לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

just let me be


הדמיון הוא הנשק הטוב ביותר כנגד המציאות.

Avatarכינוי:  הכלואה במערבולת

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2012

מקנאה ונזכרת


לפעמים אני מקנאה בהם.

באלה שגרים בארצות אירופה וארה"ב ויש לוחמים גיבורים שמרצונם מתגייסים ועושים נחת ושלווה ומסירים כל דאגה מלבבות התושבים.

לפעמים אני מקנאה בהם.

באלה שבגיל 18 מתחילים ללמוד ולעבוד ולהתאהב.

לפעמים אני מקנאה בהם.

באלה שלא ראו ראשים מנופצים ועינים ריקות-מתות עוד לפני שמלאו להם 20 שנים.

לפעמים אני מקנאה בהם.

באלה שלא צריכים להיות נוכחים בישיבות הערכת מצב ולהיטען בדאגה.

לפעמים אני מקנאה בהם.

באלה שלא צריכים להרחיק בני משפחה אוהבים מאהוביהם חסרי החיים.

לפעמים אני מקנאה בהם.

באלה שלא חיים בדריכות מתמדת להקפצה.

לפעמים אני מקנאה בהם.

באלה שלא צריכים לעלות על מדים ולהזיע במדי דקרון אטומים.

לפעמים אני מקנאה בהם.

באלה שלא מכרו את בריאותם למדינה.

לפעמים אני מקנאה בהם.

באלה שישנים יותר מ5 שעות בלילה.

לפעמים אני מקנאה בהם.

אלה שאוכלים אוכל של בית כל יום.

לפעמים אני מקנאה בהם.

אלה שיכולים להתאפר, וללכת עם שיער פזור.

לפעמים אני מקנאה בהם.

אלה שבבית כל שבת וחג ויום הולדת.

לפעמים אני מקנאה בהם.

אלה שיש להם מדינה ששלהם תמיד, ללא מאבק או מלחמה.

 

ואז אני נזכרת.

אני נזכרת כמה מדינתנו יפה.

ואז אני נזכרת.

שאנחנו מוקפים שונאים.

ואז אני נזכרת.

בכל גיבורי מלחמותינו שנתנו נשמתם למען חירותינו.

ואז אני נזכרת.

שזוהי מדינת היהודים.

ואז אני נזכרת.

שזו זכות.

ואז אני נזכרת.

כמה למדתי והתפתחתי.

ואז אני נזכרת.

בכל האנשים שהכרתי ושהפכו להיות חברי נפש שלי.

ואז אני נזכרת.

בחוויה המדהימה הזו.

ואז אני נזכרת.

כמה קיבלתי מהמדינה.

ואז אני נזכרת.

כמה נלקח מאיתנו.

ואז אני נזכרת.

במורשת שלי.

ואז אני נזכרת.

בערכים שספגתי.

ואז אני נזכרת.

שהתגייסתי מרצון.

ואז אני נזכרת.

שהתגייסתי מאהבה.

ואז אני נזכרת.

שטיפלתי באותם אנשים בתחושת אחווה.

ואז אני נזכרת.

שאם לא אנחנו אז מי.

 

 

ואז אני נזכרת

שמדינת ישראל היא מדינת היהודים. ושאוי לאדם שיעז לנסות לקחת אותה מאיתנו.

נכתב על ידי הכלואה במערבולת , 16/8/2012 16:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכלואה במערבולת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכלואה במערבולת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)