבועיים שלמים??" טל הייתה נבוכה. "ממש פה,באותו מקום" אמרה. "איך היה בארה"ב?" אילי הסתכל עליה. "יש דברים יותר חשובים.למשל למה את בלחץ?" הוא חיכה לתשובה. "אני..זה המבחנים,אתה יודע איך זה..אני תמיד פוחדת להוציא שלילי." אילי הנהן. "אל תדאגי,אני בטוח שיהיה בסדר" ."גם אני" היא חייכה. "התגעגעתי אליך" הוא לחש לה. "ומה אתה חושב שאני לא??" היא צחקה ונישקה אותו על הלחי. הם היו ידידים לא יותר מזה.לפחות כך היה נדמה לה.

 

 

בחזרה אל הקפיטריה.

 

בינתיים הם הספיקו לתפוס ספסל בשמש. סיוון עוד לא ממש הסכימה לוותר לרן במיוחד אחרי ששמעה על הנשיקה שלו. היא  הספיקה לשאול אותו שאלות כמו "איך היה?" (בנימה מלגלגת) ו"אתה אוהב אותה?" (היא נשמעה מאוד מסוקרנת) ו"אתם ביחד עכשיו!?,רן כהן איך אתה מעיז!?!?" (כך היא הסיקה אף על פי שכל הזמן הזה רן לא הצליח להוציא הגה במיוחד בגלל שהשאלות לא הפסיקו וכשהוא ניסה לענות לה היא אמרה לו "תפסיק להפריע לי!") ולרן באמת נמאס. הוא נפרד ממנה אבל סיוון לא עוזבת כל כך מהר את האקסים שלה.כולם יודעים את זה בבית הספר.

היום למשל היא התחננה שיסלח לה כי היא הגזימה "מרוב קנאה ואהבה אליו" לטענתה. רן ניסה להישאר אדיש אליה. במשך זמן מה באמת חשב שהיה מאוהב בה אבל במשך הזמן לכולם היה ברור שזה רק היופי הכובש שלה.משום מה הוא אף פעם לא חשב שיותר טוב לו להישאר לבד ולכן נשאר איתה.

הבנים זללו קצת נאצ'וס והבנות נגעלו.

 "אז...?" חיכתה סיוון. "אז כלום" אמר לה חן. "מה כלום?? תספרו לי למה אתם ככה!" היא התרגזה. "זה לא עניינך" אמר נריה בשקט. "סליחה!?" היא הסתכלה עליו מופתעת. "כמו שאמרתי לך זה לא עניינך ותפסיקי לדחוף את האף שלך לכל פינה!" הוא לקח את התיק והסתלק. כולם היו המומים. הוא כל כך השתנה. חשב רן. חן גיחך "תראו אותו" אמר בנימה של לא מאמין למה שהוא רואה. "דביל מושלם".

 

                                                                   *

                            

"אז פה את לומדת?" הוא גיחך. טל חייכה בביישנות כשנזכרה באחיה,נריה,כשראה את אילי בפעם הראשונה.הוא חשב שהוא החבר שלה והרי אילי גדול ממנה בשנתיים לכן נריה רתח מזעם וכמעט הכה אותו ליד הכיתה ההיא. "לא הרבה השתנה הא?" הוא המשיך. קרין הגיעה לשם עם דקלה אוחזת בידו של עידן שנראה כאילו הוא סובל מכך. "אילי!!!!!" היא קפצה עליו וחיבקה אותו. "היי שמעתי שיש לך חבר" הוא חייך אליה."כן,זה עידן,תכיר" היא דחפה את עידן לכיוונו והם לחצו ידיים.

"עידן זה אילי,הוא.. חבר טוב" היא חיבקה את אילי שוב כלא מאמינה. "כמה זמן לקח לך לחזור!?" היא אמרה לו. 

                                                                   *

 

מלאכי נכנס לחדר אחיו הקטן. הוא פתח את המגירה החומה שהייתה בתוך הכוננית שלו. בפנים היו כמה מחברות עבות. מלאכי פתח אחת התיישב על המיטה הרכה של אחיה והחל לקרוא בלב. " היא נורא יפה" מלאכי חייך סוף סוף גם הוא הגיע לגיל הזה חשב. "אני לא יודע איך קוראים לה אבל היא בגילי,רואים בצווארה העדין סימן לצלקת ישנה שבוודאי כואבת לה עדיין.כל כך גסה הצלקת הזו בפנים העדינות שלה,..לו הייתי יכול ל...." "מה אתה עושה?" מלאכי הרים את ראשו בפתח הדלת עמדה אביה והסתכלה עליו 

                                                                    *

 

"זה קשור אליה?" סיוון רטנה. "על מה את מדברת?" שאל חן. "הבחורה הזאת התחילה גם אתכם לא? זאת הסיבה ששניכם מתנהגים כל כך מוזר. אני ידעתי אמרתי לרן שלא יתקרב אליה כי זה ברור שהיא כזאת..." על מה את מדברת!?" אמר לה חן שוב. "מיה לא קשורה לזה!" הוא הסתכל על רן. "אז?" שאלה סיוון. "מי אחראי לזה?". "יערה" רן פלט.  "יערה??" היא הייתה המומה.

 

                                                                    *

נדמה שעוד מעט יתחיל גשם. העונה הזאת לפעמים כל כך מתעתעת.

"לא השתנית" אמר אילי

"גם אתה לא" היא חייכה אליו

"אז עוד לא סיפרת לי איך היה בניו יורק?"

"אממ..לא היה משהו ממש מעניין ,את יודעת לימודים..."

טל חייכה שוב. "מה שלום ג'ייד?" טל זכרה את החברה האמריקאית הזאת שלו שתמיד סיפר עליה לכולם. רק בשבילה הוא נסע לארץ הרחוקה הזאת. זה ידוע.

"ג'ייד?...היא בסדר"..נדמה שהוא התעצב לרגע

"אתם..כבר לא בקשר?" שאלה אותו משראתה את פניו

"כן,אנחנו בקשר,רק שזה לא כמו שהיה פעם." הוא השיב

"באמת?" הופתעה. "למה זה?"

"תראי טל...היא חושבת ש...היא חשבה שיש בנינו משהו.

טל הסמיקה.במהרה הפנים שלה הפכו בוערות  לפחות כך הרגישה. ולפי איך שהסתכל עליה ניכר היה שגם מבחוץ רואים את זה. "מה, ..יש..בנינו?"

                                                           *

נכתב על ידי , 4/6/2008 21:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לממציאה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ממציאה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)