לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

EMO FILLINGS



Avatarכינוי:  _-^-_AngeLover_-^-_

בן: 29

ICQ: 460106159 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

חסר חיים..


הפוסט האחרון שלי מוקדש לסתיו אני מ=מ=ש מצטער אני אוהב אותך!!
עשיתי טעות אני מבין תטימטום אני מבין שלא תיסלחי אני מבין תכאב אני רק רוצה שתידעי שאני עדיין אוהב ולא מוכן לוותר.. לפחות ידידים לישאר לא רוצה לאבד אותך כי את כל מה שבאמת יקר לי אני ממש מצטער אני יעשה הכל כדי שתיסלחי אני מצטער על שפגעתי וסורי שפגעתי.. אני לא היתכוונתי לעשות לך את זהה.. אני יודע שאת בן אדם עם רגשות אני מצטער שפגעתי אני יודע שאת לא שמה על זה שאני מצטער אבל אני רוצה שתידעי שאני באמת אוהב אותך ושלא היתכוונתי לעליב אותך ליפגוע בך.. למרות הכל יצאתי כמו מטומטם חסר חיים מניאק
זבל מכל החורים..!! רק בבקשה תקשיבי לי תני לי סיכוי אחד. אני אוהב אותך ואני לא ישכח אותך ואני לא יסלח לעצמי על מה שעשיתי זה היה מגעיל אבל אני מצטער מאווד ומקווה שתביני אותי.. =[ לבב יוו אנד מיסס יוו 3/>

שיר מוקדש לך.. (שכתבתי)

lonely day:

by the night that takes away by the sky that becomes to red,
by the storm that pass away, all your filings x2
all your hopes all your dreams all your kisses become un real
the day I lost it all... the day I lost your voice! by the time we get alone
on the dark I hope again to see your smiling face over my head !


the time that goes away by the filings that lost again, I stay away
I stay alone.. by your own. because I hurt you , because I killed you
and then when I tall you how I been so stupid you turn around
and walk away way, then I break alone I cry hoping you will call
hopping it all pass away, all the pain inside the broken heart.


tears shed she's gone last day she cries whispers , goodbye
she walks ones more out of is hopes what can I do.. I cannot breathe
pleas stay don't go away I need you to stay, the hardest thing is
letting you go away...x2
you are such a beautiful thing, its the end of all of my dreams to let you go away


a lonely day that becomes a living hell all I want is you pleas stay don't go away x2
all I need is you, I know you don't men it ,I know you really need it I cant let go of you...
alone I fill alone I'm been pleas just say whit me, alone I bread alone I heat pleas come back & sit
whit me, all of our hopes, all of our loves, all I loved is gone, all I need is you to be here whit me..
pleas stay don't go away I need you whit me, pleas stay don't go away I'm sorry I need you whit me








http://up11.siz.co.il/up2/tiwne1yyw2om.jpg
נכתב על ידי _-^-_AngeLover_-^-_ , 29/8/2008 01:36  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של _-^-_AngeLover_-^-_ ב-29/8/2008 11:18



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל_-^-_AngeLover_-^-_ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על _-^-_AngeLover_-^-_ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)