לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

EMO FILLINGS



Avatarכינוי:  _-^-_AngeLover_-^-_

בן: 29

ICQ: 460106159 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008


יצאתי מגעל יצאתי מניאק אני לא יסלח לעצמי ביגלל הה.. אני עדיין אוהב אותה ואי איבדתי אותה.. 3/> עכשיו הכל ניגמר אחרי כ"כ הרבה אני מצטער!!!!

ואני יודע שזה מה שהיא רוצה אני יעלם מהחיים שלה לתמיד...


נכתב על ידי _-^-_AngeLover_-^-_ , 29/8/2008 10:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חסר חיים..


הפוסט האחרון שלי מוקדש לסתיו אני מ=מ=ש מצטער אני אוהב אותך!!
עשיתי טעות אני מבין תטימטום אני מבין שלא תיסלחי אני מבין תכאב אני רק רוצה שתידעי שאני עדיין אוהב ולא מוכן לוותר.. לפחות ידידים לישאר לא רוצה לאבד אותך כי את כל מה שבאמת יקר לי אני ממש מצטער אני יעשה הכל כדי שתיסלחי אני מצטער על שפגעתי וסורי שפגעתי.. אני לא היתכוונתי לעשות לך את זהה.. אני יודע שאת בן אדם עם רגשות אני מצטער שפגעתי אני יודע שאת לא שמה על זה שאני מצטער אבל אני רוצה שתידעי שאני באמת אוהב אותך ושלא היתכוונתי לעליב אותך ליפגוע בך.. למרות הכל יצאתי כמו מטומטם חסר חיים מניאק
זבל מכל החורים..!! רק בבקשה תקשיבי לי תני לי סיכוי אחד. אני אוהב אותך ואני לא ישכח אותך ואני לא יסלח לעצמי על מה שעשיתי זה היה מגעיל אבל אני מצטער מאווד ומקווה שתביני אותי.. =[ לבב יוו אנד מיסס יוו 3/>

שיר מוקדש לך.. (שכתבתי)

lonely day:

by the night that takes away by the sky that becomes to red,
by the storm that pass away, all your filings x2
all your hopes all your dreams all your kisses become un real
the day I lost it all... the day I lost your voice! by the time we get alone
on the dark I hope again to see your smiling face over my head !


the time that goes away by the filings that lost again, I stay away
I stay alone.. by your own. because I hurt you , because I killed you
and then when I tall you how I been so stupid you turn around
and walk away way, then I break alone I cry hoping you will call
hopping it all pass away, all the pain inside the broken heart.


tears shed she's gone last day she cries whispers , goodbye
she walks ones more out of is hopes what can I do.. I cannot breathe
pleas stay don't go away I need you to stay, the hardest thing is
letting you go away...x2
you are such a beautiful thing, its the end of all of my dreams to let you go away


a lonely day that becomes a living hell all I want is you pleas stay don't go away x2
all I need is you, I know you don't men it ,I know you really need it I cant let go of you...
alone I fill alone I'm been pleas just say whit me, alone I bread alone I heat pleas come back & sit
whit me, all of our hopes, all of our loves, all I loved is gone, all I need is you to be here whit me..
pleas stay don't go away I need you whit me, pleas stay don't go away I'm sorry I need you whit me








http://up11.siz.co.il/up2/tiwne1yyw2om.jpg
נכתב על ידי _-^-_AngeLover_-^-_ , 29/8/2008 01:36  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של _-^-_AngeLover_-^-_ ב-29/8/2008 11:18
 




החיים שלי ניגמרו בא לי למות !! כל מה שהיה חשוב לי נאבד והוא לא יחזור.. =(  אני מבין שהיא לא תסלח.. אנ פגעתי ואני הרסתי חבל שזה קרה עכשיו הלב שבור!.. ורוצה למוות!!




נכתב על ידי _-^-_AngeLover_-^-_ , 28/8/2008 15:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



**_להלהלה_**


חסר תאריכים שכחתי ... טווב אז הלכנו עשינו סיבוב הינו אני סתיו גל ויוני וגל רצתה להיכנס לטאטרון אז ניכנסו ו איןן ווואיי כמה נסתלגיה היה לי שםםם.. פשוט רציתי ליבכות מרוב שניזכרתי בדברים רעים אני חשבתי שאני ישאיר את הכל שם ביפנים אני שכחתי מהבעיות שלי שם.. מהכאב. וברגע שניכנסו לשם התחיל ליהיות לי מצב רוח רע.. והיתי ממש עצוב וביכלל שעלינו לגג איפה שתמיד הינו יושבים במדרגות בחושך זה בכלל שבר אותי רציתי לעבור את זה מהר אבל פשוט נהצרתי שם וכל הדברים חזרו לי לראשש.. והרגשתי ממש רע עם זהה.. אחרי זה הינו קצת על הגג.. כולם ראו את עמית מהגג גל היתקשרה אלייו ואמרה לו להיסתכל בנתיים אני עשיתי סיבווב קטן וניזכרתי בכל המ שעבר עליי שםם.. ואז ראינו ניידת וחשבנו שהיא עוצרת שםם.. טווב אחרי זה הלכנו לסקייטפארק ואז פגשנו את כולם ואז הלכנו לפארק ומשם הלכתי הביתה..

יום שלישי ה26.8 היום היה בסדר בלילה בכלל.. ברק בא לישון אצלי איזה כייףף.. בבוקר היה משעמם יצאתי עם כנפו לחפש משהו *סודי* ואחרי זה אני ויוני הלכנו איתו לבית שלו והיה בסדר ואז אני ויוני פגשנו את סתיו והלכנו ליעלום ואז יוני הלך אז רק אני וסתיו הינו בקניון קצתת ואז כנפו בא.. והלכנו לפארק פגשנו את כולם היה כיף ואז הלכתי ושהו כמו בשלוש לפנות בוקר יצאתי לחפש את ברק .. ומצאתי אותם בפארק מסוממים חח.. היה להם גז צחוק ואז גם אני לקחתי איתם זה היתי אני אופיר רחלי גל ברק ודודי.. אין היה אחד המצחיקים .. כולם התחילו להזות רחלי הישתגע והיא היתה צריכה ללכת הביתה היא כימת נישקה אותי את ברק ודודי חח.. אחרי זה היתקשרו לגל והיא היתה על הפנים היא כולה כזה "אההוולו, כעאההה, עם חאעברים, אעוווווקי, בעאיי" ואז שהיא ניתקה כולם ניקרעו מצחוק xP ואז ברק צעק השמעיים סגולות חח.. והוא רץ חיבק מנורה והיא ניכבה חח.. אחרי זה הוא הצביע לעצים ואמר "אני רואה אותך, אתה לא תיברח ממני, אני היתפוס אותך" ודודי ראה זברות גל ביכלל הישתגע על אופיר זה לא כ"כ השפיע בהתחלה אבל אחרי זה זה כהה והיא היתה כ"כ על הפנים חח.. היא ראתה תשטן ואני כולי כזה כואב לי הראש אני נישבכתי על אופרי ואני רואה אותה עם עוזני ארנב ועניים ענקיות חח.. והיא כולה כזה "אואואויויאויו" ואז הינו צריכים לחזור כל אחד לבית ואז ליד הבית שלי ברק ניזכר שהוא צריך תתמתן.. אז חזרתי לבית של גל אופיר בא איתי להגיד לברק לילה טווב שחזרנו ברק ראה צבעי גואש ואז ליוויתי את אופיר בחזרה ... *חסוי*!!! ואז רדף אחרי מוקד והיתי צריך לברוח ממנו.. ואז חזרתי לברק והלכנו לחדר המיסטורי שבבית שלי חח.. ואז הוא נירדם..

27.8 ברק ואני היתוררנו אני ביכלל היתי צריך ללכת ללימודיה אבל בישביל ברק לא הלכתי.. אחרי זה הלכנו לגל והיה צחוקים.. ואז ראינו איזה סטאנד -אפ דיי מצחיק ואז זה ניהיה משעמם וגל וברק כבר מיהרו ללכת לירושלים.. אז רק אני ואופיר נישארנו במעלה הינו קצת לבד בפארק ואז גם יוני בא.. והלכנו עשינו סיבובים בקניון ביעלום.. היה כיף.. ואז חזרנו לפארק והינו בגן השעשוים הקטן שם.. שיחקנו עשינו פארקור חח.. והיה איזה קטע מעצבן שרציתי למות טוב לא משנה אני יודע שזה לא יקרה שווב.. ואני ביכלל נישברתי שחשבתי שראיתי משהו אבל זה לא היה זהה טווב זה לא משנה שכחו מזה.. =( טווב אחרי זה כנפו בא.. ואז הלכתי לסיבוב ואז פגשתי שוב את יוני כנפו ואופיר בפיל ואז הלכנו לסקייט ופגשנו את כולם.. היה כיף דודי עשה עגיל בגבה.. יצא ממש יפה וסקסי חח..xD גםםם אני אולי עושה עגיל בגבה בראשון עם אופיר שהיא תעשה אנדר.. ואחרי זה יצאתי חיפשתי את אחותי היא לא בא ווואי אז גלל ביכלל רצתה להרוג אותי.. כי עשיתי לה קטע מזה מגעיל אני ממש מצטער על זה !!! והיא אמרה לי "תמות! יא אימו.. תמות!!"
ואז הפלתי תצמי לאחור כיבלתי מכות כשיו יש לי פצע קטן וכואהב וכולם שמחים ואז היא אמרה לי לקפוץ מהגשר ובסוף לא קפצתי חח.. אז קפצתי מליד הגשר ללמטה ואז היה זיקוקים היהי משעמם.. ואז פגשתי את סתיו.. אני מזה שמח שראיתי אותה לפחות כי לא היתי אמור ליראות אותה עד שבת בצהריים.. טווב וגם ארבל היתה איתה.. הן חזרו מירושלים שהיה להם יום כיף במלחה @.@ טווב ואז הלכנו כולם לפארק אמרתי ביי לכולם וכשה באתי ללכת אבא שלי כזה אומר לי"עם אתה לא כאן תוך שלוש דקות אני לא יודע מה אני יעשה לך אבל דבר אחד כהה אני יתקשר למשטרה" טווב הוא רמז את זה חח.. אז רצתי וניכנסתי בשיח קוצים.. וניחתכתי =( טווב ואז היה לי מאוד משעמם אז כמו שיש לי כאןן חפרתייייייי לכםםםםםם מאודדד!!!
אני מצטער פשוט ממש אבל ממש משעמם לי אז אני יעזוב אתכם ביי ביי..!!!.. =)

סתיווווו......... אני אוהב אותך כ"כ את לא מבינה כמההההההההה!!!

3> 3> 3>3> 3> 3>3> 3> 3>3> 3> 3>3> 3> 3>

אני מתגעגע  ואני מת כבר שיהיה שבת כבר שאני יראה אותך!!




זכרו גז צחוק זה סטלה!!! השמיים ניעים סגולים ואתם רואים את סדאם חוסן ואנשים קטנים וירוקים רצים חח..!!!

נכתב על ידי _-^-_AngeLover_-^-_ , 28/8/2008 00:51  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של _-^-_AngeLover_-^-_ ב-31/8/2008 09:22
 



פעם ראשונה בסופרלנד


אווקי אני כבר מזמן לא עידכנתי אז אין לי כוח לכתוב על כל מה שהיהי אז אני יכתוב רק על אתמול..
יאללה טווב אתמול היה בסדר בבוקר אני ואחותי הלכנו לקניון היא היתה צריכה ליקנות משהו ואני משעמום באתי איתה ואז חיקינו שעה שלמה לאבא שלי שיבוא לקחת אותנו מהקניון ובנתיים משעמום אני ואחותי היצתלמנו חח... טווב אחרי זה היהי משעמם היה פקקים כל הדרך.. ואז אחרי לא יודע כמה זמן הגנו לסופרלנד ניכנסנו והדבר הראשון שאחותי רצתה לעלות עליו זה הסופרכאר אומשהו כזה כאילו WTF למה היא רוצה לעלות על דר כזה עם יש לה מלאה מיתקנים מגניבים לעלות טווב אז עלינו והיהי משעעעמם למעלה חח.. ואחרי זה הלכנו לגלגל הענק ואחותי צעקה בגלגל הענק כי היא פחדה מהגובה חח..
אחרי זה עלינו לביג קניון ואחותי ווהורים שלי צעקו שכאב לי האוזנים ואחותי מחצה לי לזרוע מפחד .. היה בסדר אחרי זה הלכנו למפלי האימה וכאילו זה היה כ"כ מטומטם.. ויצאתי מלאה במיים.. חח.. ועוד שנייה היתי נופל למים ביגלל שחשבתי על סתיו היתגעגתי עליה כ"כ היא היתה חסרה ליי טווב נירתבתי לפחות חשבתי להביא לעצמי חולצה נוספת.. טווב אחרי זה .. הלכנו לקונגו ואמא שלי ואחותי פחדו שם והיה צחוקים.. וכן כמו שסיפרו לי חופרים שם מאווווודד... חובה להחזיק בעגה,אסור לעמוד.. ,אסור לעמוד.. וכולם שם חיכו אותם חח. אהה וילד אחד שהוא יצא מהמתנקן הוא החליק למים חח..xP טווב אחרי זה הלכנו למי מיתקן שעושה סיבבים שלמים וזה סגור עם סורגים גם למעלה את זה אהבתי והיהי שמה כמה פריקים שישבו לידי אז הרמנו ידיים וירקנו לערסים שבצד השני של המיתקן חח.. הערסים לא ידעו מי ירק עלייהם חח.. טווב אחרי זה עליתי שוב עםם הורים שלי כשה הם מצוא אותי חח.. טווב ואחותי צעקה כאילו היא הולכת למות וכאילו יש לה רמקולים זה היה ממש חזק חח.. ואז הם לא רצו לעלות איתי על הקומבה אבל אני עליתי וגם אחותי והיא צעקה חח.. היהי מצחיק ועשיתי תקומבה שלוש פעמים.. ואחרי זה נישארנו שם חזרנו על המיתקנים שוב ושוב עד שסגרו תסופרלנד חח.. טוב אחרי זה נסענו לבת ים חח.. היהי מוזר טוב לא משנה ואז חזרנו לבית והיתי מת מעייפות וכאב לי הראש מהצעקות של המישפחה שלי בסופרלנד היום הזה היה בסדר אבל היתי רוצה שהחברים שלי יבוא איתי לא המישפחה כי איתם זה משעמם והיא אפשר להישתגע וכל זה טווב לא נורא רק באמת חבל שלא היתי עם החברים ועם סתיו אני היתגעגעתי כ"כ וראיתי פנדה חמודה חח... ר-מ-ז..
והתמונות מהבוקר עם אחותי בקניון חח..

אחותי לבד (אימו)



אני לבד ד"א אהבתי את מה שיצא לי בעניים חח.. מהאור



ואני ואחותי (האימו) ביחד אחותי היתבישה והורידה תראש חח..


היה לי משעמם אז הרכתי תתמונה שלי לבד..

http://up3.siz.co.il/up3/modg25gy3yen.jpg

נכתב על ידי _-^-_AngeLover_-^-_ , 22/8/2008 11:04  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלי ב-28/8/2008 00:54
 




15.6 היום היה לי משעמם בבוקר.. עשינו ניקיון והיה משעמם.. אחרי זה הלכנו לירושלים להביא את בן דוד שליי הוא אחלה גבר כיף איתו.. וחזרנו והיהי משעמם.. בהתחלה ואז דיברתי עם סתיו.. =) אני שמח שדיברתי איתה היום לפחות אבל אני עדיין מתגעגע אלייה...  לא ראיתי אותה אפילו שזה יוםה האהבה.. וזה מבאס..  טוב אני יראה אותה ביום שישי..   ואז היא היתנתקה והיה לי משעמם ואז בן דוד שלי סיפר לי על הבית שלו בתל - אביב מגניב!!..
אחרי זה ציררתי לי משעמום ושמעתי מוסיקה ובן דוד שלי שם שיר שלוו..  ופאאק הוא שומע תלהקה ששמעתי בכיתה ג' SUICIDE SILENCE הכל SCREAMO מגניב .. ואז הוא לבש תבגדים שלי והוא היה ניראה כמו פריק זה היה מגניב ואז ראינוו סרטים מפחידים היה כיף.. חח..xp  ואז עשינו קידוש חח..  ועשיתי תמונה שרשמתי I LOVE STAV ואז ELY&STAV חח.. ותמונה שלנו בסוף חח.. התמונה:



נכתב על ידי _-^-_AngeLover_-^-_ , 15/8/2008 19:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ^IN LOVE WHIT A ANGEL^ ב-17/8/2008 11:12
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל_-^-_AngeLover_-^-_ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על _-^-_AngeLover_-^-_ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)