לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפור - טוקיו הוטל =)



כינוי: 

בת: 29

ICQ: 263118318 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

פרק 11 ^^


אללה פרק!!! XD

למרות שאין 20 תגובות בפרק הקודם...

 

אז הינה:

פרק 11

בפרק הקודם:

 

גוסטב יצא מהמעלית לכיוון הלובי.

הוא לא האמין למראה עיניו.

הזר נפל לו מהיד, וכך גם השוקולדים.

הוא ראה את נעמה....

 

פרק 11:

 

הוא לא האמין. הוא ראה את נעמה מתנשקת עם בחור אחד שהוא לא הכיר.

היו לו דמעות בעיניים. היא ממש מצאה חן בעיניו.

הוא בא להסתובב וללכת לחדר שלו. הוא הרים את הזר והשוקולדים והתחיל ללכת.

פתאום הוא הרגיש יד אוחזת לו בכתף.

הוא הסתובב וראה את נעמה.

גוסטב: "נעמה?!"

הוא הסתכל מאחוריה וראה את זאת שחשב שהיא נעמה עומדת ליד הבחור ההוא.

גוסטב: "וואי איזה מזל! חשבתי שזאת את שם מאחורה!" הוא הצביע על האישה.

נעמה הסתובבה והסתכלה לכיוון שגוסטב הצביע.

נעמה: "היא?! היא הייתה רוצה להיות כמוני!!"

שניהם צחקו.

גוסטב: "טוב, את באה נעלה לחדר?"

נעמה: "בטח! אבל רגע.... למי הזר והשוקולדים?"

גוסטב: "אהה נכון! שכחתי! זה בשבילך!"

הוא הושיט לה אותם.

נעמה: "תודה רבה!"

היא נתנה לו נשיקה על הלחי.

גוסטב הסמיק.

גוסטב: "בואי נעלה למעלה!"

 

- - - - -

 

ערבה הגיעה לחדר שלה ושל שחר ושרון.

היא זרקה את כל הדברים על המיטה שלה ורצה החוצה.

היא הגיעה מהר לחדר של ביל וטום ופתחה את הדלת בלי לדפוק לפני.

ערבה: "ביל! טום! אני מצטערת כל כך! רק עכשיו שמעתי!"

היא התנשפה והתחילה לבכות.

ביל: "זה בסדר, זה יעבור...", הוא אמר למרות שידע שזה לא יקרה כל כך מהר.

ערבה המשיכה לבכות. היא יצאהה מהחדר אחרי כמה זמן כדי שלא יראו אותה בוכה.

היא דפקה על הדלת של החדר של גיאורג וגוסטב, גוסטב ענה. ערבה פתחה את הדלת וראתה את גוסטב ונעמה יושבים על המיטה.

היא שאלה את גוסטב בבכי: "איפה גיאורג?"

גוסטב: "ערבה? הכל בסדר?"

ערבה: "אני רק עכשיו שמעתי על דיוויד."

גוסטב: "אוי אני מצטער... אל תדאגי, זה יהיה בסדר. גיאורג בלובי."

ערבה: "טוב, תודה גוסטב!"

היא נתנה לו חיבוק ארוך ויצאה מהחדר בוכה, אבל מעודדת.

נעמה: "גוסטב, מי זאת הייתה?"

גוסטב: "סתם ילדה שמתארחת פה במלון עם חברים שלה... התיידדנו איתם, הם מעריצים שלנו. הם פה, בחדר ליד"

נעמה: "אהה יפה... אז... איפה היינו?"

היא חייכה.

הם התנשקו.

 

- - - - -

 

ערבה נכנסה ללובי בוכה.

גיאורג קלט אותה ורץ אליה.

גיאורג: "ערבה? מה קרה?!"

הוא היה בלחץ.

ערבה: "אני רק עכשיו שמעתי על דיוויד!"

גיאורג חיבק אותה חזק.

 

- - - - -

 

שרון: "שחר, אתה מאמין מה קורה פה??"

שחר: "ת'אמת? ממש לא! הכל נראה כל כך הזוי ולא הגיוני!"

ביל:" שחר, שרון אתם רוצים לשתות משו? אתם פה כבר הרבה זמן..."

שרון: "לא תודה... ביל אני יכולה לשאול אותך משו?"

ביל: "ברור! מה?"

שרון: "מה גרם לזה שדיוויד קיבל התקף לב?"

ביל: "אני לא יודע.... היינו בחדר ופתאום זה קרה..."

טום: "הוא בדיוק התחיל לספר לנו משו על ההופעה..."

שחר: "מה??"

ביל: "אני לא ממש זוכר, אני רק זוכר שהוא אמר משו כמו..."האנשים האלה, הם פשוט מגעילים! איך הם עושים לנו דבר כזה?! יש חוזה!"

ואז הוא התיישב על הספה וביקש מים, והלכתי להביא לו ואז טום צעק לי לבוא מהר... ואז..."

הוא נחנק מהבכי.

שחר קם מהספה ורץ מחוץ לחדר.

ביל: "מה קרה לו?"

שרון: "אני לא יודעת..."

 

- - - - -

 

גיאורג הפסיק לחבק את ערבה.

היא עדיין בכתה והעיניים שלה היו נפוחות.

גיאורג: "אל תדאגי! הכל יהיה בסדר! אנחנו נמצא דרך איך להסתדר!"

ערבה: "אתה מבטיח?"

גיאורג: "אני מבטיח!"

הם חייכו.

גיאורג: "את רוצה לעלות לחדר שלי?"

ערבה: "יאללה בוא!"

הם הלכו.

 

- - - - -

 

גוסטב נשכב על נעמה והם התנשקו בלהט. הם התחילו להפשיט אחד את השני.

נעמה: "רגע גוסטב... יש לך קונדום?"

גוסטב: "אויי נכון... שכחתי... שנייה אני חוזר."

הוא הלך לחדר האמבטיה.

אחרי כמה זמן הוא חזר.

גוסטב: "שיט...!"

נעמה: "מה קרה?!"

גוסטב: "אני לא מוצא את הקונדומים!!"

נעמה: "אוי לא......!!!"

גוסטב: "מה נעשה עכשיו??"

נעמה: "בוא נלך לראות אולי במכולת של המלון יש!"

הם התחילו להתלבש בחזרה....

אחרי שהם סיימו הם יצאו והתחילו ללכת לכיוון הלובי.

 

- - - - -

 

גיאורג וערבה הגיעו לחדר מהכיוון השני.

גיאורג פתח את הדלת והכניס את ערבה.

הוא סגר את הדלת אחריו ונעל אותה.

ערבה הייתה על המיטה.

הוא התחיל להתקרב אלייה ולנשק אותה.

ערבה: "גיאורג תקשיב... אני ממש אוהבת אותך אבל אני עדיין ממש עצובה בגלל כל מה שקרה עם דיוויד... אז לא עכשיו טוב?"

גיאורג התרחק מערבה.

גיאורג: "אממ...ממ... בסדר... אני יכול לחכות קצת..."

ערבה: "אתה בטוח? אתה לא נשמע ככה..."

גיאורג: "בשבילך אני יעשה הכל!"

הוא נישק אותה.

הם חייכו.

 

- - - - -

 

שחר ירד במעלית ללובי ורץ אל מחוץ למלון.

הוא תפס מונית ועלה עלייה.

הוא ביקש שיסיעו אותו לגני התערוכה.

המונית התחילה לנסוע.

כעבור כמה זמן היא עצרה. שחר היא בלחץ.

הוא ירד מהמונית והתחיל לרוץ.

פתאום הוא שמע קול מוכר.

הוא הסתובב וראה את..."

המשך יבוא...!!

 

טוב... כדי לדעת מה קרה תצטרכו להגיב!!!

ואני צריכה ללכת... אז... תהנו!!!

333333>

-שרון-

נכתב על ידי , 20/5/2008 15:21  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טםטםטם!!! קבלו במחיאות כפיים את פרק 10!!!


שרון כאןןןןןןן!@!@!@!

עזבו אני שיכורה מהקולה במסיבה XD

 

אז.... בלי הרבה דיבורים....

 

פרק 10:

 

בפרק הקודם -

אחרי 4 שעות, ביל וטום בדיוק חזרו מהחדר אוכל.

גיאורג וגוסטב נשארו שם, על הבר.

ביל: "טום,נראה לי שיש לי רעיון למנהל..."

 

פרק 10:

"מה?! אתה השתגעת?! הוא קטן מידי!!" צעק טום.

ביל: "מה? אבל למה? זה גאוני! אמרתי לך שאני רוצה מנהל ישראלי!"

טום: "אין סיכוי אחי! בחיים לא!!"

ביל: "תחשוב קצת! אמרתי לך מה אני רוצה, וזה מ-ו-ש-ל-ם!

 

- - - - -

 

שחר ושרון ישבו בלובי, ערבה עשתה קניות במכולת של המלון.

שחר: "וואי! שכחנו לגמרי! מה עם דייויד?!"

שרון: "אויי שיט! אתה בא לראות מה קורה?"

שחר: "יאללה בואי"

הם רצו אל מחוץ ללובי.

 

- - - - -

 

ערבה: "Don't wanna be an American idiot!!!" היא שרה ורקדה באמצע החנות ואף אחד מסביבה לא מבין מה עובר עלייה.

ערבה הוציאה את הפלאפון מהכיס והתקשרה לשחר.

ערבה: "שחר! איפה אתה??"

שחר: "אני...אני בחדר של ביל וטום..." הוא נשמע עצוב

ערבה: "שחר?? קרה משו?"

 

- - - - -

 

גוסטב, שהיה עדיין שבור לגמרי ממה שקרה, שכח לגמרי שהוא קבע להיפגש עם נעמה ב 22:00 בלובי.

הוא בכה בחדר שלו. גיאורג התקרב אליו.

גיאורג: "גוסטב? אתה בסדר?"

הוא פחד מהתשובה.

גוסטב: "כן!!! יודע מה?! אפילו מעולה!!! דיוויד מת!! בסדר?! מה יהיה עכשיו??"

הוא המשיך לבכות. גיאורג התקרב אליו עוד קצת וחיבק אותו, מנסה להרגיע...

"הכל יהיה בסדר"

 

- - - - -

 

ערבה: "מה?!?!?!?! אני...אני...אני... מה?!"

היא הפילה את הפלאפון.

שחר: "ערבה? הלו?"

הוא יצא מהחדר כדי לא לצעוק.

ערבה: "סליחה... נפל לי הפלאפון... וואי שחר אני שמה את הדברים בחדר שלנו ובאה!!!!"

שחר ענה בחיוב וניתק, הוא חזר פנימה לחדר.

ביל: "שחר ושרון, אתם באמת שלא חייבים להיות פה... זה סתם מעיק עליכם!!"

שחר: "מה זאת אומרת?! בטח שאנחנו פה! ואנחנו גם נשאר פה!"

ביל: "תודה רבה, זה באמת מעודד אותנו מאוד..." הוא חייך חיוך קטנטן

שרון: "איזו שאלה!!" היא חייכה אליו חזרה.

 

- - - - -

 

גיאורג: "גוסטב!! לא אמרת ל שקבעת עם נעמה ב 22:00? זה עוד 3 שעות!!"

גוסטב: "וואי נכון!! פאק!! מה אני יעשה?? אין לי מצברוח! כבר ביטלתי פעם אחת, לא נעים לי..."

גיאורג: "אתה הולך! זאת לא שאלה בכלל!"

הוא חייך אליו.

גוסטב החזיר לו חיוך.

 

-21:55-

 

"גוסטב מהר!! לך כבר!" צעק לו גיאורג.

גוסטב: "טוב! אני יוצא! תגיד לי איך אני נראה..."

גוסטב יצא עם בגדים מהממים, הוא החזיק זר פרחים צבעוני וגדול ביד אחת וביד השנייה קופסת שוקולדים.

גיאורג: "הופה גוסטב! דפקת הופעה!! יאללה אל תיתן לה לחכות על הדייט הראשון!!"

 

גוסטב יצא מהמעלית לכיוון הלובי.

הוא לא האמין למראה עיניו.

הזר נפל לו מהיד, יכך גם השוקולדים.

הוא ראה את נעמה....

המשך יבוא!!

 

חחחח הלחצנו אותכם בגדול!! XD

לא נורא תתגברו...

אנחנו ממש ממש ממש ממש ממש מצטערים שלא היה פרק איזה חודש, פשוט הלחץ היה ממש גדול ולא היה לנו זמן לכתוב ו/או לשים תפרק....

אבל בכל זאת שמתי כדי שלא תחכו עוד... 3>

ונשתדל יותר פעם הבאה!!!

יאללה, בחייאת, תגיבו!!

לפחות 20 תגובות ואנחנו שמים פרק!

לתשומת ליבכם!!!

33333333>

נכתב על ידי , 15/5/2008 22:47  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,118
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסיפור על טוקיו הוטל P= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סיפור על טוקיו הוטל P= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)