לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

corazon ametrallado, por las balas de tu ausencia

no money, no honey, honey =]

כינוי:  מאיוש...!

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009


טוב אז..

אמממ אתה..

אתה שבגללו אני לא יכולה לחשוב על משהו אחר כל החודש האחרון.

אתה שלא מפסיק להתחמק כל פעם שעולה השם שלי או שאתה רואה את השם שלי על הצג בטלפון.

אתה שבגללו אני שונאת את העובדה שאני לא יכולה לחשוב על אף אחד אחר.

אתה שעשית מה שעשית בלי לדבר איתי אחר כך ובלי שום הסבר.

אתה שבגללו הרגשתי כ"כ רע אחרי זה, כי זה לא היה בסדר.

אתה שכתבתי לך מכתב שבחיים אל יגיע אליך.

אתה שדוחה כל דבר שאני מציעה.

אתה שברגע שתראה את זה תגיד שאני הכי ילדותית ושטלתנית בעולם.

אתה שכשתראה את זה תגיד לעצמך "רואה, בגלל זה אתה לא מתחבר אליה" -בולשיט

אתה כשתראה את זה לא תדע מה באמת לעשות עם זה ולמה אתה קורא את זה.

 

אבל לי כבר נמאס.

אני כבר לא יכולה עם החרא הזה יותר.

אני לא יכולה לחיות עם העובדה שאתה לא מפסיק להתחמק מכל מה שאני עושה, מציעה או אומרת.

אני לא יכולה להמשיך לנסות ליזום דברים שהם לא מובילים לכלום חוץ מלבאסה מטורפת.

אני לא יכולה להמשיך לנסות לדבר איתך כשאתה רק מתחמק.

 

 

מצטערת, אבל הפעם, מי שמתחיל להמאס לה. או בשפה שלך "מפסיקה להתחבר" זאת אני...

אז אתה.. שיודע מי אתה, שאני בספק אם תקרא את זה בתקופה הקרובה..

כשתרצה.. אתה יודע איפה למצוא אותי.

 

 

אני.

 

 

עריכה: 10/5/09 08:38

 

עוד חלום לאוסף, זה כבר 3....

 

נכתב על ידי מאיוש...! , 9/5/2009 17:07  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אולגה ב-10/5/2009 18:58
 





6,474
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למאיוש...! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מאיוש...! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)