לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 29

ICQ: 263118318 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2008

פרק 5


פרק 5

בפרק הקודם:

 

ביל: "אתה צוחק עליי? סוף סוף אולי לגוסטי תהיה מישהי ואתה הורס להם בגלל שאתה רוצה אותה ללילה אחד?! תעשה לי טובה!"

טום: "טוב, לא צריך להיעלב!"

ביל: "לא נעלב, פשוט זה מעצבן אותי!"

טום: "כן כן, מה שתגידי אחותי!"

ביל: "שתוק כבר קרצייה!"

שניהם צחקו.

 

- - - - -

 

שחר, ערבה ושרון שכבו על המיטה וראו טלוויזיה.

ולפתע....

 

פרק 5

שחר מתחיל לצחוק כמו מטורף, פשוט צוחק כמו משוגע. הוא נופל מהמיטה ודופק את הראש בשידה תוך כדי צחוק... שרון וערבה לא הבינו מה קרה לו, ושחר המשיך להתגלגל מצחוק על הריצפה.

ערבה: "שחר, אתה בסדר?"

שחר: "כן, פשוט נזכרתי איך שהתעלפת שביל היה אצלנו בחדר וראית אותו ושוב התעלפת, ואז לא הבנת מה קרה"

הוא צחק וצחק וצחק עד שהוא נחנק, בקושי נשם, הוא מילמל משהו כמו: "מ.....ב...."

ערבה קפצה מהמיטה והלכה למיני בר, הוציאה בקבוק מים ונתנה לשחר.

שחר פתח את הבקבוק, שתה, ושוב התחיל להתפקע מצחוק, עד שערבה קולטת את שרון בצד השני נשפכת מצחוק, גם ממה שקרה לשחר, וגם ממה שהוא סיפר.

ערבה: "אני היחידה שזה לא מצחיק אותה פה?!"

שחר ושרון ענו פה אחד "כןןןןןן", תוך כדי צחוק כמובן. ערבה שיחקה את עצמה עצובה ונבוכה.

 

- - - - -

 

שחר הלך ללובי כדי לבקש כרטיס נוסף לחדר, כי ערבה זרקה אותו לפח בטעות (בלי להדגיש את ה'בטעות')

שחר: "היי, את לא הילדה שנפגשה עם טוקיו מקודם?"

נעמה: "כן, מה גם אתם מעריצים אותם?"

שחר: "ברור!"

נעמה: "לא נראה כל כך שהתרגשתם כשראיתם אותם"

שחר: "כן כי כבר נפגשנו איתם מקודם..."

נעמה: "והצטלמתם והכל?"

שחר: "כן, ביל אפילו היה בחדר שלנו. טוב, זה בגלל שהוא התבלבל בחדר, אבל לא חשוב."

שניהם צחקו קצת.

שחר: "טוב אני זז לחדר שלי..."

נעמה: "טוב, ביי"

שחר: "ביי".

 

- - - - -

 

ערבה הייתה מוטרדת ממה שקרה במעלית מקודם, היא חשבה לעצמה מה יקרה אם כולם יחשבו ש...

שרון הפסיקה לה את המחשבה ואמרה: "ערבה קרה משהו?"

ערבה: "האמת? כן"

שרון כיבתה את הטלוויזיה, הסתובבה לערבה ואמרה: "ספרי."

ערבה: "אני פשוט מוטרדת ממה שיחשבו על זה שצילמו אותי ואת גיאורג במעלית.

שרון: "אל תדאגי, מקסימום תהיה שערורייה לשנייה ואז כולם ישכחו..."

ערבה: "כן, אבל אני לא ישכח, זה יישב עליי כל הזמן, ואולי, אולי אני אוהבת אותו?"

 

- - - - -

 

דייויד דיבר בטלפון: "לא! לא! אתם חייבים למצוא אולם אחר! יש לנו סיבוב הופעות לעשות!"

"אני מבין שיש חפץ חשוד, ושיש חשש לאנשים שמתנגדים ל'טוקיו הוטל', אבל תציבו שומרים ותסרקו את המקום!"

"לא! אני לא רוצה שהם יפגעו! אבל... פשוט... טוב! ביי!" דיוויד ניתק את הטלפון בחוזקה ומילמל משהו כמו "אידיוט".

הדלת של דייויד נפתחה בבום חזק.

גיאורג עמד בדלת.

דייויד: "גיאורג, קרה משהו?"

גיאורג: "כן! קרה משהו!"

גיאורג התחיל לספר לדייויד את כל מה שקרה עם ערבה במעלית, עם העיתונאים.

 

- - - - -

 

טום: "ביל!!!!!!!!!"

ביל נבהל, יצא מהמקלחת ערום בלחץ נוראי, ואמר: "מה קרה?!"

טום: "אני חייב איזו בחורה! משעמם לי!"

ביל הסתכל על טום במבט מאוכזב וחזר למקלחת. טום צחוק בקולי קולות.

 

- - - - -

 

דייויד: "מהההה?!"

גיאורג: "כן, ועכשיו אני פוחד שיחשבו עלינו משהו, היא בת איזה 12 הוא משהו!"

דייויד: "כן, זה טירוף! מה הולך להיות עכשיו בעיתונים? ובחדשות? ובאינטרנט? וב..."

גיאורג: "דייויד! תפסיק כבר!" הוא הפסיק אותו באמצע.

גיאורג: "אתה ממש לא משפר את מצבי אתה יודע!!"

דייויד: "סליחה, פשוט ממש ממש מפחיד אותי מה זה הולך לעשות ליחסי הציבור של הלהקה!"

גיאורג: "לי יותר מעניין מה יקרה לי!"

דייויד: "כן, אני מצטער, אתה בסדר?"

גיאורג: "לא יודע..."

דייויד: "אתה... לא מרגיש משהו כלפיה נכון?"

גיאורג: "נראה לך?? היא בת 7!"

דייויד: "אוי! יופי!..."

גיאורג נראה עדיין מוטרד.

דייויד: "טוב גיאורג, לך לחדר, אני יטפל בזה כבר..."

גיאורג: "טוב, תודה! ביי..." והוא יצא מהחדר.

 

- - - - -

 

"את מה??", שרון הייתה המומה.

ערבה: "אולי אני אוהבת אותו"

שרון: "ערבה, הוא בן 20!"

ערבה: "כן, אני יודעת. למה אני תמיד מתאהבת בגדולים ממני?!"

שרון: "טוב, אני הולכת לשוטט קצת במלון, עוד לא יצא לי להכיר אותו. את, אל תעשי כלום בנוגע לגיאורג!"

ערבה: "בסדר..."

שרון לקחה את התיק ופתחה את הדלת.

ופתאום גיאורג ניצב מולה.

המשך יבוא...

 

אז... תגובות??? בבקשה!!

תעשו מנויים!! קשה כבר להודיע לכולם שיש פרק!!

 

ספויילרים:

 

 

יש ביניכם משהו?

 

 

על מה רצית לדבר איתי?

 

 

כי היא ממש מוצאת חן בעיניי

 

 

לא יודע מי, אבל אני רוצה מישהו מישראל

 

 

למה אתה רוצה לדעת?

 

 

 

זהו!!! תהנו מהפרק!!

ויש סיכוי שמחר (יום שבת) אני לא יעלה פרק כי אני נוסעת...

בכל זאת... תגיבו!!

 

אם לא יהיו 10 תגובות לפחות אני לא ישים פרק ביום ראשון גם!! כי זה מוגזם כבר!!

 

אז... בייי 3333333333>

נכתב על ידי , 6/6/2008 19:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסיפור שלי =) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסיפור שלי =) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)