לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Necrophiliac, Anthropophagus Maniac



Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

על אובססיות וסטיות .


לפעמים ההרגשה הזאת באה שאני נהיית אובססיבית לדבר כלשהו ובדיוק כשהצלחתי לשים את היד שלי עליו , אני נתקפת הרגשה של חולי והיגעלות ואני לא מעזה להתקרב יותר אל הדבר הגועלי הזה שרק לפני רגע הייתי אובססיבית לגביו .

וכשאני אומרת "הדבר" אני מתכוונת לבני אדם . קצת עצוב כשחושבים על זה . זה היה שילוב של אובססיה וסטיה [תרתי משמע] , וההרגשה הזו הובילה לאורך שנתיים כבר. חלק מגיל ההתבגרות? נקווה .

 

ומה עם אותם הפעמים בהם הרגשתי צורך לפורקן , לשחרר איזשהו רגש שמערבב לי ובוחש כל כך מהר בבטן שלי , הייתי חייבת לחוש הנאה כלשהי, דרך פורקן להוציא את הרגש המעצבן הזה , גם אם זה היה רגש של אהבה מבחילה , צביעות או הכרת תודה מצד אנשים אחרים . ואם אתם תוהים האם דרכים להוצאת הרגש והצורך לפורקן נמצאו, אז כן . מצאתי דרכים שונות שכללו בעיקר אוכל מתוק , מוזיקה נוראית או צריחות ואלה היו רק כמה דוגמאות .

ואחרי שהרגשתי הקלה והצורך לפורקן כבר נעלם, הבטן שלי הייתה ריקה לגמרי מאותם רגשות , אז התחלתי להרגיש אשמה וכי השתמשתי בדרכים של מותרות והנאה , הרגשה כאילו יש שם למעלה מישהו/מישהי שאינו/אינה אוהב/אוהבת את זה וכנגד כל הכוח הזה ,אני שוחה. אז דרכים להכאיב ודרכים לחרטה כבר חשבתי על כמה , אבל אני מפחדת מההרגשה שתבוא אחרי זה .

אני מפחדת מרגשות .

 

  

נכתב על ידי , 25/6/2008 10:14  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



In Silence I Observe / Hate Loving Him / Chapter In Life


 

 

 

I hate him because I don't wanna love him anymore.

He is everything I'm not,

WE is just a word and a phrase that's just not exists in his mind .

I'm invisiable to him .

Just stop breaking my heart every single moment .

 

I have so much to say.

Sometimes even too much.

But my secrets are well-kept .

Secrets are secretly kept .

In Silence She Observes .

 

נכתב על ידי , 20/6/2008 16:51  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



When Thousand Moon Have Circled


   

 

קחו את ידי וריקדו איתי על גחלים של אי-שפיות .

הכינו את אגרופכם ורסקו את המראה,

כדי להראות שאינכם עוד עבדייה של היהרה .

תבכו על כל הדברים שהם מנסים לכפות עליכם,

הציתו שרפה לחברה ,

מירדו, התחרטו ,

תיהיו מי שרק תרצו והפסיקו להיות מה שאינכם רוצים ,

זירקו רחוק את המסכה,

ובואו ריקדו עם השדים שלכם ושלי .

נפצו את תיקרת הזכוכית ,

וריקדו על רסיסים של דיכוי .

ריקדו עד שסקסיזם זה לא יותר מרק אבק

ואי-השפיות כבר הופחתה .

הניחו את ראשכם לאחור וצחקו .

צחקו על כל ההערות המטופשות ,

כל הלעג והצחוק,

הכול, פשוט הכול,

בואו הצטרפו אליי,

למעגל שלא נגמר,

כי סופם של העולמות מתחיל עכשיו,

And it's my turn to play .

 

נכתב על ידי , 10/6/2008 16:05  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Cold Murderous Music


 

 

who at dawn caresses the bare branches of foggy plains"

 You grew up as a lonely witness of existence's foolish theatre

  ."On your visage the signs of a gloomy memory

 

 

הכול נשמע ונראה אבל אנשים יבחרו לשתוק. אני כבר ראיתי איך אנשים משתפנים ברגעים כאלה ואמירת האמת נחוצה בסצינה ההיא . איכשהו, כשהיינו מצפים לרגע הצדק הוא לא הגיע ואתם הייתם מסתכלים בתדהמה לאחור, על חבריכם שבגדו בכם וכל הרעש , הכאוס והתדהמה הפכו בין רגע לדקת דומייה והכול מסביב כאילו נאטם ובדקה בה אתם לא מרגישים דבר , לא המרירות הצפויה לבוא וגם הלחץ שהיה ממקודם נעלם ולא מורגש. ואולי כבר חוויתם את ההרגשה הזאת ברכבת -הרים בלונה פארק , כמו אדם הקופץ מבניין קומות ונדמה שבאמצע הדרך הכול נעצר וכבר הפסקת לצרוח , והבהלה כבר פסקה, הרגשה של כלום, פשוט קופא .

השנה הייתה מיוחדת בשבילי , מאז שנולדתי יום הזיכרון לשואה ולגבורה לא אמרו הרבה בשבילי , הייתי עומדת דקה אחת של דומייה בשביל אותם גיבורים ובזה נגמר הסיפור , שאר היום היה כיום רגיל לחלוטין.

השנה הזאת , היה מאוד מיוחד והרגשתי אחרת לגבי היום הזה , הוא השפיע עליי לחלוטין, כשראיתי עם אמא את הסרט של קורצ'אק ובקטע בו הוא הולך יד ביד עם הילדים אל המוות , עמדו לי הדמעות בגרון כבר כמעט ניחנקתי , עד שנשברתי והתחלתי לבכות בכי נוראי על הכתף המנחמת של אמא .

 

In memory of Shadows' Madame.

 [cadaveria]

 

 

 

נכתב על ידי , 8/6/2008 16:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




wherever she IS.

 

נכתב על ידי , 7/6/2008 17:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





582
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDi &Aring;pner Porten Til Helvete אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Di &Aring;pner Porten Til Helvete ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)