לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי: 

בת: 29

ICQ: 263118318 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2008

פרק 3


שרון פה ^^

עם פרק!!

אז... נתחיל?

פרק 3

בפרק הקודם:

ביל התעורר, טום עדיין ישן.

הוא חשב לעצמו שניה, קם, התקלח, התלבש ויצא מהחדר.

"היי, נכון היו פה הילדים שדיברנו איתם אתמול?" שאל ביל.

"כן" אמר הפקיד.

ביל: "אז...מה מספר החדר שלהם?"

 

פרק 3

פקיד: "אני מצטער, אבל יש לנו מדיניות של דיסקרטיות".

ביל: "נו, בבקשה?"

פקיד: "אתה יודע מה? בתנאי אחד"

ביל: "מה?"

פקיד: "שתיתן לאחיינית שלי חתימה, היא מאוד אוהבת את הלהקה שלך"

ביל: "אין בעיה! יש לך דף?"

פקיד: "כן, הינה, קח", הוא אמר, תלש דף מהפנקס, הוא עט מהכיס והושיט אותם לביל.

ביל: "אתה רוצה שאני ירשום לה הקדשה?"

פקיד: "כן, תרשום לנעמה"

ביל: "אין בעיה, קח", הוא אמר והושיט לפקיד את הדף החתום.

פקיד: "תודה רבה! אני חושב שתראה אותה שהופעה שלכם, היא כבר הזמינה כרטיס. ותגיד, אולי את רוצה לפגוש אותה מחר? היא באה לבקר אותי פה בעבודה".

"בסדר", אמר ביל במהירות, שלא ממש הקשיב לדברי הפקיד. "עכשיו אתה יכול להגיד לי את מספר החדר?"

פקיד: "כן, הם בחדר מספר 264".

ביל: "מה באמת? זה רק 3 חדרים מהחדר שלנו! וזה בקומת הסוויטות!"

פקיד: "כן, ההורים שלהם הזמינו להם חדר בהפתעה"

ביל: "אוקיי, תודה רבה!"

ביל הלך וחיפש את חדר 264.

"הינה!" אמר ביל בקול מבלי ששם לב.

הוא דפק בדלת.

שחר, שרון וערבה עדיין ישנו.

רק ערבה התעוררה מהדפיקות בדלת.

היא הלכה בעייפות לעבר הדלת, סובבה את המנעול ופתחה את הדלת. היא ראתה את ביל מולה.

בום!

ערבה נפלה על הריצפה והעירה את שרון ושחר.

"מה קרה פה?!" צעקה שרון לעבר שחר

"אני לא יודע! הרגע התעוררתי!" שחר ענה לה

שניהם קמו במהירות ורצו לעבר הדלת.

הם ראו את ביל יושב על הריצפה ליד ערבה.

שחר: "ביל, מה אתה עושה פה?!"

ביל: "אממ... סתם, חשבתי שזה החדר של גוסטב וגיאורג", הוא שיקר בלי להניד עפעפ.

שחר: "אעאע!! ערבה!"

שחר רץ לערבה במהירות כאילו לא התעורר רק עכשיו.

"ערבה, תתעוררי! ערבה...!" שחר נתן לה סטירות קטנות על הלחי.

ערבה פקחה את עיניה וראתה במטושטש את ביל, ו...

בום!

ערבה שוב התעלפה. שחר היה כבר מיואש.

שרון: "ביל, באיזה חדר אתם?"

ביל: "267, אני וטום ביחד, ועכשיו שאני רואה שגוסטב וגיאורג לא כאן, אז הם בחדר 268."

שרון: "אה, טוב"

שחר: "היי! הינה ערבה מתעוררת,שוב. ביל נראה לי שכדאי שתזוז מטווח הראיה שלה"

ביל: "כן, אני כבר אלך לחדר שלי..."

שחר: "אוקיי, ביי... תבוא מתי שבא לך!"

ביל: "תודה, ביי!"

 

- - - - -

 

גיאורג וגוסטב עדיין ישנו. פתאום הטלפון צלצל.

גוסטב התעורר ראשון.

"הלוו", הוא אמר בקול חרישי ועייף.

זה היה טום בטלפון.

טום: "הערתי אותך?"

גוסטב: "אממ... בוא נחשוב... כן! מעצבן אחד..."

טום: "מצטער, אבל, ראית את ביל אולי? הוא נעלם לפני שהתעוררתי..."

גוסטב: "לא... אולי הוא הלך לאכול"

טום: "לא, הינה הוא נכנס, סליחה שהערתי אותך, ביי" . הוא אמר וניתק לגוסטב בלי כוונה בפרצוף.

 

- - - - -

 

טום: "איפה היית?"

ביל: "הלכתי לבר, שתיתי קפה."

טום: "אבל יש לנו פה מכונת קפה..."

ביל: "אה, כן, לא ראיתי"

טום: "ביל, הכל בסדר איתך?"

ביל: "כן", אמר וחייך חיוך מזוייף לעבר טום.

 

- - - - -

 

ערבה: "וואו, מה קרה לי עכשיו?"

שחר: "התעלפת פעמיים"

ערבה: "מה? למה?"

שחר: "כי ביל היה פה אולי?"

ערבה: "מההה? למה לא אמרת לי הפעם?"

שרון: "כי התעלפת אולי?!"

ערבה: "אה, למה?"

שחר: "עזבי... איך את מרגישה?"

ערבה: "יש לי קצת סחרחורת, אבל בסדר"

שרון: "וואי שחר, אני לא מאמינה ששוב ראינו אותו!"

שחר: "כן! זה היה מדהים! למרות שהוא נראה מוטרד..."

שרון: "כן, אתה צודק. עובר עליו משו."

 

- - - - -

 

טום: "ביל אתה בא לארוחת בוקר?"

ביל: "כן אבל רגע, אני לא מוצא את הפלאפון שלי! תעזור לי למצוא אותו!"

טום: "אולי הוא מתחת למיטה?"

ביל: "לא, כבר בדקתי"

טום: "אז תחפש אחר כך, אנחנו מאחרים לארוחת בוקר"

ביל: "עוד לא הבנתי למה לא מביאים לנו אוכל לחדר!"

טום: "כי דייויד אמר ש..."

ביל הפסיק את טום באמצע ואמר: "דייויד אמר, דייויד ביקש, דייויד רצה... הוא מעצבן אותי כבר! אני רוצה להחליף אותו!"

טום: "השתגעת?! אי אפשר להחליף אותו! טוב אפשר, אבל זה סתם בעיות עכשיו, עזוב."

ביל: "טוב, קדימה בוא נילך לאכול, אני גווע."

 

- - - - -

 

שחר: "ע-ר-ב-ה! נו כבר! צאי מהמקלחת! אנחנו מאחרים לארוחת בוקר!"

שרון: "וואו כמה זמן לוקח לה!"

שחר: "טוב ערבה אנחנו יורדים למטה, תבואי לבד כבר!"

ערבה: "טוב! ביי כבר! קרציות..."

שחר: "שמענו אותך!"

שחר ושרון יצאו מהחדר.

 

- - - - -

 

גוסטב: "נו גיאורג תחפש את השרשרת אחר כך!"

גיאורג: "לא! אתה יודע שאני לא זז מטר בלי השרשרת!"

ביל וטום נכנסו לחדר.

טום: "נו... אתם מוכנים?"

גוסטב: "לא, כי גיאורג החננה הזה מחפש את השרשרת הדבילית שלו!"

גיאורג: "היא לא דבילית ואני לא זז בלעדיה!"

ביל: "טוב אנחנו יורדים לאכול אתם באים?"

גוסטב: "כן"

גיאורג: "לא!"

טום: "טוב, אז ניפגש למטה!"

גיאורג: "ביי!"

גוסטב, טום וביל יצאו מהחדר והלכו למעלית.

שחר ושרון יצאו גם הם לכיוון המעלית.

ביל, גוסטב, טום, שחר ושרון נפגשו ליד המעליות.

שחר ושרון נכנסו למעלית אחת והשאר לשנייה.

 

- - - - -

 

ערבה יצאה מהמקלחת, התלבשה, שמה עיפרון שחור ויצאה מהחדר.

 

- - - - -

 

גיאורג מצא את השרשרת ויצא מהחדר.

ערבה: "היי"

גיאורג: "היי", ולא התייחס כל כך.

שניהם הלכו בנפרד לאותה מעלית.

גיאורג: "היי! זאת את משלושת הילדים בחנייה!"

ערבה הסמיקה ואמרה: "כן"

גיאורג: "את ממש ממש יפה..."

ערבה הייתה כבר ממש אדומה ואמרה: "תודה רבה, גם אתה יפה לדעתי..."

המעלית נפתחה ו...

 

המשך יבוא...

 

אז... תגובות? הפצצות? הערות? משו?

בשמחה...=]

33333333>

 

ספויילרים? בוודאי...

 

בואי, מהר!

 

לא! אני לא מוכן לזה!

 

אז, מה קורה?

 

דייויד, מה קרה פה עכשיו?

 

אני מקווה בשבילך!

 

ברגע זה החלטתי.... 10 תגובות - פרק!

נכתב על ידי , 6/6/2008 19:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 2


פרק 2

 

בפרק הקודם...:

 

שרון: "איפה אני?"

שחר: "את באוטו, אל תדאגי, לא קרה לך כלום... אפילו לא התעלפת!"

שרון: "אז מה קרה?"

ערבה: "מעריצות שהיו מאחרורייך דחפו אותך ונפלת ואחרי כמה זמן קמת... דיברנו איתך אחרי ההופעה, את פשוט נרדמת עכשיו באוטו. היית בסדר ושמעת הכל, פשוט לא ראית.

שחר: "ונראה לי שגם הזיכרון של התקלקל! כי אם את לא זוכרת, תפסת גם מפרט וגם מגבת של טום... איזה כיף לך!"

שרון: "באמת?! וואי אני לא זוכרת כלום!"

ערבה: " חחח זה מה שקורה ששותים 5 בקבוקי קולה לפני ההופעה! את יודעת שזה משכר! אמרתי לך להפסיק!"

שרון צחקה.

"לאיזה מלון נוסעים?" שאלה שרון, שגם את זה לא זכרה.

"למלון דיוויד משהו... " אמר שחר

"אוו!! ממש כואב לי הצוואר!!" אמרה שרון בכאב.

"אהה כן, סליחה, זאת אשמתי, ניסיתי לעשות לך מסז'..." אמר שחר

"אתה ממש גאון..." אמרה שרון ונתנה לו דחיפה קטנה.

האוטו נכנס לחנייה של המלון, כולם היו בשקט, עד ש..

פרק 2

 

כולם בהו באוטו שעמד בחנייה, "..א..אנ..אני..ל..לא..מא...מינה..." אמרה ערבה שבקושי הצליחה לדבר.

מהאוטו יצאו 3 אנשים עם מצלמות ומקרופונים, ואחריהם יצאו 4 נערים.

"אני לא מאמין! זה טוקיו הוטל!!!" צעק שחר.

שרון צרחה.

"וואי את תקרעי את מיתרי הקול!" אמרה ערבה.

"בואו נצא! מהר!" אמר שחר.

שרון יצאה ראשונה, אחריה ערבה, ואז שחר.

הנערים הסתכלו עליהם, וחייכו.

שחר שרון וערבה החלו לרוץ לעברם.

הם היו מטר מהלהקה, והשומרים עצרו אותם.

"נו בבקשה, אנחנו רק רוצים חתימה" אמר שחר באנגלית.

השומר הסתכל על הלהקה במבט של שאלה,

"בסדר, הם רק שלושה" אמר ביל באנגלית כדי שגם הילדים יבינו.

הם כל כך התרגשו, הם ביקשו מהם חתימות עם הקדשה, הם ביקשו להצטלם איתם, ופשוט הכל.

ערבה שמרה על שרון, כדי שלא תקפוץ על טום במקרה.

שרון חשבה בליבה שזה היום הכי מאושר בחיים שלה.

כל היום היא לא הפסיקה לחייך.

היא הסתכלה על טום ואמרה בלב, "זה הילד שאני רוצה לראות כבר שנה , יותר מכל דבר אחר!"

פשוט חלום שהתגשם.

בזמן שביל חתם לערבה , גוסטב חתם לשחר, וטום חתם לשרון, דיוויד הגיע.

- - - - -

"מה זה צריך להיות??" שאל דיוויד ברוגז את זאקי השומר.

"ביל אמר שזה בסדר, כי הם רק שלושה..."אמר זאקי.

דיוויד: "ביל?"

ביל: "כן, אחרי הכל, הם רק שלושה"

דיוויד: "טוב אבל שיהיה מהר!"

ביל: "כן, כן".

שחר שרון וערבה חיכו עד שכולם יחתמו לכולם, כולם יצטלמו עם כולם, ואז זאקי הרחיק אותם.

הנערים חייכו אליהם, והלכו.

שחר שרון וערבה נכנסו למלון.

- - - - -

ערבה: "טוב אני הולכת להביא את המפתח של החדר". אמרה והלכה לכיוון דוכן הקבלה.

שחר: "אז, שרון, היה כיף?" והרים גבות...

שרון: "כן! זה היום הכי מושלם שהיה לי בחיים!"

שחר צחק...

ערבה חזרה עם המפתח, והיא ושחר התחילו ללכת לכיוון המעלית, הם ראו ששרון

לא לידם.

"את לא באה?!" שאל שחר.

שרון: "אני כן, אני פשוט רוצה לשתות משהו, יש פה מכונות משקאות, אני כבר יבוא..."

"בסדר, אני בחדר 264!" אמרה לה ערבה, והיא ושחר הלכו לכיוון המעלית.

שרון הלכה לכיוון מכונות המשקאות, לפתע היא שמעה מישהו מדבר.

"לא טום, אני לא מוכן שתיקח איתך מעריצה לחדר!", היא שמעה את קולו של דיוויד שהשתלב עם רעש

המעריצות בחוץ.

טום:" אבל למה? אני רק רוצה..."

"לאאא!!" הפסיק אותו דיוויד.

טום: "אוף..."

שרון כמעט התעלפה בפעם השניה, היא פתאום קולטת שכל המעריצים בחוץ, והיא בפנים.

היא רצתה להתקשר לשחר וערבה, אבל משהו עצר אותה.

- - - - -

היא הייתה מאוד מבולבלת, ופתאום היא מסתכלת אחורה ורואה את שחר יוצא מהמעלית.

שחר: "נוו שרון?! מה נסגר איתך?!"

שרון לא יכלה לדבר, היא רק הצביעה לכיוון הלהקה.

שחר היה המום, הוא לא יכל לדבר.

הוא הסתכל על ביל, וביל קלט את מבטו של שחר.

ביל חייך קצת והשפיל את מבטו לכיוון מעריצה נמוכה, וחייך את החיוך המזוייף.

שחר רצה לספר לשרון, אבל שתק.

שרון חייכה מאוד עכשיו, כי בדיוק הלהקה נכנסה למלון.

ביל הצביע על שחר ואמר בגרמנית: "היי! זה הילדים שהיו בחנייה מקודם!"

טום: "כן, זאת הילדה שכמעט מתה כשראתה אותי..."

ושניהם צחקו.

- - - - -

הלהקה התקרבה לשחר ושרון וביל התחיל לדבר באנגלית: "היי, אתם הילדים שהיו בחנייה מקודם..."

שחר: "כן, מה נישמע?"

ביל: "עייפים..."

שחר: "טוב אז אנחנו לא נפריע לכם...בואי שרון, נלך לראות מה ערבה שברה בחדר..."

ביל וגיאורג צחקו.

שחר ושרון נכנסו למעלית בזמן שדיוויד הלך להביא את המפתחות לחדרים.

שחר: "וואי, הם ממש מדהימים!, זאת אומרת, הם ממש נחמדים!"

שרון: "כן...", שלא כל כך הקשיבה לשחר.

שחר: "מה קרה שרון?"

שרון: "כלום, פשוט, זה ראה כאילו הם ממש מחבבים אותך, ואותי לא..."

שחר: "אויש, נו איזה שטויות, הם לא מכירים אותנו בכלל".

שרון: "טוב, נו אולי אתה צודק, אני פשוט נורא עייפה, בא לי לישון"

שחר: "כן גם אני..."

שרון: "מה גם את עייפה מאוד?", שחר נתן לשרון מכה בכתף ושניהם צחקו.

- - - - -

 ערבה ישבה על המיטה וכששחר ושרון פתחו את הדלת ערבה פצחה בצעקות: "איפה הייתם?! נורא דאגתי!!!

מה הקטע שלכם!?!?!?"

שחר ושרון חיכו והתחילו לספר מה קרה.

 - - - - -

"טוב ביל, אתה וטום חדר 267, וגוסטב וגיאורג אתם חדר 268 , ואני חדר 269 ,תשתדלו לא לשוטט

יותר מידי, ולא לדבר עם יותר מידי אנשים!"

טום: "מה? למה אנחנו לא בחדר אחד כל אחד לבד?!"

דיוויד: "כי זה מלון מבוקש מאוד"

ביל: "כן, כן, יאללה טום, על הגב!"

טום: "אויש נו מה?! עוד פעם?!"

ביל:" מה לעשות?! התערבנו ואני ניצחתי...!"

טום היה 'עצוב'.

- - - - -

"מהההההההההההההההה? אני לא מאמינה! למה לא ספירתם לי!?!" צעקה ערבה.

שחר: "כי לא היה נעים, דיברנו איתם, ופתאום לשלוף טלפון?! לא נעים..."

שרון: "אבל אל תדאגי, אנחנו אשכרה באותו מלון! את קולטת?!"

ערבה התרככה קצת ואמרה: "כן, אני לא מאמינה!!"

- - - - -

ביל: "תגיד, נראה לך שכדאי שאני ילך לדבר עם הילדים האלה? הם ממש נחמדים..."

טום: "לא יודע מה כדאי, אבל בטח שלא היום, ומה שבטוח, אל תשאל את דיויד!"

ביל: "אה באמת?! טוב שהזהת אותי הייתי ממש בדרך לרוץ לספר לו! הוא ממש מתחיל לעלות לי על העצבים...!"

טום: כן,כן, לילה טוב..."

- - - - -

ביל התעורר, טום עדיין ישן.

הוא חשב לעצמו שניה, קם, התקלח, התלבש ויצא מהחדר.

"היי, נכון היו פה הילדים שדיברנו איתם אתמול?" שאל ביל.

"כן" אמר הפקיד.

ביל: "אז...מה מספר החדר שלהם?"

 

המשך יבוא...

הודעה:

היי...אני מקווה שניהניתם מהפרק, ואני רוצה לדעת אם יש מקום לשיפור.

אז הנה המסן שלי....קוראים לי שרון: [email protected]

אייסי: 263118318

והפעם ספוילרים יפורסמו למי שעה מנוי...בייביי...

נכתב על ידי , 6/6/2008 19:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 1... =]


היי כולם.... התחלתי לכתוב סיפור... =]

היי... אני שרון, והתחלתי לכתוב סיפור על טוקיו הוטל... אז... נתחיל?

 

אוקיי..

פרק 1

 

המטוס נחת בשדה התעופה בן גוריון, ארבעה נערים ירדו מהמטוס ואחריהם שומר הראש שלהם זאקי.

שיירה של מעריצים עמדו וחיכו לבואה של הלהקה האהובה עליהם, 'טוקיו הוטל'.

ישר כאשר ראו המעריצים את הלהקה, פרצו בצרחות ובהתרגשות. הראשון שעבר בין המעריצים היה ביל, נער בן 18, שיערו שחור צבוע ובגדיו שחורים. ביל היה הסולן בלהקה.

אחריו הלך אחיו התאום של ביל, טום, שיערו בצבע שטני ומלא בראסטות. על ראשו היה כובע גדול. בגדיו של טום היו גדולים ורופפים.

טום היה הגיטריסט בלהקה.

אחריו בא גיאורג, בן 20, שיערו חלק וחום. גיאורג הוא נגן הבס בלהקה.

ולבסוף, אחרון, צעד גוסטב, בן 19, שיערו חום בהיר וקצר. גוסטב הוא המתופף בלהקה.

המעריצים צרחו את שמותיהם בזמן שהלהקה התקדמה לעבר המכונית

 

 

"וואי אני כל כך מתרגשת!" אמרה שרון, שישבה ליד חברתה ערבה. "אני לא מאמינה שהם באמת כאן!"

"כן, זה ממש חלום שמתגשם!!" ענתה לה ערבה והניחה את ראשה על כתפה של שרון.

הבנות ישבו וחיכו ליד ביתן 1 בגני התערוכה בתל אביב. מסביב היו עוד כמה מעריצות שחיכו לפתיחת השערים. השעה הייתה 13:30 בתאריך ה- 6/10/2007.

שרון לא הפסיקה להסתכל על התמונה של טום בארנקה. "אני עוד מעט יראה אותו מולי!" חשבה לעצמה שרון וחייכה חיוך קטן כשערבה לא הסתכלה.

בשעה 15:45 הגיע שחר, ידידם של שרון וערבה, והתיישב לידן.

"אז, מתי ההופעה מתחילה?" שאל שחר, שראה שכמות המעריצים שמחכים הולכת וגודלת.

"ב 20:00" ענתה לו ערבה, והמשיכה להסתכל לכיוון השערים.

"אוף! אני רוצה כבר לראות אותם!" אמר שחר, שחקר בעיניו את המעריצים שישבו לידם.

הזמן עבר מהר.

 

-

 

השעה כבר הייתה 19:30, והרחבה ליד הכניסה לביתן 1 הייתה מלאה במעריצים.

מלא מעריצים צרחו, התרגשו ואפילו בכו. ערבה ושחר נשארו אדישים. שרון לא הוציאה מילה מהפה.

הזמן עבר כל כך מהר, שלפתע ערבה צרחה והצביעה לכיוון השערים.

הצעקה נבלעה בתוך המון המעריצים, אף אחד לא שם לב.

ערבה ראתה את השומרים מתחילים לפתוח את המנעולים. היא לקחה את ידיהם שחר ושרון ורצה לכיוון הדלת.

היא רצה כל כך מהר שהספיקה להגיע ראשונה ואחריה שחר ושרון. הם הגיעו לשורה הראשונה, וכל אחד תפס את מקומו. שרון נעמדה איפה שידעה שטום תמיד עומד בהופעות, וערבה ושחר נעמדו באמצע. זאת הייתה הפעם האחרונה שראתה אותם עד סוף ההופעה. בשניות אחדות כל האולם התמלא. האורות נכבו. ההופעה התחילה.

גוסטב עלה לבמה, אחריו גיאורג ואחריו טום, ביל... לא עלה.

המוזיקה התחילה ושרון הרגישה את הדמעות יורדות מעיניה.

טום הסתכל עליה. היא כמעט התעלפה. מאחוריה היא שמעה בלחש בנות שמדברות על דלתות שבורות או משהו, היא לא ממש הבינה, אבל זה גם לא עניין אותה. ביל עלה לבמה, קולות של אלפי מעריצות עלו מכל עבר, אבל שרון לא התייחסה. היא רק הסתכלה על טום.

ביל התחיל לשיר, ומאז, שרון לא זכרה כלום, חוץ ממוזיקה.

 

-

 

"וואי, זה היה ממש מתיש!" אמר טום וניגב את זיעתו במגבת לבנה.

"כן, זה היה מופע ממש טוב! לא האמנתי שכל כך הרבה מעריצים יהיו פה!" אמר ביל והתיישב על כורסא שהייתה בחדר ההלבשה שלהם.

לאחר חצי שעה הלהקה התארגנה ונסעה לבית המלון.

 

-

 

שרון: "איפה אני?"

שחר: "את באוטו, אל תדאגי, לא קרה לך כלום... אפילו לא התעלפת!"

שרון: "אז מה קרה?"

ערבה: "מעריצות שהיו מאחרורייך דחפו אותך ונפלת ואחרי כמה זמן קמת... דיברנו איתך אחרי ההופעה, את פשוט נרדמת עכשיו באוטו. היית בסדר ושמעת הכל, פשוט לא ראית.

שחר: "ונראה לי שגם הזיכרון של התקלקל! כי אם את לא זוכרת, תפסת גם מפרט וגם מגבת של טום... איזה כיף לך!"

שרון: "באמת?! וואי אני לא זוכרת כלום!"

ערבה: " חחח זה מה שקורה ששותים 5 בקבוקי קולה לפני ההופעה! את יודעת שזה משכר! אמרתי לך להפסיק!"

שרון צחקה.

"לאיזה מלון נוסעים?" שאלה שרון, שגם את זה לא זכרה.

"למלון דיוויד משהו... " אמר שחר

"אוו!! ממש כואב לי הצוואר!!" אמרה שרון בכאב.

"אהה כן, סליחה, זאת אשמתי, ניסיתי לעשות לך מסז'..." אמר שחר

"אתה ממש גאון..." אמרה שרון ונתנה לו דחיפה קטנה.

האוטו נכנס לחנייה של המלון, כולם היו בשקט, עד ש....

 

המשך יבוא...

 

ורק כדי שתתעניינו: ספויילרים לפרק הבא!!

1. "וואו! את תקרעי את מיתרי הקול!

2. זה בסדר, הם רק שלושה

3. מה זה צריך להיות?!

4. את לא באה?

 

אוקיי... מקווה שאהבתם את ההתחלה!! בבקשהבבקשהבבקשה תגיבו!! אני רוצים לדעת אם כדאי לי להמשיך...

מצטערת אם היה קצר/ארוך/לא מעניין, אבל בבקשה תנו לו צ'אנס! הוא עוד ישתפר!

אם בא לכם, אתם יכולים ליצור איתי קשר:

מסן: [email protected]

אייסי: 263118318

 

אז... זהו!!

תהנו...!

נכתב על ידי , 6/6/2008 19:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסיפור שלי =) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסיפור שלי =) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)