לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  סתם עוד חופרת (:

בת: 31

MSN:  למי שבא D;





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

עיצוב חדששששששששש(L)


סוףשבוע מיטורררררררררף:)
נכתב על ידי סתם עוד חופרת (: , 26/11/2009 17:44  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שבוע מדהיםםםםםם;)


שלום שלום חברים חמודים(:
אני פשוט לא מאמינה שעוד סופשבוע עבר! הסופי שבוע האלה נגמרים ממש מהר!! ובכלל כל החודש הזה עף, אני זוכרת שאמרתי" שעוד חודשיים חנוכה" ועכשיו זה עוד 3 שבועות בערך

בית ספר זה כרגיל מבאס בעיקר שצריך לקום מוקדם וזה.. אבל בתכלס זה עובר פנאני לגמרי, וזאת גם שנה אחרונה ככה שצריך לנצל אותה@#!$ 
יש מישו' פה שקורא או סתם מבקר וקיבל זימון ליום המא"ה ? 

כל מיני דברים קורים אצלי בזמן שעבר ושעובר..
אני לא אגיד שהכל מושלם כי לא הכל ממושלם.
אבל תמיד אני מעדיפה לחשוב שהכל יהיה בסדר ויהיה טוב למרות שלפעמים זה לא כזה מעודד
כל החברות שחשבתי שהם בסדר מתגלות כצבועות.
ותכלס? אני יודעת שאני תמימה ממש כאילו! אבל באמת כמה בנות יכולות להיות צבועות ומגעילות שכאלה? אנחנו כולנו חברות!
איתי מדברים על מישהי ואחרי שניה הן החברות הכי טובות למרות שרק עכשיו היא אמרה עליה כל מיני דברים
כאילו אני לא מבינה איך אפשר להתנהג ככה.
יכול להיות שאני לא בסדר כי אני לא צבועה כזאת? נכון אני לא הכי הכי מושלמת אבל גם לי גבול.


טוב שיהיה לכם לילה טוב, ושבוע מיצויןןןןןןןןן (L)
ותאחלו לי בהצלחה :* 

ביביי אנייייייי33>



נכתב על ידי סתם עוד חופרת (: , 21/11/2009 22:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כותבת סיפור 33> ב-10/2/2011 21:08
 



חודש חדש | בצפר | ו.... (:


אז אחרי שהרבה זמן כבר לא הייתי פה אני אתחיל בהדרגה לההיכנס לפה ולבלוגים שהייתי קוראת פה :)
למרות שזה קצת באיחור של כמה ימים שיהיה לכם חודש מדהים!! אפילו יותר טוב מהקודם..

הבית ספר לוקח לי כמעט את כל הזמן, המבחנים העבודות הבחנים וכל זה..ועוד זאת שנה אחרונה אז אני לא רוצה להרוס את מה שהגעתי אליו בשנתיים הקודמות..
אני מקווה שהשנה הזאת תעבור בהנאה ובהצלחה מרובה שלי!@#
וכמובן, שאי אפשר להיות כל היום בבית אז אחרי שמסיימים לחרוש ללמוד ולהתבאס על המורים שכל הזמן רק רוצים לעשות מבחנים..
יוצאים קצת עם חברים ונהנים חחחחח D:

חשבתי שהקטע הזה שלך כבר נגמר כנראה שבכלל לא
כל הזמן זה חוזר:|
וכולם צבועים.. בתכלס? אין כ"כ חברים המתאימים..


איזה כיף! שבוע שעבר היה סופשבוע ממש חורפי וגם בתחילת השבוע, למרות שזה ממש קיצוני מזג האויר איך שהתחיל השבוע ואיך שהסתיים זה ממש מגניב XD חחחחחחחחחח
נקווה שירדו עוד גשמים כאלה בלי הצפות כמו מה שקרה בנתניה אבל שהכינרת תתמלא !;]


עוד כמה זמן ליתר דיוק ב-15/11 מתחיל האח הגדוללל!!!!!@#$%^
תכלס אני ממש אאוהבת את זה,שמשעמם זה מעביר ת'זמן אפילו למדתי עם זה למבחן או שניים (;
ובהישרדות אני ממש ממש ממש לא מאמינה שאנגלדר עף




יאללה שיהיה לכם שבוע קסוםםם(:
תגיבו, כי הרבה זמן לא הגבתם ואני לא חפרתי לכם ;]
אנייי333>

נכתב על ידי סתם עוד חופרת (: , 7/11/2009 18:29  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סתם עוד חופרת (: ב-7/11/2009 23:05
 





9,571
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסתם עוד חופרת (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סתם עוד חופרת (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)