לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

*השטן לובשת קסטרו*


"תעשי היום מה שאת רוצה ואם זה משהו שתתחרטי עליו, תשני עד מאוחר"

כינוי:  shirbal

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

11/2017

מי הוא העשיר ? השמח בחלקו.


 

אחת התכונות השליליות שלי 

היא שאני לא שמחה בחלקי. האושר לפעמים נמצא סביבנו ! והגיע הזמן להכניס לי את זה טוב טוב למוח !

וזה כל כך נכון עד שאתה לא מאבד אתה לא מעריך.

יש לי הרבה חברות המון אנשים, משפחה מדהימה אבל אני מרגישה לבד, למה ?

החלטתי שאתה לא הדבר הנכון בשבילי וביקשתי שדרכנו לעת עתה תיפרדנה 

אני מרגישה הקלה כזאת גדולה, חזרתי לאכול טוב לישון טוב לא להסתכל כל היום על הטלפון מתי תתקשר. 

מאוד קשה לי עם חוסר יציבות אבל למזלי אני יודעת להתמודד עם הלבד כלומר בלעדיך, אבל עם הרבה אנשים סביבי.

 

אני מאוד אוהבת את הביחד אבל היום יודעת להתמודד עם הבנפרד אפילו למעט זמן אני מצליחה להנות מזה, ללכת ברכבת לשמוע מישהי צועקת על חבר שלה שהוא מעצבן ולהגיד לעצמי שנחמד שלי אין כרגע את הבעיה הזאת על הראש. 

 

הגיע הזמן למצוא את השקט שלי ולא את הרעש של אחרים, לא תמיד יהיה מי שיקשיב ולא תמיד לכולם יש זמן רק בשביל לשמוע אותי 

אז אני כותבת פה אחר כך קוראת ומזדעזעת מעצמי לפעמים, מעין ראיה אובייקטיבית שלי על עצמי. 

 

לכל אחד יש את הנתיב שלו את האמירה שלו וגם אחרי גיל ההתבגרות אני בונה את עצמי ולהתחלתי להבין שכנראה כל החיים אני אבנה,

סיימתי איתך את הקשר ואני לא רצה לקשר הבא אני ממש נותנת לעצמי להתאבל לא להיות פנויה רגשית לבחור הבא כי זה פייר אני לא שם. 

 

ללכת לישון מוקדם ולקום מוקדם ללימודים כדי להצליח - להסתכל על המרצה ולהקשיב רק לו בלי להסתכל על הטלפון ולחלום בהקיץ, שלא תבינו לא נכון אין מתנה יותר גדולה שה' יכל לתת לנו חוץ מהרגשה של אהבה כל פעם מחדש שאני מרגישה פרפרים בבטן אני מודה לו על ההתרגשות.

 

מבחינתי אחרי ההפרידה הזאת יש לי יעד חדש וזה להתחיל לשמוח מהדברים הקטנים ועד הגדולים. 

מהרגע שאני קמתי בבוקר ועד הרגע שאני חוזרת הביתה וכולם בריאים כי כל השאר פשוט שטויות חד משמעית! 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי shirbal , 30/11/2017 20:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צעירה ויפה ויש לה אודם


קצת קשה להתחיל לכתוב כי אני לא יודעת מאיפה להתחיל

מנסה לסדר הכל בראש כזה יפה , אבל אף פעם הייתי מסודרת אבל אני מאוד רוצה להיות

שהכל מסודר קל לראות דברים, קל לבחור ולהחליט . 

 

אני מרגישה שאתה לא בשבילי ואני מרגישה שאני לא בשבילך

אבל מאוד קשה לנו להודות בזה קשה לנו לשחרר אז החלטתי לתת דד ליין 09.12 יום ההחלטה

 

תמיד ידעתי את זה אבל פתאום אני ממש מבינה את זה 

ה' שלח שליחים כאלה בזמן האחרון שיזכירו לי מה אני ומה אני שווה 

דוד שלי משום מקום בא אלי, שיר חשוב לי שתדעי שאת יפה וחכמה ושאף פעם לא תתפשרי 

לדעתי פעם שניה השנה שאני רואה אותו והוא בא והיה חשוב לו להגיד לי את זה סתם ככה, בער בו

 

אני פשוט כמו שק איגרוף שהחבטות לא מפסיקות להכות אותו 

כמו בחירתה של סופי מה לעשות , לקום וללכת או להישאר לצידך

 

טבלת חסרונות

קשה לך להראות רגשות, לא חם, אתה לא מפנה לי מספיק זמן, אני מרגישה מועקה אחרי כל פגישה שלנו, אתה לא מיני, יש לך משפחה מאוד מורכבת והרבה טראומות, אתה תמיד עושה איתי חצי חצי (הייתי אומרת קצת קמצנות) אתה לא רוצה לקדם את הקשר ולהכיר את המשפחה שלי. 

 

טבלת יתרונות 

מצחיק, בוגר, חכם, שאפתן, טוב לב, דואג , כריזמטי , חברותי , סקס טוב (לא הכי טוב אבל אין תלונות סה"כ) אתה תמיד מתקשר ומרים לי את המצב רוח 

 

עכשיו צריך להחליט ולהוביל ולא לתת לחיים להוביל אותך. הלוואי שאיתך זה היה קל יש לך בייגלה מעל הראש אבל אולי בנינו זה פחות הולך. 

הומלס זה מי שנמצא ברחוב כי הוא עשה החלטות שגויות בחיים צריך לדעת לקחת החלטות נכונות 

נכתב על ידי shirbal , 24/11/2017 22:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,251

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshirbal אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shirbal ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)