לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  nude

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2012

הלוואי


הלוואי שלא היינו צריכים לישון, אי פעם.

פשוט היינו ערים כל הזמן, כל היממה.

ערים בבוקר, בצהריים, בערב ובלילה.

 

פשוט חיים בלי עייפות.

 

 


 

 

 

 

 

 

 

ועד שזה יהיה באמת אפשרי, שיהיה לכולנו לילה טוב :)

נכתב על ידי nude , 10/3/2012 02:57  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Post skins depression


אם הייתם מכירים אותי אישית, הייתם יודעים עד כמה אני צופה אדוקה של סקינס.

ראיתי את הפרקים של הדור הראשון בעוד הם שודרו באותו הזמן באנגליה, צחקתי ובכיתי והתרגשתי עם הדמויות מהעונה הראשונה ועד הסוף של השנייה.

חיכיתי ב(חוסר)סבלנות לתחילתה של העונה השלישית, עם הדור השני.

כמו כל שאר הצופים גם אני כססתי ציפורניים ודפקתי את הראש בקיר על זה שהדור השני בחיים לא יהיה כמו הדור הראשון. שהם לעולם לא יוכלו להתעלות על הגדולה של טוני, סיד, מקסי, כריס(3>), אנוואר, קאסי, ג'ול ומישל.

אבל מהפרק הראשון של העונה השנייה, ראיתי איך הכל מתחבר. התאהבתי בדור השני ממבט ראשון.

הם היו שונים מהדור הראשון. בעוד שבשתי העונות הראשונות המצב היה חרא, לדמויות מסוימות אפילו יותר נורא מלאחרות,

אבל תמיד הייתה לי את ההרגשה של - הם יהיו בסדר. אולי יצטרכו לשפר ציונים, לעשות כמה מבחנים שוב. אבל במבט כללי, הם יסתדרו בחיים.

הדור השני, לעומת זאת, גרם לי הרבה פעמים לחשוב - מעניין כמה מהם אשכרה יסיימו את הלימודים. לכמה מהם יהיה עתיד. מה יצא מהם?

אבל גם עם כל זה תמיד הייתה לי הרגשה של - היי, אולי הם יהיו בסדר אחרי הכל. הם קצת דפוקים בשכל, אבל אולי הם יסתדרו.

כן, אלה דמויות בסדרה, אבל עדיין... קל להתחבר אליהן. לפחות לי.

ואז גם הדור השני הגיע לסופו. עם סוף מזעזע, כמה מתאים ליוצרים המרושעים של סקינס.

כשראיתי את הדור השלישי צנח לי הלב לתחתונים. הזדעזעתי. הם לא נראו כמו סקינס בכלל. כל כך... לא קשורים.

לקח לי מלא זמן לאגור מספיק כוחות בשביל להתחיל לראות את העונה החמישית. ולמען הכנות, לא כל כך התלהבתי.

הם היו מסוממים מדיי. מתוסכליים מדיי. דפוקים מדיי. כאילו היוצרים של סקינס פשוט הוציאו את כל העצבים עליהם. הם היו... משעממים.

אבל אז הגיעה העונה השישית - השניה של הדור השלישי - וממש אהבתי את הפרק הראשון. זה התחיל להיראות כמו סקינס!

אבל אז כמובן היוצרים היו חייבים להרוס את העניינים. אסור שהדמויות יהיו שמחות מדיי!

ומשם הכל התחיל להתדרדר. כולם בבעיות, כולם מתוסכלים, דפוקים, מסוממים, שיכורים, מתים-מהלכים. אבל עכשיו אני גם אוהבת אותם.

ממש התחלתי להתחבר לדמויות אוף

זה לא כמו בעונה השישית, שהכל היה אפרורי ומלנכולי. עכשיו כולם ממש בצרות אמיתיות. אני בספק אם כולם ישרדו את העונה הזאת.

אני אתפלא אם יותר מלאחד מהם יהיה תעודת קולג' מלאה. אני עוד יותר אתפלא אם יותר מלאחד מהם תהיה עבודה נורמלית וחיים נורמליים.

 

אז יוצרים יקרים של סקינס- למה אתם מגזימים כל כך? מה היה רע בדור הראשון - הם היו פרועים, שתו ועשו סמים, אבל עדיין נשארו בגדר הנורמלי.

למה להתעלל במעריצים ככה? אני מרגישה את הלב שלי נקרע בכל פעם שאני מסיימת פרק עצוב

 

בכנות,

בריסטול-ית בדם.

 

 



















 

 

 




נכתב על ידי nude , 8/3/2012 18:48  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

3,214

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnude אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nude ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)