לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

MSN:  noy&omer





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

ב-L A (קריית מלאכי חחח) לוס אנג'לס what ever


מה שעשיתי בלוס אנג'לס: קצת מיידע כדי שתידעו על מי אני מדברת!!! ההורים שלי שלחו אותי ואת אחותי דור למשפחה ב=LA שירלי האמא ניר האבא שני הבת הגדולה רועי הבן האמצעי ואדם התינוק!!! עכשיו מה עשינווו!%#&$ הייתי במול קניתי חולצות קניתי נעליים לא מצאתי מכנססים היינו בפארק מים של six flags היה ממש כיף הייתי בשייט בסנטה ברברה ראינו שם יאכטות ובתים ממש יפים על הנהר /נחל הזה ששטנו בו לכל בית יש יאכטה ממש יפה היינו בים איזה כמה פעמים הייתי שבוע ומשו בבית כי כולם היו חולים אדם התחיל הוא היה מצונן אחר כך הוא הדביק את שירלי ואז אני ודור נדבקנו ולדור גם היו כאבי אוזניים ואז ניר נדבק היינו כמה פעמים גם בבריכה שיש להם היינו במסאג' היה מדהים ואני לא זוכרת עוד אבל היה מהמם
נכתב על ידי , 21/8/2008 13:56  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתיייייייי!!!!!!!!!!! היה מההההמם @$#@%$%&^@


חזרתיייי היה מהמם הטיסה הלוך הייתה סיוט וחזור גם!!!!!!!!!!!11

גם הלוך וחזור יצאנו מתל אביב עצרנו בגרמניה ואז המשכנו ללוס אנג'לס

בחזור יצאנו מלוס אנג'לס אחרי חודשיים שהיינו שם עצרנו בגרמניה ל11 שעות שעמום תחתתתתתתתתתתת והמשכנו לארץ והנה אני פהההההההההההההההההההההההההההההההההה#$W#^$%*&(&%#@@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אם אתם רוצים לשאול שאלות תשאלו ואני יענה לכם כל שאלהההה

לאבבבבבבבבבבב U

נכתב על ידי , 20/8/2008 22:56  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עומס ולחץ


נוי תחזרייייייייייייייי כמה זמן אפשר להיות בארצות הברית אני לא יכול להיות לבד בבלוג הזה

 

טוב נו נעדכן קצת

 

אז חלק לא יודעים שאני משתתף באיזה סרט לערוץ המקומי ולערוץ 8(ראבק מה ערוץ 8 מה אנחנו חיות?!וואלה יופי מה השלב הבא?נשיונל ג'אוגרפיק?!)...

 

אז הכל התחיל כש....

 

לקראת סוף השנה בכיתה ח' המורה שלנו לתיאטרון דורית(החרמנית)בירנבוים המליצה לכמה תלמידים שלה שמסיימים בחטיבה רעות (ואיתם עוד חייל)

על התלמידים שהיא חושבת שהם הכי טובים(דור,קורצי,בן ואני)...

אז הלכנו לאודישן הזה ונוי אחותה של דור באה במקום בן שלא בא מסיבות אישיות...

אז בסוף רק אני התקבלתי...

ואלה שיוצרים את הסרט לא ויתרו ורצו גם ש-בן יבוא לאודישן מאוחר...ואיכשהוא גם מיקי הוזמן לאודישן חח..אבל בסוף הם הבריזו להם..ואני נשארתי הכי קטן שם ..כולם כבר בתיכון ולקראת צבא וסיגריות נרגילות אלכוהול...ואני בקושי יין בקידוש יום שישי...

אז בקיצור עכשיו אנחנו עושים את הסרט וזה

 

וזה עומס כמעט כל יום יש צילומים וצריך ללמוד את הטקסט ...נקווה שיהי טוב בקיצור...


מצ'עמם לי ואני צופה עכשיו במצלצלים והמנחה שלהם קודחת במוח השחורדינית הזו חפרנית טיכו...


לסיום קבלו סרטון מיו-טיוב שאני נקרע ממנו כל פעם מחדש..פשוט קורע..(לא מצלחתי להעלות את הוידאו אז קחו קישור)..

בסרטון רואים קטע ממהדורת חדשות של ערוץ 10 משנת 2003 שאיזה כתבת שטחת חוטפת מכות בשידור חי...בשניות 18-20 רואים את ההארי פוטר הציוני הראשון...

 

http://www.youtube.com/watch?v=sIhuAuB-QYM

 

 

 

נכתב על ידי , 5/8/2008 02:45  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,361

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנוי ועומר (ע"ר) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נוי ועומר (ע"ר) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)