לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הפיקאצ'ו האחרון


" יבוא יום.. והפיקאצ'וים ישלטו בעולם /m\ ..."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2009

הפוסט האחרון


אוקיי אני לעולם אבל לעולם לא יכנס יותר לבלוג הזה .
לא משנה מה יקרה
לא משנה מה היה
לא משנה מה, אני לכן לא חוזר
אבל אני לא רוצה לסגור את הבלוג הזה
אני רוצה שהוא ישאר ,
אני רוצה שאת תוכלי להיכנס לפה
שאת תוכלי לקרוא את זה פעם אחרי פעם .

אני חושב שכשאת תקראי את זה את ישר תביני שזו את
כן כן את !
את מבינה נכון אני מדבר אליך!

למרות שאני כותב שירים לפעמים ,
אני כותב אותם למגירה
ואף אחד לעולם לא יראה או יקרא אותם
אבל שיר אחד ,שיר אחד בישבילך
אני רוצה שאת יחד אם כל העולם
יכולו לראות אותו

ועוד דבר אחד
בבקשה כל מי שמקיר אותי שלא יגיד לי שום דבר אל השיר
כל מי שקרא את זה שיעשה את עצמו כאילו הוא לא קרא את זה
שישכח שהוא קרא את זה
אני לעולם לא רוצה לשמוע אליו ,לעולם !
רק ממך,ממך אני רוצה לשמוע אל השיר הזה
אבל רק פעם אחת ,רק פעם אחת ,כי אלה את תוכלי לקרוא אותו
הוא תמיד היה פה , ויחכה לך , אבל אני ,אני לא רוצה לשמוע אותו
בבקשה תזכירי לי אותו פעם אחת ויחידה ,רק פעם אחת
ואחרי זה תני לי לשכוח אותו
איזו פעם זו תהיה , ומתי תבחרי לבד , איך שתרצי איך שתחשבי לנכון .
טוב זהו ,הגיע הזמן :




ללא שם

אני יושב בחוף הים
ושוב ניזכר באותו הזמן
אני מבין
לבי נימכר
אבל רק עכשיו אני ניזכר
אבל עוד לא מאוחר
אני את , בחלומי עוד לא שכחת
את מה שפעם לי אמרת  

אני רואה שזה מדרדר
וכבר שנה שזה לא מסתדר
הכאב הזה מסנוור
אני רוצה להתעורר
ושהכל כבר יגמר
ואת תהיהי איתי

בחלומי אני רואה אותך שוב לידיי
מתעורר ומסתחרר
ומבין שזה ניגמר ,אני ניזכר
אותו היום, לא , הוא לא היה חלום
הכל כל כח רחוק
אבל הזיכרון שלך כל כח מתוק

אני מבין
לבי נימכר
ורק עכשיו אני ניזכר
אבל עוד לא מאוחר
שאת תהיהי איתי

אני מבין
לבי נימכר
ורק עכשיו אני ניזכר
אבל עוד לא מאוחר
שאת תהיהי איתי



טוב אני אולך
אני לעולם לא יחזור

תזכרי ,פעם אחת דברי איתי אל השיר
רק פעם אחת ,אני לא רוצה לשמוע אליו יותר מפעם אחת
אבל הפעם הזות תהיה מתי שאת רוצה
את יכולה לא לדבר אליו גם עד הסתיו אם את תכליתי
או עד עוד שנה וחצי אם תרצי ,בחירתך

ביי
ביי בלוג
ביי ישראבלוג
ביי קוראים
בייי .
נכתב על ידי dani=D , 30/7/2009 02:43  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  dani=D

בן: 29

ICQ: 312360586 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdani=D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dani=D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)