לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אינסוף, ועוד טיפה.



Avatarכינוי:  אבק פיות.

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2015

יד מתחת לחולצה.


אני לא קנאית. אף פעם לא הייתי.

ידידות? יכולות רק להועיל לך בכניסה למוח הנשי. בנות שנופלות לרגלייך? שהן יקנאו. הרי אחרי הכל, אני האחת שהולכת איתך הביתה בסוף הערב. הבחורה היפיפייה שהיית דלוק עליה פעם? עברה בתזמון הנכון, הכל היה ברור. פלירטוטים? אקשן בריא ולא מזיק. גם לי יש ידידים, גם אני נהנית לפלרטט קצת בשביל האגו, גם לי יש בחורים שהייתי דלוקה עליהם פעם, וגברים שרוצים. ואני יודעת שכלום לא היה קורה, כי הלב שלי תופס כל כך הרבה שאין בו מקום לעוד. בגלל זה אני גם סומכת עליך לחלוטין, יודעת שכלום לא יקרה. 


אני לא קנאית, אף פעם לא הייתי. 


אבל אם עוד פעם אחת את תנצלי את הזמן שאני לא נמצאת כדי ללטף את הגוף שלו מתחת לבגדים, אני אעקור לך את העיניים. בחיי. 

נכתב על ידי אבק פיות. , 13/10/2015 23:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבק פיות. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבק פיות. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)