לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

טוב...אז כנראה זה הבלוג שלי...



Avatarכינוי: 

בן: 32

ICQ: 247895386 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

כעבור 5 חודשים...I'M BACKKKKK


טוב אז הנה אני, מי היה מאמין שאני לא יכתוב פה 5 חודשים קצת הזוי...חחח אין לכם מושג בכלל כמה דברים יש לי לספר אני יכול למלא פה עמודים שלמים! כל כך הרבה תהיות מחשבות בעיות ודברים שקרו..אני סוג של מתחרט שלא כתבתי פה כל כך הרבה, רק עכשיו כשאני יושב פה מול התיבת טקסט בעוד ידיי מקלידות בקלילות על המקלדת אני מרגיש את הגעגוע(איזה שפהXDDׂ). אז תתרגלו לזמנים הישנים שהייתי משגע אותכם פה אם זה בסיפורים הזויים שכל בנאדם שלא הכיר אותי היה בטוח שאני איזה חולה נפש ואם זה בסיפורים אישיים. הקיץ עבר לו וגם תקופת החגים..המשכתי לעשות פה ושם משמרות במסעדה אבל עכשיו העבודה פשוט חלשה..אין כסף אז אני בסוג של חופשה חחח בסדר יהיה טוב זה קטן עלי. אבל קרו וגם קורים כל כך הרבה דברים מסביב...רגשות סיפוקים אכזבות הנאה שמחה עצב ריבים השלמות געגועים והתבגרות, לא בהכרח שלי..למשל אני סוף סוף רואה את החברים שלי מתבגרים סביבי, אנשים שתמיד חשבתי שישארו תינוקיים וילדותיים אבל זה גם מביא לריחוק והחלפת חבר'ה אבל תאמינו לי אין בזה כל רע...יוצרים קשרים חדשים עם אנשים חדשים אבל גם לא מנתקים את הקשר לגמרי עם הישנים. כמו שכולכם יודעים אני אוהב לכתוב...סיפורים שטויות מה שבא ברוך הבא. מה שאתם לא יודעים זה שחוץ מזה אני גם כותב פה ושם קצת שירים, תאמת את רוב החומר מחקתי..כמעט הכל לגמרי בעצם, זה היה לפני חדשיים בערך. הרגשתי שעברתי שלב בחיים ושהשירים האלה מספרים אותו ולא רציתי לשמר אותם כי הם לא היו קשורים בהכרח לדברים הטובים בכללי זה היה של השנתיים האחרונות בערך...התחלתי עם כתיבה קלאסית יענו משורר אבל עברתי לכתיבת שירים שהתנגנו לי בראש בקצב מסוים. למרות זאת היו אחד או 2 שכן שמרתי ובשבועות האחרונים היה לי בית ריק וישבתי עם כמה חברים ואחד מהחברים שלי-נגן גיטרה מדהים אני יכול להגיד בפירוש מהרמות הגבוהות ביותר כן...אז סתם ישבנו ודיברנו על כתיבה ואמרתי לו שיש לי חומר בקטנה אז החלטנו לשבת בחדר ולעבוד על אחד מהשירים, שיפצנו אותו קצת והוא התאים לו אקורדים וזה יצא פשוט וואו...זאת הפעם הראשונה שיצאתי עם חומר שלי מהמגרה והסיפוק היה אדיר התגובות של החבר'ה היו כל כך טובות שלא יכולתי להפסיק לחייך אבל מצד שני השיר הזה זה אני ולא הרגשתי עם זה הכי בנח ואנלא יודע מה יהיה קצת מלחיץ כל הסיפור אבל שיהיה זורמים P: חחח...אז מה ככה הכל טוב?...לא יש נכשלים בפיזיקה יש בגרות חורף במת' ועם כל זה העצלנות הכי גדולה שהייתה לי עד עכשיו בחיים נופלת עלי בתקופה הזאת חחח עם כל זה אני אמור להתחיל שיעורי נהיגה (מחר השיעור הראשון) ואולי גם להתחיל ללמוד לנגן דבר שאני דוחה כבר 3 שנים...פסדרררר יבוא מתישו XDD כן הפוסט לא מעניין במיוחד לשם שינוי אני מודע לזה...אבל פאקינג 5 חודשים קצת התחשבות תנו לי לחזור לעצמי ביצ'ס =]
אוטוטו מסיימים בצפר... HOLY CRAPPPPP&nbsp; מסיימיייים בצפרררררר!!!!!!!!!!!!! חחחחח מצד אחד אני
ממש מרוצה מסימיים שלב משמעותי בחיים לקראת הכנה לחיים עצמאיים מצד שני רק לחשוב על הפרידות מאנשים מסויימים ויציאה ממסגרת שהורגלת אליה 12 שנים...זה הזוי ברמות..
מצד שלישי בכלל אני יושב ורואה בטלויזיה את החיילים נכנסים עכשיו לעזה ואני מבין עד כמה אני רוצה להתגייס ולתרום את חלקי. מילדות תמיד חלמתי לשרת שירות קרבי ולתרום בצורה המקסימלית שאני יוכל אבל אז התגלו הבעיות גב המזדיינות האלה...עקמת בעמוד השדרה בעיות מפרקים בגב התחתון ובעיות ברכיים...בדיוק הגיעו התוצאות מהמיפוי עצמות שעשיתי ברמב"ם שבוע שעבר נראה מה האורטופד יגיד...חחח זה אחד הדברים המגניבים בדקתי את הדיסק במחשב ופשוט רואים את כל השלד שלי ואפשר לשחק שם בכל מיני הגדרות מוזרות שאני לא מבין בגרוש אולי אני יעלה לפה בהמשך תמונות של זה חחחח...אז בקיצור כל החרא הזה מכביד לי על הגב בהרמת משקלים ובריצות ארוכות ככה שלהתגייס לקרבי לא יקרה כנראה...אז הנה בגיל 17 מצאתי את עצמי בדרך לפרוייקט שחק ללימודי אלקטרוניקה לפני הצבא חחחחח מי היה מאמין....פסדררררר להיות הנדסאי/מהנדס בחיל האוויר ולדאוג שמהטוסים יעלו במצב תקין לאוויר או כל מיני דברים אחרים כאלה נראלי גם אחלה תרומה...עדיף מלהיות אפסנאי או פקידה בקרייה...שלא נדבר על המתרומם ששלחו לנו לבצפר החייל ההוא שבעיקרון לא עושה אצלנו כלום...בזבוז כח עבודה אבל שיהיה! כל כך הרבה דברים לספר ומנגד מבחן בפיזיקה מחר ב8 בבוקר חחחח קיצקוצ תדעדכנו מחר נראלי השבוע הקרוב יהיה מלא פוסטים מבטיח שהבאים יהיו מעניינים יותר בבייי אנשים טובים! =]
נכתב על ידי , 3/1/2009 22:49  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAlmoggg אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Almoggg ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)