לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הגלריה שלי . וקצת מהחיים .


ציורים, תמונות ואולי קצת על החיים . D :

כינוי:  אחת שכזאת XD

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

אווח ' מתי יהיה לי זמן לצייר פה ?1


אין לי זממן לכלום !
אני נוסעת היום [ אווף ] ואני צריכה לארגן את התיק .
אני חושבת שבעידכון הבא אני אוסיף ציורים שלי ( :
אני חושבת שעד אז תוכלו להסתדר [ ? ] .
מחר יש לאמא שלי יומולדת !
מזל שקניתי מתנה XD
חחחחחחחחח .
רציתי להכין לה היום ארוחת בוקר [ כי כמו שאמרתי , אני נוסעת ] ,
אבל היא התעוררה מוקדם .
אוי איזה מעצבן

כואב לי הראש  || :
הלכתי לנוח .
אני אמשיך לעדכן עודמעט ^^
נכתב על ידי אחת שכזאת XD , 8/6/2008 09:48  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




כותרת מוזרה ובלתי הגיונית .
עימכם הסליחה .
[ אינה הגיונית מכיין שאין כותרת , אכן מוזר ביותר ] XD
אז שלומות לכם .
אכן ,
אני שמחה ולא רק נראית ככה
שבועות, שבועות, שבועות, שבועות,
והכי חשוב - חופש ! א
ווח כמה צריכה אחד ככזה .
בלי עבודות,
בלי ש"ב,
בלי פרויקטים, ו
הכי חשוב - בלי ללמוד אנגלית (  )
לאמא שלי יש יומולדת בשבועות !
( יאאאאאאאאאאאאאא )
ואני כבר קניתי מתנה ותיכננתי להכין לה ארוחת בוקר ולהגיש לה אותה למיטה .
עכשיו רק חסר כרטיס טיסה לרומא .
סתםסתם ( :  ו
הכל כי אני רוצה להתחנף אליה כדי שתביא לי כסף .
כי אין לי גרוש על הנשמה XD
אבל אני אצליח לבזבז רק בחופש הגדול .
חעחעחעחעחעחע P :
שיהיה לי יום נפלא ,
וגם לכם ( :
[ נו , עד עכשיו היום שלי די טוב ויפה ,   לא כדאי להרוס ] .
אהה כן ....
אני פה אשים המון ציוריורים שלי ובעיקר בגדים שציירתי P ;
אם תגיבו ,
תהיו ברוכים ( :
ביי ^^

נכתב על ידי אחת שכזאת XD , 4/6/2008 15:47  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





111

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאחת שכזאת XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אחת שכזאת XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)