לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הרגעים הגדולים ביותר בחיים אינם הרועשים ביותר, אלא השעות הכי שקטות.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2010

Time for Miracles..


זה תמיד עניין של כמות.

יותר נכון, זה תמיד עניין של יחס. לפחות אצלי.

יחס של טוב ורע. תמיד למדוד.

תמיד לראות איפה אפשר לשפר, ויותר מכל, תמיד לראות איפה משהו לא בסדר.

ביקורתיות.

או יותר נכון, ביקורתית.

התרגלתי לזה כבר עם הזמן, זה משהו ששוקע והופך להיות חלק מהאישיות שלי.

משהו גדול שמרכיב את ברקת.

אבל טוב לי עם זה, אני חושבת.

טוב לי גם עם הבחירה שעשיתי לא מזמן, אפילו שאין כ"כ מה להיות גאה בה. עדין נשארתי מאחור.

אבל לפחות התקדמתי צעד אחד. הרי, מה זה משנה אם הלכתי שני צעדים אחורה או לא?

 

אז הסתפרתי.

אז צבעתי.

אז עוד קעקוע.

אז עוד עגיל.

טיסה לחו"ל.

לישון מחוץ לבית.

בסדר, כמה אפשר לברוח מהמציאות?

אני גם צריכה להתמודד קצת.

החיים הם לא גוש של קצפת, אפילו שהייתי שמחה אם הם היו ככה.

 

But, baby you know that, maybe it's time for miracles..

נכתב על ידי ברקת. , 27/9/2010 14:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  ברקת.

בת: 30

תמונה




4,090
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לברקת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ברקת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)